Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ambulanssin henkilökunta tarvitsee omaisiani?

Vierailija
06.09.2013 |

Facebookissa levitetään meemiä, jossa pyydetään kaikkia merkitsemään puhelimeensa joku henkilö ICE-koodilla, jotta ambulanssin henkilökunta tietää, kuka on lähiomainen.

Voisiko joku kertoa, mihin ambulanssin henkilökunta tarvitsee omaiseni puhelinnumeron? Soittelevatko he oikeasti omaisille ja jos niin miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole läheskään aina mukana lompakkoa (ajokortista voisi tarkistaa henkilöllisyyden), passista puhumattakaan. Eli jos tapahtuu jokin onnettomuus enkä ole itse tajuissani (tai edes hengissä), ICE-numeroon soittamalla voi selvittää henkilöllisyyteni, puhelin kun on yleensä aina mukana, lenkilläkin.

ICE-koodi on helppo lisätä lähiomaisen nimen eteen, se ei vaikuta mitenkään puhelimen normaaliin käyttöön ja voi mahdollisesti jopa pelastaa henkesi. Mikä tästä asiasta tekee niin helvetin vaikean että siitä pitää tehdä monta aloitusta?

Vierailija
22/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun Samsung on lukittu, mutta samasta napista mistä pystyy soittamaan hätänumeroon, löytyy ICE-henkilöt. Muihin numeroihin, kuviin tai viesteihin ei kukaan pääse tietämättä salasanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole ketään jota kiinnostaa ootko elossa tai hengissä, niin eipä sitä tarvii laittaa.