Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (3161)
Koska ihmisten käyttäytymistä ja motivaatioita on usein mahdotonta ymmärtää, oman tasapainon pitäminen on tärkeää. Jokainen tekee virheitä elämän koulussa, kaikista myrskyistä huolimatta, etsien ja puhumalla totta, pysyy tasapaino, kuvaannollisesti 'jalat maassa'. On oikeus olla oma itseni, myöntäen aina on minua parempia.
Näyttele osasi hyvin, älä paljasta esityksen juonta, omissa oloissa ole rentona ja aina, joka seurassa mykkänä. Tee johtopäätökset todisteiden mukaan, tunteet ovat mieliala.
Naisiin ei voi luottaa, ei sitten pätkääkään!
Muita ihmisiä kiinnostaa pääasiassa niiden oma elämä ja touhut, minä olen niille pääasiassa yhdentekevä.
Vaikka olisin kaunis kuin Angelina Jolie ja hyvä kuin äiti Teresa ja puhuisin kuin Ruuneberg, jonkun mielestä olisin ilkeä suohirviö joka höpöttää jotain typerää.
Vierailija kirjoitti:
Muita ihmisiä kiinnostaa pääasiassa niiden oma elämä ja touhut, minä olen niille pääasiassa yhdentekevä.
Vaikka olisin kaunis kuin Angelina Jolie ja hyvä kuin äiti Teresa ja puhuisin kuin Ruuneberg, jonkun mielestä olisin ilkeä suohirviö joka höpöttää jotain typerää.
Mutta jos laulaisit kuin enkeli olisit jumala.
Jos en olisi nainen niin olisin mies.
Oikea ajattelumalli on elämän kantava voima. Suuri ongelma toiselle, voi olla toiselle aivan mitätön ja harmiton juttu. Vaikka kyseessä sama asia.
Huolellisen työn tekeminen, ja kyky ymmärtää kunnolla tekemänsä. On myös valtava taito.
Maarit on se oikea, ei Minna eikä varsinkaan Johanna
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi nainen niin olisin mies.
Älä ole siitä liian varma.
Kenet tahansa valitsee, parisuhde on aika pas---kaa parin vuoden päästä. Silloin lohduttaa, että toinen miellyttää edes silmää, tai on rahaa.
-Ihmiset ei osaa mitään muuta kuin riidella asioista, joissa ei ole mitään ongelmaa.
-Elämä on täynnä mysteereitä, joita sulle paljastetaan vähän kerrallaan. Sitä mukaan, mitä olet valmis niitä vastaanottamaan.
Viisasta ja suuri pelastus oli tajuta seuraava asia :
Miksi koronarokotteen päärahoittajaksi päätyi henkilö, jonka mielestä maailman väkiluku on liian suuri?
Ne, jotka olivat koulussa hiljaisia ja vaatimattomia. Eivät kiusanneet eikä nostaneet itseään jalustalle. Niistä tuli parhaat tyypit, kaikilla mittareilla mitattuna.
Se, että on perusasiat kunnossa. Ruoka ja vaatteet, työ tai opiskelu. Ne ovat suurta lahjaa.
Elämäsi kuuluu sinulle itsellesi.
Yksin oot sinä ihminen. kaiken keskellä yksin.
Yksin syntynyt oot, yksin myös lähtevä oot.
Todistaa sinkku M 82 v.
Nuoret, kauniit ja kehittyneet tyypit laittaa harrastuksen, vaikka sm-tasolla kaiken edelle. Menettävät mahdollisuuden kunnon parisuhteeseen ja perheeseen. Urheilu-urakin ohi 30 - vuotiaan. Ei voi yleistää. Mutta kurja ilmiö.
Opettele erottamaan omat tulkintasi todellisuudesta ja kyseenalaistamaan itseäsi. Ihmisten toiminnan taustoilla olevat motiivit ovat usein ihan erilaisia, kuin mitä oletat.