Onko teistä tämä mies seksikäs?
http://www.nerdist.com/wp-content/uploads/2013/05/Bomer.jpg
http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2012/09/12/303803-matt-bomer.jpg
joo ja kyllä on homo... vielä mies ja lapsetkin... mutta silti maailman seksikkäin mies!
Kommentit (39)
Rooliin tuon komistuksen sijasta valittu Charlie Hunnam näyttää ihan naapurin jormalta :( http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/fifty-shades-grey-film-petition-2253421
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:52"]
Mikähän viestissäni oli sellaista, että piti laittaa peukku alaspäin? :D t. 19
[/quote]
En peukuttanut sun viestiä kumpaankaan suuntaan, mutta mulle on joskus käynyt niin, että olen vahingossa painanut väärää peukkua. En tietenkään tiedä onko tässä kyse siitä, mutta tuli vain mieleen, koska mustakaan sun viestissä ei ollut mitään, mitä olisi voinut peukuttaa alas.
Ei ole seksikäs tipan tippaa. Kaunis,tuollainen Ken-barbie. Ei säväytä ja homous paistaa kilometrin päähän.Se ei ole miinus, mutta naisena minussa ei värähdä.
Vau, minusta kyllä aika kuuma tuo Charlie Hunnamkin...
Olen ilmeisesti ainut, mutta minuun ei vetoa tuollainen ulkonäkö yhtään. Ei ole seksikäs eikä aineuta oikein minkäänlaisia tunteita. Ei ole ruma ja jos johtaisin mallitoimistoa niin varmaan tarjoaisin tuolle töitä, mutta mitään eroottista en tuosta löydä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:01"]
Olen ilmeisesti ainut, mutta minuun ei vetoa tuollainen ulkonäkö yhtään. Ei ole seksikäs eikä aineuta oikein minkäänlaisia tunteita. Ei ole ruma ja jos johtaisin mallitoimistoa niin varmaan tarjoaisin tuolle töitä, mutta mitään eroottista en tuosta löydä.
[/quote]
Suomalaiselle karskeille persjalkasille emännille pitää olla ruma ja karvanen mies että se tuntee ittesä tasavertaseksi tai ehkä vähän paremmaksi. Ei helmiä sioille, niinhän sitä sanotaan! :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 17:38"]
Ei säväytä ja homous paistaa kilometrin päähän.
[/quote]
Ihmettelen mikä tuossa miehessä on homomaista sitten? Vahva miehekäs leuka ja kasvojen piirteet, parran sänki, tummat paksut kulmat.. mielestäni huokuu maskuliinisuutta. Onhan sillä tommoset nätit kauniit silmät, mutta voiko ne tehdä pelkästään homomaisen?
Bomer on kaunis ja näyttävä ja komea, ei silti vetoa minuun eroottisella tasolla. Joe Manganiello, siinä mies minun makuuni. Aaah, mitä maskuliinista vetovoimaa hän tihkuukaan...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:16"]
[/quote]
Toivottavasti se pallinaama Robert Pattinson ei todellakaan saa tuota roolia.
Liian sliipattu. Liian babyface. Nätti poika, mutta ei mielestäni seksikäs.
Siis kuka tuolla alkuperäsen linkin takana?kone niin hidas ettei suostu avaamaan!!!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:19"]
Bomer on kaunis ja näyttävä ja komea, ei silti vetoa minuun eroottisella tasolla. Joe Manganiello, siinä mies minun makuuni. Aaah, mitä maskuliinista vetovoimaa hän tihkuukaan...
[/quote]
samma här. ei nuo aiemmin esillä olleet miehet vedonneet lainkaan. Elokuva menee ihan
perseelleen, jos valitsevat jonkun homon päähenkilöksi!
En ole Fifty shades-fani enkä edes halua lukea kyseistä kirjaa, mutta harmittaa kyllä fanien puolesta tuo paska casting - varsinkin valittu miespäähenkilö on kaukana seksikkäästä.