Kuvioista kadonneet blogit ja bloggaajat?
Blogeja tulee ja menee mutta onko teillä jotain tiettyjä joita olette jääneet kaipaamaan?
Minä olen kaivannut Mia's Little Blogia, hän kirjoitti erinomaisesti joten sen perusteella oletin heti että olisi toimittaja tai vastaava, hänellä oli sellaisia hauskan näköisiä partaisia terriereitä jotka seikkailivat myös kuvissa ja joista moni saattaa hänet muistaa, ja Mialla oli kiva pukeutumistyyli muutenkin. Saattoi laittaa blogiinsa sisustuskuvia, juhlakuvia ja myös työpaikan virkistyspäiväkuvia eli ihanan vaihtelevia postauksia. Bloggasi omilla kasvoillaan. Oli muistaakseni jossain Cosmo-lehden numeron blogijutussa myös aikoinaan mutta blogi katosi eräänä päivänä kuin maan nielemänä. Muistatteko blogin?
Kommentit (64)
Tää Mungo-Annan ex -bestis Arez oli todella hyvä valokuvaamaan. Harmi, ettei hän bloggaa enää!
Myös MFF-Lauran blogi oli ennen todella mielenkiintoinen. Nykyään hän bloggaa vain n. kerran kuussa tai kahdessa.
Preciousgirlin kuulumiset olis kyllä ihan huippua kuulla. Ensimmäinen muotiblogi, jota seurasin! :D
Mussun toinen blogi katosi jonnekin! :-o
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 17:39"]
Mussun toinen blogi katosi jonnekin! :-o
[/quote]
Eka loppui kun Ellit-plazalla oli keskustelua, ja toka loppui kun täällä oli keskustelua???
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 17:36"]
Preciousgirlin kuulumiset olis kyllä ihan huippua kuulla. Ensimmäinen muotiblogi, jota seurasin! :D
[/quote]
Mäki haluisin tietää :D Oli kyllä blogit niin erilaisia vielä silloin. Aino tais olla sen nimi.
Onko noita suomityttö ja amerikkalainen vanki-blogeja vielä? Oisin halunnu lukee. Käyn välillä amerikkalaisten vankien kirjeenvaihtoilmoituksia katsomassa ja aihe kiehtoo. Ei omakohtaisesti tosin, mutta muiden jutut kiinnostaisi.
what clowns are we- blogi.
tykkäsin iha älyttömästi blogista ja sit yks päivä se vaa katos. ei mitää "varoitusta". tylsää
muotiblogien isoäiti, precious girl. ihana suloinen kermakakkumekko. dont wanna grow up.
Elma-täti on ilokseni ja riemukseni aktivoitunut :)))
no fashion victims ei kyllä ole lopettanut? aika aktiivisesti tuntuu nykyisinkin päivittelevän :)
Mulla myös buttermilk biscuits, Laura Honkasalon a cup of rose tea, tyylilyyli, karpaloita, punaisessa talossa ja päivän hupina tietysti jarnan tyylärit.
ois muuten tosi jännä nähdä mitä precious girlin blogin kirjoittajalle kuuluu, minkälainen tyyli näinä päivinä ym. muistan vielä hyvin sen blogin, voih... taisi blogata nimimerkillä "aimee". tietääkö kukaan nykyisiä kuulumisia?
Eiks maalaa kaupunki mustaksi ollu tuo nykyinen Tyylialkemisti? Muistanko väärin? Itse kaipaan sitä Yummy Jennin siskon Anniinan Labels or nothingia ja sitä tamperelaisen Emman kirjoittamaa Accidents dont happen tjsp.
Tyylilyylin Annin kirjoituksia jäin kaipaamaan minäkin, kivoja päivän asuja lapsella ja inspiroivia reseptejä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 08:07"]
Blogeja tulee ja menee mutta onko teillä jotain tiettyjä joita olette jääneet kaipaamaan?
Minä olen kaivannut Mia's Little Blogia, hän kirjoitti erinomaisesti joten sen perusteella oletin heti että olisi toimittaja tai vastaava, hänellä oli sellaisia hauskan näköisiä partaisia terriereitä jotka seikkailivat myös kuvissa ja joista moni saattaa hänet muistaa, ja Mialla oli kiva pukeutumistyyli muutenkin. Saattoi laittaa blogiinsa sisustuskuvia, juhlakuvia ja myös työpaikan virkistyspäiväkuvia eli ihanan vaihtelevia postauksia. Bloggasi omilla kasvoillaan. Oli muistaakseni jossain Cosmo-lehden numeron blogijutussa myös aikoinaan mutta blogi katosi eräänä päivänä kuin maan nielemänä. Muistatteko blogin?
[/quote]
mä muistan mian blogin, jatkuva ja kova bilettäjä ja vanhempi "poikaystävä", jonka kanssa ilmisesti tuli ero, rivien välissä oli jakuvia suhdeongelma. Mä luulen että mä näin Mian noin vko sitten Stockalla jonkun taas vanhemman miehen kanssa, valitsivat käsintehtyjä konvehteja, Mia valitsi niitä aika kovan ääneen, siksi kiinnitin huomiota.
Punainen tupa ja parit balleriinat. En kaipaa, mutta muistan että oli aika vanhapiika joka deittaili desperafoja vään norempia miehiä, mutta kas kun ei sopineet yhteen. Muutti vanhemman ukon luo Ausseihin.
Oh Molly ja sen seuraaja Good Golly Miss Molly. Kirjoittaja oli ompelua harrastava kätilöopiskelija. Tykkäsin kovasti ja jäin kaipaamaan kun lopetti. Molemmat blogit on poistettu, harmi. Joskus olisi kiva lueskella vanhoja postauksia.
Ja toisena legendaarinen Tarjoiluehdotus. Löytyy edelleen netistä mutta ei päivity enää.
Kaikki seuraamani lempiblogit jatkaa porskuttavat edelleen, mutta yhtä, ehkä kaikkein rakkainta, olen jäänyt kaipaamaan: Tyttö sinä olet rätti. Vaikka blogi päivittyikin harvakseltaan (mikä oli oikeastaan hyväkin asia), aina tuli priimaa ja takuuvarmaa viihdettä. Oi, miten kaipaankaan tätä blogia. Jos Tyttö joskus päättäisi koota vanhoista blogikirjoituksistaan (tai tuottaisi uutta materiaaliaa sisältävän) kirjan, niin ihan takuuvarmasti ostaisin (ja silittelisin sen kansia onnellisena).