Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Missä menkat?

Vierailija
05.09.2013 |

Menkat myöhässä muutaman päivän, huono olo ajoittain äkkiarvaamatta. Järkky päänsärky iskee joka päivä. Raskaustestejä oon tehnyt kaksi, negaa näyttivät. Mikähän nyt on? Kuukautiseni ovat tosi säännölliset, 26-28 päivää.

Jos ei menkat ala ollenkaan, mitä mulle tehdään? Syötetään hormoneita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi sulta otetaan verikoe ja katsotaan, mistä johtuu. Onko ollut stressiä? Itselläni on säännölliset menkat, mutta kovan stressin alla menkat voi olla viikonkin myöhässä.

Vierailija
2/5 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman kerran kuukautiset jääneet vallan pois. Sitten seuraavassa kuussa tulleet taas ihan normaalisti.

Mitään syytä ei moiselle ole koskaan löytynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kova stressipiikki.Pahimmillaan juuri pari viikkoa sitten, jolloin stressi sitten "laukesi". Ehkä se viivästyttää. Ennen ei ole mikään vaikuttanut kiertoon. Tai ehkä se vaikuttaa, että stressaan kuukautisista, koska haluaisin olla nyt raskaana!

Vierailija
4/5 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä oli ihan kuin mun kirjoittama teksti! samassa veneessä ollaan. Elämäntapani eivät ole muuttuneet oikein miksikään, mutta silti kuukautiset ovat jääneet välistä kokonaan. tein kaksi testiä ja molemmat negatiivisia.

Vierailija
5/5 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla elokuun menkat jäivät kokonaan pois. Edelliset olivat heinäkuun alkupuolella ja nyt alkoivat syyskuun alussa.

En tiedä mikä oli, yleensä menkat ovat aika säännölliset, tosin jokusen kerran näitä poisjäämisiä on ollut parin vuoden aikana.

Pitäis kai käydä gynellä selvittelemässä, mutta kun se reissu pelottaa tuhottomasti.

t. -39v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän