La-päivän ruokanne?
En keksi mitään, jotain hyvää olis kiva syödä, viime la teimme hodareita kanasta ja chorizosta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön sipsejä ja karkkii sängyssä
Olet varmaan melkoinen punkero?
Mitä jos säkin kertoisit, mitä ruokaa laitat sen sijaan, että vatvot toisten ruokia?
Sen nimistä ruokaa kuin Eikuulusinulle-soppaa!
Jännä, että tulit kuitenkin keskustelemaan tähän ketjuun, jonka tarkoituksena on kertoa, mitä ruokaa tekee.
Niin, tulin trollaamaan tänne ja sinä se ruokit vain trollia vastailemalla mulle! :)
Onko se henkisesti antoisaa, että tulee johonkin ruokaketjuun vänkyttämään toisten ruuista?
Vierailija kirjoitti:
Liha-tattipata (resepti K-ruoka nettisivulta).
Miehesi lihaisaa tattia? Vai naapurisi. Slurpsis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön sipsejä ja karkkii sängyssä
Olet varmaan melkoinen punkero?
Mitä jos säkin kertoisit, mitä ruokaa laitat sen sijaan, että vatvot toisten ruokia?
Sen nimistä ruokaa kuin Eikuulusinulle-soppaa!
Jännä, että tulit kuitenkin keskustelemaan tähän ketjuun, jonka tarkoituksena on kertoa, mitä ruokaa tekee.
Niin, tulin trollaamaan tänne ja sinä se ruokit vain trollia vastailemalla mulle! :)
Onko se henkisesti antoisaa, että tulee johonkin ruokaketjuun vänkyttämään toisten ruuista?
Waka-waka heiluta sun joulukinkkuas!!
Kreikkalaiset jauhelihapihvit tzatzikilla, riisillä ja vesimelonisalaatilla. Voi tosin olla että teen ruuan vasta huonenna ja haen tänään pizzat tuolta vastapäätä. Laiskotuttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mä teen ekaa kertaa Peppi Pitkätossun voimavuokaa.
Minäkin otin pitkän kossun ja muumimamman voimajuomaa. (Teetä)
Tarkoitit kai *spermainen