Mitä miehelle tapahtuu jos ei saa rakkautta?
Kommentit (81)
Tilaa netistä silikoninaisen ja silittelee tämän hiuksia iltaisin
Osa palstanaisista katkeroituu ja kirjoittelee vihaisia provoja puzikoista ;)
Osa sitten menee kuoreensa. (33 %)
5% keskittyy röihinsä, eikä palstaile. Entäs loput ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuu. Mitä muuta mies tekisi? Hän on Parka.
Nainen joka ei saa rakkautta sen sijaan toteaa, että hän ei ilmeisesti ole rakkauden arvoinen (= ei tarpeeksi laiha), ja panostaa työhön ja auttaa vanhempiaan ja muita läheisiä ja jatkaa vahvasti elämää.
No eipä noiden anorektikoidenkaan ympärillä miehet varsinaisesti parveile. Itse olin nuorena sellainen eikä kukaan tullut lähellekään. Eipä niin että itseäkään seksi olisi juuri kiinnostunut. Rakkautta saatoin kyllä kaivata.
Kyllä se elämän perusta on itsensä terveessä rakastamisessa ja sen saavuttaminen voi toisilla mennä keski ikään. Mutta sitten sitä voikin aueta ihan uudet maisemat. Itse koen olevani vasta nyt valmis aidosti läheiseen tunnesuhteeseen miehen kanssa. Ja viihdyn hyvin yksinkin. Ajatus siitä että elämä on haaskattu ilman kumppania, koska kurjia ja etäisiä suhteitä on tämä maailma täynnä vaikka ulospäin näyttäisi miltä. Ihmiset keskimäärin pelkäävät läheisyyttä ja haavoittuvuutta kuollakseen. Vain ne tekevät kuitenkin suhteesta Suhteen.
Osa katkeroituu ja muuttuu palstan kilttiksiksi.
Osa on sisimmässään murheellinen asiasta, mutta jatkaa elämää neutraalein tai jopa positiivisin mielin.
Osalle käy tuuri, ja elämän nainen löytyy keski-ikäisenä.
Varmaan aika samoin käy kuin naiselle joka ei saa rakkautta.
Toiset katkeroituu, toiset oppii elämään sen kanssa ja löytää sisältöä elämään muualta kuin parisuhteesta.
Näkee lapsiperheitä ja tajuaa, että itse ei voi ikinä olla perheenisä tai saada jälkeläisiä. Kaikki tämä matriarkaatin takia. Sitten mies katkeroituu ja alkaa inhota feministejä.
Olen itse mies ja en ole koskaan ollut parisuhteessa, tiedän myös monia muita ikäisiäni(25-35v) miehiä ketkä ei ole koskaan ollut parisuhteessa.
Itse en näe tässä mitään ihmeellistä, elän tavallista ja onnellista elämää näin. Ihminen pystyy elämään ilman parisuhdetta ja moni ei edes parisuhdetta kaipaa. En ole katkera ja en uhriudu. Autan isovanhempia sekä omia vanhempiani, käyn myös töissä, en käytä alkoholia enkä matkustele.
Vierailija kirjoitti:
Näkee lapsiperheitä ja tajuaa, että itse ei voi ikinä olla perheenisä tai saada jälkeläisiä. Kaikki tämä matriarkaatin takia. Sitten mies katkeroituu ja alkaa inhota feministejä.
Aika harva mies haluaa lapsia ainakaan kovin voimallisesti.
Rakkaus ja parisuhde ei ole luonnollinen asia ihmisille vaan ne ovat yhteiskunnan kehittämiä normeja ihmisille. Seksi on ihmisille luonnollinen asia.
Onneksi kulttuuri on muuttunut ja entistä useampi elää sinkkuna(noin puolet asuntokunnista on yhden hengen talouksia).
Ei mitään mutta jos ei saa pillua niin vi tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei saa rakkautta sen sijaan toteaa, että hän ei ilmeisesti ole rakkauden arvoinen (= ei tarpeeksi laiha), ja panostaa työhön ja auttaa vanhempiaan ja muita läheisiä ja jatkaa vahvasti elämää.
