Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Valo avoliittoon 16 vuotta nuoremman naisystävänsä kanssa

Vierailija
22.08.2020 |

Olleet yhdessä ilmeisesti ainakin vuodesta 2017. Ajatuksia?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Rock-ikoni-Ville-Valo-on-seestynyt-mies-a…

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen uutinen, että varakas julkkis saa komian nuoren naisen. Ohho.

Vierailija
82/131 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt uskoko kaikkia lehtijuttuja, kun uusi levy on tulossa. Sama asia ollut joka kerta, kun uutta levyä pukkaa, niin jo löytyy kuka vain esittämään tyttöystävää ja tuomaan markkina-arvoa.

Höpö höpö, ei ole kyllä tyttöystävät ja uudet levyt menneet aikajanalla mitenkään käsi kädessä. :) Ja jos oikein muistelen, niin ainakin alkuvuosina levy-yhtiö halusi pikemminkin piilotella Villen silloista tyttöystävää, kun ajateltiin että on parempi ettei fanit tiedä Villen olevan varattu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun puhutaan, että ei alle kolmikymppisiä kiinnosta mitkään yli 40 v. sedät... Paitsi näköjään eri asia jos on Ville Valo tai joku muu rikas ja nuorekas, mutta kenenkään yli 40 v miehen on turha kuitenkaan kuvitella olevansa sellainen :)

Ikä on vaan numeroita jos ulkonäkö ja status on oikea.

Täällä on HIM-fanien kokoontumisajot meneillään, ei verrattavissa keskivertoon lankaan tällä palstalla. Valo on aina pitänyt hoikista tummista malleista, jopa kasvonpiirteet samantyyliset. Christelistä ei mitään hajua, voisi kuvitella että nuorempi kumppani olisi ollut otollisempi vaihtoehto, mutta kait hän näkee Villessä jotain. Mukava ettei pariskunta ole turhan julkisuustyrkkyjä...

Vierailija
84/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen pari, naimanaamat. Christel on tosi kaunis, se edellinen näytti vanhalta ja rumahkolta.

Propsit Villelle siitä että pääsi eroon viinasta, huumeista ja Bam Margerasta. Toivottavasti hän saa vielä jonakin päivänä sen Munkkiniemen goottitornin myytyä. Se on ollut vuosia markkinalla mutta kukaan ei osta :(

Vierailija
85/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän suhteeseen. Enkä teitä.

Vierailija
86/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun puhutaan, että ei alle kolmikymppisiä kiinnosta mitkään yli 40 v. sedät... Paitsi näköjään eri asia jos on Ville Valo tai joku muu rikas ja nuorekas, mutta kenenkään yli 40 v miehen on turha kuitenkaan kuvitella olevansa sellainen :)

Ikä on vaan numeroita jos ulkonäkö ja status on oikea.

Täällä on HIM-fanien kokoontumisajot meneillään, ei verrattavissa keskivertoon lankaan tällä palstalla. Valo on aina pitänyt hoikista tummista malleista, jopa kasvonpiirteet samantyyliset. Christelistä ei mitään hajua, voisi kuvitella että nuorempi kumppani olisi ollut otollisempi vaihtoehto, mutta kait hän näkee Villessä jotain. Mukava ettei pariskunta ole turhan julkisuustyrkkyjä...

Mä luulen, ettei syy oo niinkään fanien kokoontumisajoissa (suurin osa ketjun viesteistä oli aika neutraaleja), vaan enemmän siinä että tää suhde sinällään on jo vähän "yesterday's news". 🤔 Kolme vuotta sitten jaksettiin kohkata ja kauhistella, mut ajan kanssa näiden pariutuminen on menettänyt shokkiarvonsa. Kuka jaksaa enää ihmetellä Valon ja naisystävänsä suhdetta, kun on tullut uutta ihmeteltävää: Herra Ylppö ja opiskelija, Danny ja avustajansa jne...

