Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tee aloitetta seksiin vaikka on ihan puutteessa jo selvästi?

Vierailija
22.08.2020 |

En oo mitenkään lihonut siitä kun seksiä vielä oli.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo tällasta tilannetta muilla miehillä ikinä? Olet puutteessa mutta syystä x et tee seksialoitetta? Jos nyt oletetaan että myöskään vaimo ei sua torjuisi (kuten itse en tekisi).

Vierailija
2/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa tarpeeksi monet pakit ja sitten kun saa myöntävän vastauksen, niin lopputulos on nopea yksipuolinen suoritus. Kuulostaisiko se siltä, että aloitteen tekeminen tuntuu turhalta ja vastenmieliseltä, vaikka kuin painettaisi? En tarkoita, että Ap.n tilanne olisi niin, mutta omalla kohdallani syy aloitekyvyttömyyteen on juurikin tuo. Kumppanin haluttomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu painaa. Parisuhde, työt, terveyshuolet?

Vierailija
4/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa tarpeeksi monet pakit ja sitten kun saa myöntävän vastauksen, niin lopputulos on nopea yksipuolinen suoritus. Kuulostaisiko se siltä, että aloitteen tekeminen tuntuu turhalta ja vastenmieliseltä, vaikka kuin painettaisi? En tarkoita, että Ap.n tilanne olisi niin, mutta omalla kohdallani syy aloitekyvyttömyyteen on juurikin tuo. Kumppanin haluttomuus.

Sama täällä. Ei kauheasti innosta kun pakit saa 9/10 ja se vähäkin on aina samaa. Ei puhettakaan suuseksistä, leluista tai muustakaan vaihtelusta. Niillkään kerroilla ei tahdo edes seistä kun kaikki on niin epäkiihottavaa. Oon jo miettiny että josko sanos suoraan että lopetetaan koko seksin harrastaminen niin ei tartte pahoittaa mieltään eikä stressata. Kesäloman lopulla oli jotain yritystä mutta nyt arjen alettua on taas sama tilanne. Vaikka on sovittu seksi-illat niin pakit tulee niinäkin.

Vierailija
5/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että se on aina se mies vonkaamassa. En ole aikoihin enään jaksanut mitään aloitteita tehdä, siitä kuulee jälkeen päin kuinka taas silloinkin sait!! Pyytäkööt itse sen kerran kuukaudessa, kun haluaa. Näinhän tää on menny jo toistakymmentä vuotta. Suhde on muuten oikeinkin hyvin mallillaan, mutta koko seksi kysymys saa illan pilalle itseltäni. Joskus ammoisina aikoina tuli tehtyä niitä aloitteita jos minkälaisia. Jörjestin lapset hoitoon ja oli kynttilää, viiniä ja hyvää ruokaa. No, se oli semmosta. Parempi istua saunassa tälleen la iltana, ja vetää se viinikin lärviin tuhlaamatta kynttilöitä. Vaimo surffailee puhelimella ja mennään sitten yhdessä nukkumaan😄

Vierailija
6/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei kauheasti innosta kun pakit saa 9/10 ja se vähäkin on aina samaa. Ei puhettakaan suuseksistä, leluista tai muustakaan vaihtelusta. Niillkään kerroilla ei tahdo edes seistä kun kaikki on niin epäkiihottavaa. Oon jo miettiny että josko sanos suoraan että lopetetaan koko seksin harrastaminen niin ei tartte pahoittaa mieltään eikä stressata. Kesäloman lopulla oli jotain yritystä mutta nyt arjen alettua on taas sama tilanne. Vaikka on sovittu seksi-illat niin pakit tulee niinäkin.

Kuulostaapa ankealta. Miksi olet tällaisessa suhteessa?

Vierailija
7/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ankealta. Miksi olet tällaisessa suhteessa?

Lapset ja yli 20 vuoden yhteistalous, ei tästä osaa mihinkään lähteäkään. On tässä jo ehtiny tottua siihen että seksiä on hädin tuskin 10 krt vuodessa... Eikä paljon muutakaan läheisyyttä enää ole.

Vierailija
8/35 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulusta sedät jaksaa heilua——- mihin katosivat halukkaat naiset——

Vierailija
9/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ihmetyttää miksi se on miehen tehtävä tehdä 100% aloitteista. Lasten myötä vaimon aloiteet ja kaikki aktiivisuus on vuosien saatossa laskeneet nollaan. Jos itse ei olisi aloitteellinen, niin makuuhuoneessa ei olisi varmaan viimeiseen kymmeneen vuoteen tapahtunut yhtään mitään. Ja siitä ei ole kyse, että seksi olisi huonoa. Sitä vaan odottaisi että sen eteen molemmat olisivat valmiit panostamaan.

