Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kynsiexperttejä paikalla? kysymys varpaankynnestä

Vierailija
22.08.2020 |

elikkäs minun molemman pottuvarpaan kynsissä kynsipeti on "vino", eli kulmissa se menee alas päin, ja sit keskellä tosi ylös, jolloin kynsi on vaikia leikata suoraan. kynnet ikäänkuin irtoaa kulmista rumasti. olen koittanu kasvattaa kynnet pitkäksi , jotta kynnen alla oleva iho tasaantuisi, mutta ei ole auttanut...

miten saan sen kynsipedin suoraan? koitin äsken puutikulla siirtää sitä kynnen alla olevaa ihoa, mutta sehän käy ihan sairaan kipeää.. :D olen kärsinyt tästä jo ehkä 10 vuotta, kynnet ei ole pahentuneet millään tavalla. molempien pottuvarpaitten kynnet on myös hieman paksut, ja on hankala leikata leikkureilla suoraan, joutuu silleen monessa osassa leikata että saa otteen.

minulla on atooppinen ihottuma ja astma, jos se vaikuttaa asiaan. olen myös tupakoitsija.
olen miettinyt kynsisientäki, mutta mielestäni kynnet eivät ole niin keltaiset että aattelisin kynsisientä.. nämä irtonaiset kynnenkulmat on ärsyttävät senki takia kun sinne menee likaa helposti, ja työlästä alkaa kokoajan putsaamaan puutikulla..

olen 33v nainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up