Ja kun ei tämä avoliitto nyt ole kovin maata mullistava asia. Seurustelu oli jo tiedossa, niin aika luonnollista että asuvatkin yhdessä. Ei riitä kohahduttamaan tämä uutinen. Mukavaa jos viihtyvät yhdessä, kivat heille.

Vierailija
87/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt uskoko kaikkia lehtijuttuja, kun uusi levy on tulossa. Sama asia ollut joka kerta, kun uutta levyä pukkaa, niin jo löytyy kuka vain esittämään tyttöystävää ja tuomaan markkina-arvoa.

Höpö höpö, ei ole kyllä tyttöystävät ja uudet levyt menneet aikajanalla mitenkään käsi kädessä. :) Ja jos oikein muistelen, niin ainakin alkuvuosina levy-yhtiö halusi pikemminkin piilotella Villen silloista tyttöystävää, kun ajateltiin että on parempi ettei fanit tiedä Villen olevan varattu...

Milloin viimeksi olette nähneet kunnon ammattimaista kovan tason ja isolla rahalla suunniteltua ja toteutettua AMMATTIMAISTA ja laadukasta promoamista? Agents ei ollut sitä, eikä ole ainutkaan Seiskajuttu, ei tyttöystävät, kaverikuvat, eikä vauvapalstat.

Valo käyttää fanejaan halpamarkkinointiin, eikä hänellä ole ollut pääasiassa mitään muuta linjaa enää vuosiin. Jos olisi, ei näitäkään keskusteluja uskottavasta markkinoinnista tyttöystävän muuttouutisen siivellä nyt käytäisi. Laatu maksaa ja halvalla ei saa hyvää, niin se vain on.

Vierailija
88/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko luulet, että Ville on itse masinoinut tän "uutisen"? Eiköhän kyse ole pikemminkin siitä, että Seiska tietää saavansa Ville nimellä klikkauksia, mutta koska herra pitää niin matalaa profiilia nykyisin ja pysyttelee omissa oloissaan, niin Seiska repii vaikka tikusta asiaa. Tuo Seiskan juttuhan on täysin sisällötön ja epämääräinen, siitä oon samaa mieltä. Miksikö aihe otettiin esiin nyt? No luultavasti Seiskassa ollut hiljainen uutisviikko ja joku on keksinyt, että hei voisiko Ville Valosta vaikka kaivella jotain. Ei se sen kummoisempaa vaadi.

Ko. pariskuntahan on edustanut yhdessä tasan kerran v. 2017. Mutta toisin kuin luulet, niin kyllä heitä on bongailtu yhdessä ennen tätä ja tämän jälkeen, esim. viime vuodelta löytyy bongauksia ihan videomateriaalin kera. Joku tässä ketjussakin juuri kertoi heitä välillä näkevänsä. En oikein ymmärrä, miksi suhteen tarkoitusperiä olisi syytä epäillä.

Mitä tulee "fanien moikkailuun" tai "tulevan tunnustelemiseen", niin Villehän laittoi tuossa keväällä pihalle kolmen biisin verran uutta musiikkia. Pahimpaan koronamyllerrysaikaan. Ilman mitään mainostusta tai julkisuuden "aktivointia". Ja fanit tuntuivat olevan oikeinkin onnellisia. Toisin kuin tunnut kuvittelevan, niin Villen tavoittelema kohdeyleisö ei ensisijaisesti ole Seiskan lukijat eikä hän tarvitse mitään salamyhkäistä nostatusta siltä suunnalta. :D

En kuvittele tai luule mitään noista, mitä väität minun luulevan ja kuvittelevan. Ja jos sinä itse kuvittelit minun jatkavan näihin syöttöihisi tarttumista, ja antavan ilmaista buzzia ja ilmaista sometilaa Valolle itselleen, kuvittelit väärin. Riidan haastaminen ei ole tyylikästä, eikä aja asiaasi. Teet sillä enemmän vahinkoa kuin mitään muuta.

Vierailija
89/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi olette nähneet kunnon ammattimaista kovan tason ja isolla rahalla suunniteltua ja toteutettua AMMATTIMAISTA ja laadukasta promoamista? Agents ei ollut sitä, eikä ole ainutkaan Seiskajuttu, ei tyttöystävät, kaverikuvat, eikä vauvapalstat.