Vierailija
10/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on aiemmin päivällä käyttäytynyt jotenkin vittumaisesti. Vittumaisten ihmisten kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä.

Vierailija
11/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että se on aina se mies vonkaamassa. En ole aikoihin enään jaksanut mitään aloitteita tehdä, siitä kuulee jälkeen päin kuinka taas silloinkin sait!! Pyytäkööt itse sen kerran kuukaudessa, kun haluaa. Näinhän tää on menny jo toistakymmentä vuotta. Suhde on muuten oikeinkin hyvin mallillaan, mutta koko seksi kysymys saa illan pilalle itseltäni. Joskus ammoisina aikoina tuli tehtyä niitä aloitteita jos minkälaisia. Jörjestin lapset hoitoon ja oli kynttilää, viiniä ja hyvää ruokaa. No, se oli semmosta. Parempi istua saunassa tälleen la iltana, ja vetää se viinikin lärviin tuhlaamatta kynttilöitä. Vaimo surffailee puhelimella ja mennään sitten yhdessä nukkumaan😄

Sama paitsi että ei kiinnosta mennä samaan aikaa nukkumaan vaikka yhteinen sänky vielä onkin. Ihan sama vaikka olisi erilliset sängyt tai peräti huoneet.

Vierailija
12/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen aloitteen seksiin.mies ei enää. En tiedä mitä tapahtunut. Viimeiset kolmeviikkoa keksinyt jos jonkinmoista tekosyytä kieltäytyä seksistä. Rakastaa kuulemma kyllä. Tuntuu ihan hirmu pahalta kun muita katselee kyllä mutta yhtäkkiä omaan vaimoon ei haluta koskea.

Vierailija
13/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan mies ollut fyysisessä eikä henkisessä kontaktissa 3 viikkoon.

En ole avioeronnut, mutta aion kyllä käydä panemassa rakastajan kanssa oikein kunnolla kun saadaan aikataulut matchäämään.

Vierailija
14/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miksi et itse tee aloitetta?

Vierailija
15/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pakon edessä teenkin, mutta kyllä nainen haluaa joskus että mies ottaa ja selättää.

En tosin sanallista aloitetta tee ikinä, mut meen vaikka lusikka-asentoon sänkyyn hänen eteensä, vedän pikkarit alas tai työnnän miehen käden alusvaatteitteni sisään. Joku ihan erityinen himorakkausikäväkaipaus pitää olla, jotta aloittaisin ottamalla munansa suuhuni.

Vierailija
16/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on taas tullut pakit parin kuukauden ajan niin en itsekään ole enää jaksanut tehdä aloitteita. Ei vaan enää jaksa itseään enempää nöyryyttää. Ikävää mennä nukkumaan niin että itseä panettaisi ja vähän olisi jo veijarikin heräillyt kun on halailtu ja pussailtu ja sitten toinen taas sanoo että eipäs innostuta enempää, ei tänään.

Vierailija
17/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sillai jännästi, että ihan yhteisesti jotenkin sovittu, että siinä kello 10 aamulla on aina seksiä.Siihen niin tottunut , että sitä osaa sillai jo himoita etukäteen.

Vierailija
18/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pakon edessä teenkin, mutta kyllä nainen haluaa joskus että mies ottaa ja selättää.

En tosin sanallista aloitetta tee ikinä, mut meen vaikka lusikka-asentoon sänkyyn hänen eteensä, vedän pikkarit alas tai työnnän miehen käden alusvaatteitteni sisään. Joku ihan erityinen himorakkausikäväkaipaus pitää olla, jotta aloittaisin ottamalla munansa suuhuni.

Kyllä tuollainenkin toiminta olisi niin ihanaa. Ei tuon enempää aloitetta ainakaan itselleni edes tarvitsisi. Minä hieron alastoman naiseni pakaroita lantiota ja reisien sisäpintaa. Ei sitä vahinkoa tapahdu, että hän kutsuisi kehollaan saati käsillään minua peremmälle. Vaikka vien kättä kuinka erogeenisille alueille, niin ei. Sitten jos suoraan työnnän sormea ineen tai kosketan häpyä, hän saattaa sanoa: ”Mitäs mieluilet?” = todella eroottista siis??

Vierailija
19/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin samoja mietteitä kuin muilla miehillä. Liian usein torjutuksi kun tulee niin hiukan kiukuttaa ja ajattelen että harrastetaan sitten ku puolisoa kiinnostaa ja tekee aloitteen. Sitä saa sitten odotella ja kiima vie voiton, jolloin tekee taas aloitteita ja yrittää. Noh entistä enemmän ketuttaa ku jää ilman😀 onneksi noita innokkaitakin on varalla..

Vierailija
20/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa harrastetaan seksiä joka päivä, oli vaimo paikalla eli ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän