Kuvioista kadonneet blogit ja bloggaajat?
Blogeja tulee ja menee mutta onko teillä jotain tiettyjä joita olette jääneet kaipaamaan?
Minä olen kaivannut Mia's Little Blogia, hän kirjoitti erinomaisesti joten sen perusteella oletin heti että olisi toimittaja tai vastaava, hänellä oli sellaisia hauskan näköisiä partaisia terriereitä jotka seikkailivat myös kuvissa ja joista moni saattaa hänet muistaa, ja Mialla oli kiva pukeutumistyyli muutenkin. Saattoi laittaa blogiinsa sisustuskuvia, juhlakuvia ja myös työpaikan virkistyspäiväkuvia eli ihanan vaihtelevia postauksia. Bloggasi omilla kasvoillaan. Oli muistaakseni jossain Cosmo-lehden numeron blogijutussa myös aikoinaan mutta blogi katosi eräänä päivänä kuin maan nielemänä. Muistatteko blogin?
Kommentit (64)
Haikaraa mä metsästän. Ihana blogi odotusajasta naiselta, joka menehtyi heti synnytyksen jälkeen. Koskettava kohtalo!
beyond contemporary-blogia kaipaan
Preciousgirl
Beyond Contemporary
Sara's
Buttermilk Bisquits
Nämä nyt ekana tuli mieleen.
Mä oikeestaan vähän kaipaan No Fashion Victimsiä, vaikka blogin loppuaikoina huomasin selkeesti, ettei tyttöä oikeen jaksanut enää kiinnosta blogin kirjoittelu.
Myös kaipaan Are You Feeling Fashionable? -blogin kirjoittajan vanhaa tyyliä, Nadja oli ennen niin ihana!!