Valo käyttää fanejaan halpamarkkinointiin, eikä hänellä ole ollut pääasiassa mitään muuta linjaa enää vuosiin. Jos olisi, ei näitäkään keskusteluja uskottavasta markkinoinnista tyttöystävän muuttouutisen siivellä nyt käytäisi. Laatu maksaa ja halvalla ei saa hyvää, niin se vain on.

Tämä "keskustelu markkinoinnin uskottavuudesta" näyttäytyy lähinnä parina kommenttina, joissa ollaan tuohtuneita siitä, että Seiskan pilipaliuutinen olisi joku Villen tapa mainostaa itseään. Seiska kirjoittaa juttuja, joiden se uskoo myyvän lehtiä ja tuovan klikkauksia, ei siinä artistilla ole usein osaa eikä arpaa. Erikseen tietty tyypit, jotka hakevat Seiska-julkisuutta ja jopa tarjoavat itse sinne sisältöä, mutta nämä on yleensä tyyppejä, joiden kiinnostavuus ei riitä muuhun. Tästä ko. uutisesta Ville kostuu tuskin mitään, mutta Seiska kyllä. Ja Seiska on Villen tyttöystävistä sun muista elämän käänteistä tykännyt uutisoida varmaan viimeiset 20 v, ei mitään uutta auringon alla.

Millaista markkinointia sinä siis Villeltä odottaisit? Ja mitä edes pitäisi markkinoida, kun viimeisen 7 vuoden aikana on julkaistu tasan yksi levy (Agents)? Ville on viime vuodet lähinnä keikkaillut tai viettänyt hiljaiseloa. Pelkkä olemassaolonsa ei tarvitse markkinointia ja keikat vetää yleisöä ilman mainoskampanjoitakin. Oman kokemukseni mukaan tämän päivän "markkinointi" on yleensä sitä, että puffataan artistia kaikkiin mahdollisiin tv-ohjelmiin, tehosoitetaan biisejä radiossa, mainostetaan artistin naamalla kaikkea purukumista kännyköihin, ja siinä sivussa artisti huutelee omassa somessaan: "Mun uusi biisi tulee huomenna, käykää kuuntelemassa! Ja tässä ois mun keikat, tulkaa niillekin jooko!"

Agents-levyä ja -kiertuetta taidettiin markkinoida esiintymällä Emma-gaalassa, antamalla muutama lehtihaastattalu + jonkun verran radiohaastatteluja. Mun mielestä ihan tyylikäs ja ok markkinointi. Jengi osti levyä ja löysi keikoille, mutta ei tullut fiilistä, että nyt väkisin tuputetaan jotain.

Vierailija
90/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen pari, naimanaamat. Christel on tosi kaunis, se edellinen näytti vanhalta ja rumahkolta.

Propsit Villelle siitä että pääsi eroon viinasta, huumeista ja Bam Margerasta. Toivottavasti hän saa vielä jonakin päivänä sen Munkkiniemen goottitornin myytyä. Se on ollut vuosia markkinalla mutta kukaan ei osta :(

Huikean ihana talo, Helsingin parhaimmalla paikalla. Paskasti, liian rock-henkisesti vaan rempattu. Mutta eikös jonkun Duudsoninkin kämppä ole kohta 3 vuotta ollut myynnissä, se rempattu taas liian Jenkki-style.

Vierailija
91/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huikean ihana talo, Helsingin parhaimmalla paikalla. Paskasti, liian rock-henkisesti vaan rempattu. Mutta eikös jonkun Duudsoninkin kämppä ole kohta 3 vuotta ollut myynnissä, se rempattu taas liian Jenkki-style.

