Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Pesu seksin jälkeen
22.08.2020 |
Kuinka moni naisista käy pesulla heti seksin jälkeen? Ja miksi?
Vai annatteko sperman olla sisällä, isommat tietysti pyyhittynä paperiin vai onko pakko käydä pesulla?
Kommentit (22)
En ymmärrä kuka nainen haluaa vapaaehtoisesti haista sille kalalle...sillä se sperma siellä pillussa märkänee pian.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
En menisi heti, mutta seksin aikana miehen kalun ärsyttäessä virtsaputkeni suuta minulle tulee niin pakottava tarve heti miehen lauettua ja lopetettua päästä välittömästi pissalle niin siinähän se tulee samalla suihkuteltua. Pissahätä ainakin minulle tulee yhdynnästä joka ikinen kerta vaikka olen käynyt pissalla hiukan ennen rakastelua ja lääkärini mukaan tämä vaiva on monella naisella hyvin yleinen.