Mitä ihmettä Sanna Marin siivous ja vessanpesupuheillaan ajaa takaa
Aika ihmeellistä että naisjohtaja uhraa aikaansa luutuamiseen
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain ennenkin lukenut, että on hänen rentoutumiskeinonsa.
Miehensä sanoi haastattelussa, että kun Sanna on suuttunut, koti on erittäin siisti.
Vierailija kirjoitti:
Sädekehän kiillotusta.
Tampereella ei ole asuttu pitkään aikaan, joten kuka käyttää Sannan kodin vessaa perheen asuessa Kesärannassa? Ns. lomalla eivät olleet Tampereella.
Se on hänen tapansa rauhottaa hermojaan, ilmeisesti jännitti vähän puoluekokous.
Se vedättää toimittajia ja ne menee lankaan. Tekevät siitä uutisen.
Enpä tiedä. Itse kiinnitin huomiota puheessa mahtipontiseen väitteeseen siitä että juuri demarit yksin ovat rakentaneet hyvinvointiyhteikunnan Suomeen. Siis sen mitä ovat nyt holtittomalla velanotolla köyhdyttämässä ja purkamassa.
Ehkä on vertaus puoluetoimistoon ja puolueeseen. Äijien jäljiltä kuin likaisia vessoja.
Sanna lupaa siivota kunnollisesti puolueen kaikesta sonnasta.?
Voisiko hakea samaistumista tavallisiin kansalaisiin ja halua tuoda esiin sitä, että on ihminen ihmisten joukossa. Ei halua nostaa itseään jalustalle vaan hoitaa tehtävät, joihin hänet valittu.
Vaikea sanoa, kun ei tunne henkilöä.
Meillä olisi yhdelle tehokkaalle ja innokkaalle siivoajalle paikka jos stressin purkuun ei omat kodit riitä.
Ainahan demaripomot yrittävät esittää kansanomaista, vaikka ovat oikeesti vieraantuneet arkielämästä yhtä paljon kuin porvarit. Esimerkkinä Antti Rinne esitti hyvinkin leppoisaa Veitolan Yökyläilyssä.
1. Todellisuudessa erittäin varakas Marinin perhe ei palkkaa siivoukseen apua. 2. Marin esittää näin olevansa tavis tamperelainen äippä, vaikka on kaukana siitä.
Ei minua haittaa sinänsä nuo puheet mutta näinhän se menee. Demarille sopuvaa puhetta. Ei voisi kuvitellakaan, että Orpo kertoisi vessan pesusta. Se ei olisi porvarille sopivaa.
Sanna ja Sanna. Kuka helvetin Sanna?
Miks se tekee tosta siivoamisesta noin helvetin ison numeron?
Näyttelee nöyrää ja köyhää
Oikeasti todella etuoikeutettu
Jokainen normaali ihminen siivoaa joka päivä ja varsinkin vessan. Onko täällä törkyiitoja näin paljon? Ja tällaisena aikana! Luutu käteen ja töihin!
Tottahan kaikilla ihmisillä on monta puolta persoonassaan.
Harvempi on aivan samanlainen työelämässä, ja vapaalla kotonaan ja lomillaan ja vierailuilla.
Ja tuo siivoaminen on rentoutumisekeino joillekin.
Itse siivoilen ja järjestelen keittiön laatikoita ja kaapistoja, jos stressi oikein painaa päälle.
Se todella lepuuttaa mieltä. Joillakin on taas toisenlaiset keinot rentotua, joku lähtee lenkille, toinen vain käveleskelemään tai pelaamaan vaikkapa tennistä, joku nauttii lasillien pari viiniä iltaisin.
Ei ministerit ole ihmisiä kummempia, samat tarpeet, vaivat ja huolet ja muut sellaiset heillä on kuin muillakin ihmisillä.
Ja päälle ovat lisäksi joka hetki julkisuuden keskellä.
Yrittää olla kansanomainen, vaikka on oikeasti innoissaan päästessään hengailemaan eliitin kuten Macronin kanssa ja katsomaan sen ihanan sinisiin silmiin. Viis kansasta.
Miksi te teette Marinin siivoamisesta näin ison numeron? Tekeehän se Halla-ahokin toisinaan kanakeittoa ja siitäkin tehtiin juttua, Orpo ei kyllä taida tehdä mitään, mutta se onkin parempaa porvaristoa
Osoittaa lopulllisesti sen, ettei osaa priorisoida. Mutta sehän on jo nähty.