Ai paskasti rempattu 😮 Musta se on yllättävänkin tyylikkäästi laitettu. Sopii talon arkkitehtuuriin, on sopivan rouhea muttei överi. Mut ehkei kaikkien makuun silti. 😊

Vierailija
92/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele tai luule mitään noista, mitä väität minun luulevan ja kuvittelevan. Ja jos sinä itse kuvittelit minun jatkavan näihin syöttöihisi tarttumista, ja antavan ilmaista buzzia ja ilmaista sometilaa Valolle itselleen, kuvittelit väärin. Riidan haastaminen ei ole tyylikästä, eikä aja asiaasi. Teet sillä enemmän vahinkoa kuin mitään muuta.

Okei, no sitten multa meni sun pointti kyllä ohi. Mielestäni sä selkeästi sanoit epäileväsi, että koko parisuhde ja tuo Seiskan uutinen on epäuskottavaa julkisuuden kalastelua, Villen itsensä toimesta. Väite oli niin huvittavan absurdi, että tartuin siihen, tarkoitus ei ollut haastaa riitaa eikä ajaa mitään "asiaa"(?).

Tulee vähän fiilis, että mahdanko tässä nyt ruokkia trollia. No menkööt. Peace!

Vierailija
93/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että Ville voi hyvin. Uutta musaa ois kans kiva kuulla lisää.

Vierailija
94/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti vielä luulee, että julkkikset ite tyrkyttää näitä juttuja lehtiin?

Vierailija
95/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi lehtijuttuun on laitettu noin vanha kuva? Siitäkin on jo aikaa kun Ville Valon näin telkkarissa. En tosin muista mitä siellä teki, muistan vaan ne valtavan isot luonnottoman valkoiset hampaat jotka näyttivät painavan koko alaleuan rintakehää kohti.

Vierailija
96/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no sitten multa meni sun pointti kyllä ohi. Mielestäni sä selkeästi sanoit epäileväsi, että koko parisuhde ja tuo Seiskan uutinen on epäuskottavaa julkisuuden kalastelua, Villen itsensä toimesta. Väite oli niin huvittavan absurdi, että tartuin siihen, tarkoitus ei ollut haastaa riitaa eikä ajaa mitään "asiaa"(?).

Tulee vähän fiilis, että mahdanko tässä nyt ruokkia trollia. No menkööt. Peace!

Missäs minä niin sanoin? Kova on näemmä tarve sinulla haastaa kokoajan riitaa ja sanella, että mitä sanoin, luulen, teen, olen, kuvittelen, tiedän tai en tiedä. Se koituu vielä ongelmaksesi mitä pidemmälle päästät tuon ongelmakäytöksesi menemään.

Ja trolleista puheenollen: tämäkin keskustelu on niin teennäinen, että tyhmäkin tajuaa sen olevan Sanoman itsensä aloittama, ylläpitämä ja sensuroima. Eikä ole nyt Seiskan jutusta kyse, vaikka sitä yritetäänkin kokoajan joka väliin tyrkyttää ja myydä. Te olette kyllä todella naiveja ja kaukana oikeasta ja tuloksellisesta tiestä, jos luulette tämän konseptin jollainlailla muka toimivan.

Ja sitä ilmaista uraneuvontaa Valon markkinoimiseen varmaan kannattaa hänen hännännostajiensa hakea jostain muualta, kuin juuri ärsyttämältään henkilöltä.

Vierailija
97/131 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ihmisiä, jotka ei oo tyrkyllä somessa koko ajan. Ville pitäny aina yksityiselämänsä itellään ja hyvä niin.

Vierailija
98/131 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ihmisiä, jotka ei oo tyrkyllä somessa koko ajan. Ville pitäny aina yksityiselämänsä itellään ja hyvä niin.

Pitänyt yksityiselämänsä itsellään? Kyllä hän on vuosien mittaan kaikki rivoutensa ja likapyykkinsä julkisesti ripittänyt masturboinnista ja rahanpuutteestaan lähtien, joten se siitä yksityisyyden itsellään pitämisestä ja yksityisyyden arvostamisesta.

Vierailija
99/131 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen exän nimi on mistä täällä on puhuttu, faniksikin sanottu? 

Sandra

Vierailija
100/131 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olen täysin samaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan