Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vie, minä vikisen

Vierailija
22.08.2020 |

Mitähän tässä pitäisi tehdä kun meillä vaimo on ruvennut tosissaan haluta panna minua strap-onilla peppuun harva se päivä. Siis aamullakin saattaa sanoa että nyt ukko kulta naidaan, mutta hän siis panee minua.

Eukko painaa minua enemmän ja on voimakkaampi, niin en minä oikein pysty vastustelemaankaan häntä. Kai tuo jonkinlaista vallankäyttöä on, en tiedä. Hän ei juuri anna itseensä koskea. Huohottaa vaan minua persuuksiin pannessaan.

Saku 53

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta

Vierailija
2/11 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisella sträpillä vaimo sua nöyryyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisipa pyytää tätä vaimolta.

Vierailija
4/11 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo sakkia kaikki tyynni.

Vierailija
5/11 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa näin naisnäkökulmasta kivalta, toivottavasti on myös AP:lle. 

.

Miten te miehet suhtaudutte jos uusi naiskumppaninne haluaisi heti suhteen alkuvaiheessa sträpätä/dildottaa/sormettaa teitä?

Olisiko se järkytys? 

Itse on ole koskaan "päässyt" tätä tekemään ja nykyisin edellämainittu kiinnostaa minua enemmän kuin "perinteinen" seksi.

Tietenkin voi olla, että kiinnostaa juuri siksi, kun en ole vielä kokeillut... mutta... olen nyt sinkku ja tuntuu siltä, että jos vielä joskus jotain "sutinaa" jonkun kanssa olisi, niin haluaisin ehdottomasti kokeilla. 

Vierailija
6/11 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa näin naisnäkökulmasta kivalta, toivottavasti on myös AP:lle. 

.

Miten te miehet suhtaudutte jos uusi naiskumppaninne haluaisi heti suhteen alkuvaiheessa sträpätä/dildottaa/sormettaa teitä?

Olisiko se järkytys? 

Itse on ole koskaan "päässyt" tätä tekemään ja nykyisin edellämainittu kiinnostaa minua enemmän kuin "perinteinen" seksi.

Tietenkin voi olla, että kiinnostaa juuri siksi, kun en ole vielä kokeillut... mutta... olen nyt sinkku ja tuntuu siltä, että jos vielä joskus jotain "sutinaa" jonkun kanssa olisi, niin haluaisin ehdottomasti kokeilla. 

Heh, jos tälläinen olis sattunut nuorempana kohdalle, ja olisi muutenkin ollut hyvä tyyppi, olisin vienyt vihille :)

Vierailija
7/11 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisipa pyytää tätä vaimolta.

Sama. Kuin myös fistaamaan minua vastavuoroisesti.

Vierailija
8/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA kun Nainen innostuu miehen pepusta......

Vierailija
9/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään kohta tälläsellä, kun vanhasta lelusta hajos vibra: https://www.lovehoney.eu/product.cfm?p=16276

Vierailija
10/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me leikitään kohta tälläsellä, kun vanhasta lelusta hajos vibra: https://www.lovehoney.eu/product.cfm?p=16276

Vau, kumpa vaimonikin suostuisi kokeilemaan tätä lajia!

Vierailija
11/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas puolestaan niin, että toivoisin miehen joskus innostuvan peppujutuista! Olis ihan helkkarin kiihottavaa panna sträppärillä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi