Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi telkkaria aina paheksutaan? Sehän on tosi hyvä ahdistuksen poistaja
22.08.2020 |
Kaikkein pahinta on kun yksinäinen ihminen on yksin kotonaan ilman mitään virikettä esim. viikonlopun. Esim masentunut ei välttämättä jaksa viikonloppuna tehdä muuta kuin rentoutua ja levätä kotona. Siihen vielä täysi hiljaisuus, yksinäisyys ja virikkeettömyys päälle, niin hullujenhuone jo kutsuu. Yksinäiselle edes se TV on kullanarvoinen yksinäisyyden poistoväline. Tulee paljon turvallisempi ja normaalimpi olo. Täysin tyhjennetty pää ei kauaa tyhjänä pysy vaan sinne tulee pahat ja ahdistavat ajatukset. Ties kuinka moni itsemurhakin johtuu vain telkun puutteesta...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Telkkarista tulee hyviä ja kehittäviä ohjelmia mutta myös tosi paljon huonoja ja tyhmiä ohjelmia. Ei o hyvä jos vaan koko ajan istuu sohvalla ja tuijottaa telkkaria ja vielä enimmäkseen niitä huonoja ohjelmia vaan pitäisi myös tehdä jotain ja jotain harrastaa ja liikkua, käydä kävelyllä... Telkkaria pidetään jonain paholaisen keksintönä joka on aivan kauhea ja sen kattelua paheksutaan mutta kuitenkin ohjelmia voi kattoa netistä ja netissä on myös nettitv... Lessuilta oon joutunut kuulemaan sitä paheksuntaa ja nehän ei telkkaria voi hyväksyä ja on mulle sitten muiden kuullen ja edessä tietysti sanonut jotain että silloin mun ei sitten pitäisi kattoa telkkaria
Lessut ei valitettavasti tajua miksi oon paljonkin telkkaria kattonut. Koulun jälkeen kattelin usein telkkaria kun mun piti palautua ja tarvitsin myös virikkeitä ja jotain positiivista siitä mulle aiheutetusta melankoliasta ja mulla on myös usein ollut telkkari päällä taustahälinänä ja silloin ei niin hyvin kuuluisi toisten riidat. Myös silloin kun en ollut koulussa kattelin telkkariakin mutta mä oon katellu paljon erilaisia ja kehittäviä ohjelmia ja tiededokumentteja ja oppinut paljon ja mä oikeesti oon oppinut paljon enemmän silloin kun en o ollut koulussa ja oon myös katellut monilla eri kielillä ja aiemmin käännökset olikin oikein käännetty niin niistä on myös oppinutkin kun valitettavasti nykyään ei o niin kun käännökset ei välttämättä liity mitenkään vaan on laitettu mitä milloinkin. Aiemmin on tullut myös enemmän oikeesti hauskoja komediasarjoja joita kattelin mutta nykyään monet ohjelmat ei o oikeesti yhtään hauskoja ja niissä on vaan ihan tyhmiä juttuja. Telkkarin kattelun lisäksi olin silloinkin paljon myös ulkona luonnossa ja kävelyllä ja pyöräilemässä siis silloin kun on voinut jos siellä missään ei pyörinyt mitkään kuhtumattomat vieraat On käynyt niinkin että jotkut läksyt on voinu jäädä tekemättä kun niitä on määrätty niin paljon ja aika on mennyt palautumiseen ja positiivisiin asioihin siihen että olis muutakin mutta siihen syy ei o ollu telkkari. Nyt en o kattonu omaa telkkaria kohta melkein vuoteen ja mulla on usein päällä radio.