naapurin outo säde kaihdin käytäntö
mitäköhän meinaa..joskus on monta päivää kaihtimet putkeen kiinni,joskus monta päivää ja yötä taas auki, joskus aamulla aukija illalla kiinni..joskus aamulla kiini ja illalla auki...en kyttää kunhan ihmettelen
Kommentit (85)
Ahdistavia tollaiset kyylät. Meidän naapurissa asui ennen mies, joka pysähtyi ikkunan taakse ja jäi tuijottamaan ikkunasta sisään 1,5 metrin päähän. Tosi ärsyttävää. Sitten oli yksi helvetin utelias lapsiperhe, jossa vaimo juoksi aina laittamaan itkuhällärin päälle, jos menin mieheni kanssa ulos istumaan omalle terassille. Ei siinä mitään. Sen kun kuuntelevat, mutta kyllä mä niitä vähän pimeenä sakkina pidin. Nyt on ihana rauha, kun on uudet naapurit. Niillä on omakin elämä.
jospa hää viestii ulkoavaruuden olentojen kanssa
👽
Mitä ihmettä taas 🙄. Ehkä hän on vuorotyöläinen, tai boheemi luonne, joka ei käyttää kellosta minuutilleen verhon aukaisemista.
Tuli mieleen naapuri, joka kehitti minulle villin elämäntavan kuulemiensa perusteella, mm ahuoltajuuskiistoja ja tuli niitä ovelleni selittämään ja puhui minusta tyttönä...Olen lapseton ja olin silloin nelikymppinen.
Mä availen niitä ihan huvikseni millon sattuu vastapäisen talon kyylän kiusaksi.
Siitäpä tulikin mieleen että ex-naapuri joskus ihmetteli mitä oikein touhuan kun tulen ja menen rappukäytävässä "outoihin" aikoihin. Vastasin että töihin menen niihin outoihin aikoihin. Oli hämmästynyt. Luuli kai että olen työtön.
Mutta mikä on aloittajan naapurin mikro auto uuni käytäntö? Onko sekin outo?
ne on ollu kiini nyt 4 päivää putkeen..pitäskö soittaa poliisit???
Jaahans, otsikon tahallinen-virhe-palstailijalta tällä kertaa tällainen.
Entäpä naapurin toiletti tavat? Veteleekö hän kloakki-istuimensa vesihuuteluita epäsäännöllisin ajoin?
Tahi veteleekö ollenkaan, viittaisiko se ummetukseen?
Faija oli loppuvuosinaan aika sekaisin.
Puhui että naapurilla on kauhutin, jolla se ahdistaa häntä.
Oli kuulema jääkaapin yläpuolella.
Faija oli harjanvarrella hakannut kattonsa kuopalle siltä kohtaa...
Kerran se oli pelokkaana kuunnellut patteriltaan tyhjenneen palovaroittimen piipitystä, kunnes soitti mulle.
Mies oli ollu nukkumatta tuon kolme vrk...
40 vuotta kaljaa päivittäin ei tee hyvää aivoille.
Et tietenkåän kyttää. Olet vain huolissasi. Naapurin säteen ja kaihtimen käyttö on aivan tolkutonta.
On se nyt v*ttu että kaihtimienkin asentoa saattaa joku perkeleen tonttu kytätä
En kiinnitä mitään huomiota toisten ihmisten sälekaihtimiin, ei ole tapana kyylätä naapureita. Antakaa toisten elää ja keskittykää omaan elämäänne.
Ootsä tosissas, et mietit tollasia??
Pidän kiinni, koska asunto on maan tasalla. Tykkään kulkea pelkissä pikkareissa, mutten tykkää, että kukaan näkee...
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisia ihmisiä kuin ap voi olla keskuudessamme?
Koska typeryksiä ei pakkosteriloida ja hullut on avohoidossa.
Samoista syistä meillä on PS.
Sädekaihdin?
Ehkä on parempi, ettet tiedä mitä se touhuaa
Minäpä aijon poltella uutenavuotena säle tikkuja. Hah.