Naisethan eivät ikinä uhriudu tällä palstalla. 😄
Nainen Ei uhriudu siitä kun ei saa ketään pakotettua parisuhteeseen, kun kaikilla miehillä on velvollisuus antaa naisille seksiä. Kun nainen on uhri se on raiskattu ja hakattu, sen elämä on yritetty tai on pilattu. Miehen elämä on pilalla kun ei saa panna kaikkea mikä liikkuu. Hieman eri tasoilla liikutaan.
Koeta ap kääntää asia niin päin että alat itse osoittaa rakkautta, jollei sanoilla niin teoilla. Yritä keksiä keinoja auttaa muita, osallistua vapaaehtoistyöhön, talkoisiin tms. Jos teet sen pyyteettömästi varmasti saat enemmän rakkautta elämääsi, muodossa tai toisessa. Pahoin vain pelkään että monella palstan itseään kilteiksi kutsuvista on piilonarsistisia piirteitä. Kaikki on aina muiden vika, henkilö itse on aina uhri ja rakkauteenkin henkilö on oikeutettu vain saamapuolella niin että itse ei tarvitse tehdä mitään koska minulla on oikeus ja muiden kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja parisuhde ei ole luonnollinen asia ihmisille vaan ne ovat yhteiskunnan kehittämiä normeja ihmisille. Seksi on ihmisille luonnollinen asia.
Onneksi kulttuuri on muuttunut ja entistä useampi elää sinkkuna(noin puolet asuntokunnista on yhden hengen talouksia).
Ai meinaat että homo sapiensin kehossa oleva biologinen toimintamalli (rakastuminen) on vain yhteiskunnan luoma illuusio? Jep jep. Mikäs muu? Pelko? Pelkoki on varmaan vain yhteiskunnan setämiesten keksimä ja homo sapiensien kehoihin asentama biologinen reaktio, jotta homo sapiensit maksaisivat esim. kodittomuuden pelossa laskunsa aina ajoissa? Olet varsinainen Albert E.
Vierailija kirjoitti:
Nainen muuttuu katkeraksi feministiksi ja alkaa julkisesti vihaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kulttuuri on muuttunut ja entistä useampi elää sinkkuna(noin puolet asuntokunnista on yhden hengen talouksia).Ai meinaat että homo sapiensin kehossa oleva biologinen toimintamalli (rakastuminen) on vain yhteiskunnan luoma illuusio? Jep jep. Mikäs muu? Pelko? Pelkoki on varmaan vain yhteiskunnan setämiesten keksimä ja homo sapiensien kehoihin asentama biologinen reaktio, jotta homo sapiensit maksaisivat esim. kodittomuuden pelossa laskunsa aina ajoissa? Olet varsinainen Albert E.
Mistä sen tietää. En minä ainakaan ole ikinä rakastunut. Parisuhteeseen on ryhdytty erinäisistä syistä. Kerran oli burnout ja kerran vaikea trauma ja siitä johtuva psyykkinen sekoaminen. Kun näistä on tervehtynyt niin en kyllä ymmärrä miten joku muka rakastuu. Ei ihmisissä ole mitään rakastettavaa.
Niistä tulee kitiseviä palstapeikkoja, jotka voimaantuu kieriskelkessäön misogyniassa kaltaistensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä tulee yksinäisyytensä vanki. Näet ulkona yhdessä olevat parit. Sinulla on vain yksinäisyytesi ja osattomuutesi elämästä. Elät mutta tavallaan elämäsi on vain pelkkä varjo. Pahinta on kun ymmärrät elinaikasi valuvan hukkaan. Edes pelkkä irtoseksi ei poista tätä. Se on vain laiha lohtu kokea mitä fyysinen läheisyys voi olla. Uskon kyllä rakkaudesta osattomaksi jääneen naisenkin tajuavan mitä tarkoitan.
Hienosti kirjoitettu.
Kuin suoraan minun elämästäni.
T: Harvinaisen ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Jos ehkäisyä ja aborttia ei olisi, niin suvunjatkaminen onnistuisi ihan vaan pelkän seksin avulla. Nykyisin ei onnistu, harvat poikkeukset poislukien.
Naisethan eivät ikinä uhriudu tällä palstalla. 😄