Huoltajuusasiat käräjäoik. Miten asiat etenee?
Meillä siis pienet lapset ja riitaisaksi äitinyt avoero. Olemme jo jonkin aikaa asuneet erillään (lapset pääasissa minun luona). Mies on viettänyt siis kunnon poikamies elämää kun ei ole lapsistakaan joutunut maksamaan mitään. Matkustellut, viettänyt poikien iltaa jne. Ei siis ole osoittanut suurta kiinnostusta lapsiinsa.
Kuitenkin haluaa lapset itselleen, tarkoitan lähivanhemmuutta. Hänen puheiden mukaan saisin ed.olla lasten kanssa sen 3viikkoa kuukaudessa.. Eli taitaa raha puhua.
Jokatapauksessa emme siis päässeet puusta pitkälle ja mies pelleili kanssani välillä lupaillen ettei oikeuteen mennä ja väillä uhkaillen lakimiehillään.
Erään hänen reissunsa aikana rohkaistun ja soitin hommasin itselleni asianajajan joka pisti tuulemaan ja miehelle nyt tullut haaste.
Kysymys vuodatuksen jälkeen koskeekin mitä tapahtuu ton haasteen saamisen jälkeen.
Mikä on se paskamyrsky mihin olemme ajautumassa?
Laitoin hieman pohjustusta koska en halua niitä "Oletteko varmasti yrittäneet kaikkenne"-kommentteja. Olemme. Kävimme sellaisen mankelin läpi kaikki että ihme kun jaksoin enää lähteä sen jälkeen.
Niin siis tosiaan minä muutin, lasten kanssa.
Kommentit (3)
siinä vaiheessa kun asiatmenee käräjille, asialla ei ole kuin häviöitä. olen itse elänyt miehen rinnalla, jolle ex vaimo on lähettänyt neljä haastetta. exä on hävinnyt kaikki käräjät, mjtta mieheni 'voitto' ei ole minkään arvoinen, kun näkee kuinka lapset ovat saaneet vaemasti ikuisia traumoja vanhempien tappelusta. varaudu siihen, että käräjän päätös voi olla mitä tähansa, myös ns huono ratkaisu omalta kannaltasi. ja vaikka saat käräjiltä päätöksen tähän asiaan, kukaan ei vahdi noudattaako lapsesi isä sitä ja keksi jotain uutta asiaa, mistä riidellä.
l
Lue edellinen ketjusi. Ei ne asiat ole siitä miksikään muuttuneet.
odota mitä tulee, mutta pääasia, ettei teidän lasten tarvitse kuulla paskanjauhantaa toisesta vanhemmasta tai toinen vanhempi ei luovuta jostain lapsellisesta syystä lasta toiselle vanhemmalleen. itse olen ollut vanhempien kapula ja tänä päivänä en ole kummankaan vanhemman kanssa tekemisissä, sillä suoraan sanottuna melkeen vihaan heitä!