naapurin outo säde kaihdin käytäntö
mitäköhän meinaa..joskus on monta päivää kaihtimet putkeen kiinni,joskus monta päivää ja yötä taas auki, joskus aamulla aukija illalla kiinni..joskus aamulla kiini ja illalla auki...en kyttää kunhan ihmettelen
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo-alueella voisi hyvinkin kytätä parinsadan asunnon sädekaihtimien tilaa tunnin välein. Siinä ap lle harrastus.
Kerrostaloalue. Ole hyvä, opettele kirjoittamaan oikein.
Miten ollakaan, kun sattuivat osumaan silmiin nuo naapurin "sädekaihtimet"?
Ihan vaan sattumavilkaisua öisin ja päivisin.
metsässä rämpien kirjoitti:
Mulla on just noin. Availen sillon ku sattuu muistamaan. Välillä voi mennä kuukausikin, että joku on auki, (tai kiinni) kun en muista edes koko kaihtimen olemassaoloa, sitten se on taas toisessa asennossa.
Kuka noita jaksaa olla koko ajan ruuvaamassa. Fiiliksen mukaan mä niitä auon.
Herran vuonna 2020 pitäis olla jo joku vdun kone, joka avaa ne kellon mukaan ..
Zinc
Mutta ei hlwetissä sellaisia ole .. on polkypyörä, mutta ei sillä ajeta ..
Herran pieksujen vuonna oli jo ajastimia, joilla sai kaihtimet ylös. Ei ap:n naapurilla vissiin vieläkään, sitäkö ap ihmetteli, mittavaa samaa mieltä menekouluyn oppimaan.
Muakin kiinnostaa että mikä ois sitten näiden sälekaihtimien oikeaoppista käyttöä. Klo 7.00 auki ja klo 22.00 kiinni? Viikonloppuna sallitaan jopa klo 9.00 auki ja klo 23.00 kiinni. Niinkö?
Ne ookeenkirjotus jutut on s.o. vittuja juttuja että ei pidä mieltäpahoittaa kun ei kaikki jaksa säätää sopimusten kanssakkaan.
No mutta älkää nyt, meidän entinen naapuri näytti sentään kerran keskaria kun menin ohi, ja syy oli se miten suljemme makuuhuoneemme sälekaihtimia aina, kun he ovat ulkona. Omakotitalot kyseessä, aivan toistensa vastapäätä, vain tie välissä. No daa, enpä halunnut vaatteita vaihtaa makkarissa kaihtimet auki. Ja mies yleensä sulki ne kun pelasi koneella. Kyseessä oli vielä pariskunta ja heidän aikuinen poikansa, joka sitten ilmeisesti kyttäsi meille sisään aina kun mahdollista.
Tuon episodin aikana neuvottelimme talokaupoista, jotka onnistuivat. Kun sitten noin kuukauden päästä muutimme, he puhuivat kolmannelle naapurille, ettei meidän olisi heidän takiaan tarvinnut muuttaa! Auta armias! Onneksi nykyisessä talossa on kivat naapurit, ja saamme pitää kaihtimiamme miten haluamme!
Ne on varmasti kiinni siksi, ettet katselisi heille sisälle, kun tunnut olevan hyvin perillä verhojen asennosta. On hyvin ahdistavaa, kun naapurit kurkkii sisälle. Terveisin ihminen, joka joutui edellisessä asunnossa pitämään keittiön rullaverhoa jatkuvasti kiinni, kun naapuri kyyläsi sisälle.
Mä oon teipannut sadekaihtimet kiinni toisiinsa, koska epäilen että naapuri magneetilla tai jollain konstilla availee niitä muutoin ja tirkistelee minua.
Mistä sais ostaa kunnon säde kaihtimia. Hermostuttaa naapurin jatkuva röntgen katse.
Ne on sale tikkuja. prlk.