***SYYSQUISTEN maanantaiturinat***
Tahdon vain toivotella hyvää yötä ja mukavaa viikonalkua :)
Tuttis
Kommentit (29)
Viikkis ja ihanat uutiset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7797888&p=1&mpage=1&tmode…
Ihanaa Kukkuu ja perhe! Paljon onnea koko perheelle ihanan nyytin johdosta!
Netissä piipahdin viikonloppuna useasti seuraamassa tilannetta. Kirjoittamaan en ehtinyt, mutta hengessä olin mukana.
Iloitsen myös siitä, että sain tämän päivän järjestettyä siten, että huomenna ilmestymme puistoilemaan. Hurjan mukavaa nähdä ihania mammoja ja lapsosia.
Siskon vauva oli niin suloinen. Samoin ystävän pikkuinen. Minulle ei kuitenkaan iskenyt vauvakuumetta. Oli mukava käydä vauvoja nuuhkimassa ja pitää niitä pikkuisia pötkylöitä sylissä, mutta kuume pysyi poissa. Sopii meidän tilanteeseen paremmin kuin hyvin tämä kuumeettomuus.
Nyt kauppaan. Smuik! =)
-Mimmuli ja Nöösä
Mies lähti töihin :-( Olisihan tuota lomaillut kauemminkin!
Aamupalaa tässä lopetellaan ja huomenna pitäs olla jo puistossa..hmmm...
Arkeen kuuluu myös rahahuolet..Mies piti vkon palkatonta lomaa,mikä näkyy enstilissä!Auton saaminen toi melkosia lisäkuluja ja reissattu on vähän sillä ajatuksella eet mennää kerta päästää-nyt huomaa et millähän ne laskut maksaa!!Lisäkis KEla on kimpussa..miehen tulot nous pikkusen ni mun raha vähenee PALJON!!!Ei riitä laskuihin mitä erääntyy nyt vikapvä :-( Tämä laittaa masentamaan!!
Pilleritki loppu ja ehkäsy nla kesän kiinni-saiskohan niit tilattuu netistä?Mul tauot sotkee kierrot ihan täysin!!
Että täysin ma fiiliksissä :-(
Lähdemme puistoon,onneks illalla tulee kaveri jolla typyä muutaman pvän nuorempi tyttö...saa nähä leikkvätkö vai tappelevatko lapset?!
jatu
Samoin kuin Mimmuli kävin tsekkaamassa tilanteen, mutten saanut aikaisemmin raapusteltua toivotuksia:-) Hyvän päivän lapsi valitsi!
TiPille ja perheelle onnittelut asunnon löytymisestä!
Tuttis: hyvä, että maltatte " sairastaa" , vaikka varmasti harmittaa edelleen, että jouduitte suunnitelmia niin pikaisesti muuttamaan. Postiivista tosiaan asiassa on se, että ehdit taas kirjuutella kuulumisia (ei taida sua yhtään lohduttaa...)
Ynis: tervetuloa takas kylmään :-)
Me käväistiin länsirannikolla ja Muumimaailmassa loppuviikosta. Typy oli onnessaan, ei pelännyt edes Mörköä ja tanssi Muumimamman kanssa. Parina seuraavana yönä kikatteli unissaan, joten taisi olla mieleenpainuvan hauskaa!
Typy haki kädestä pitäen ulos, joten lähdemme ulos.
Keilin
Jatun ja Keilinin kommentteja. Pitänee vissiin yökuuksia tää vko niin on kuin ennen :) Mie ja Jatu valvotaan ja muutama muukin. Viime yönä Nyttynen nukkui hyvin mutta esikoinen (pitis sillekin keksii palstanimi) piti hereillä, ihme sätkyjä sai yöllö, hirvee raivo ja huuto, lienekö pahaa unta. Kuumakin oli ja kun viel viereen änkesi niin saipa todella nukkua huonosti. Onneksi kömpi sitten ite aina takaisin sänkyynsä, mutta jonkin ajan päästä takaisin. Melkoinen trafiikki siis oli. Esikoisen näpyt on aika hyvin kuivuneet jo, Nyttysellä vielä vuotavia ja isoja, mutta eiköhän nekin kuivu tän vkon aikaan. Meinaan tänään alkaa varata yöpymisiä, kävi miten kävi. lauantaina jos ajelis Kokkolaan välietapille ja siitä sitteen Keuruulle ja siellä pari yötä ja sitten Muumeileen pari päivää.
Mitä Keilin tykkäsit Muumimaasta? Oliko liikaa porukkaa? Mikä pikku neitiä kiinnosti eniten? Oliko helppo kulkee? Söittekös siellä jossain? Onko yksi päivä tarpeeksi? Tosin meillä kuuluu hotellin hintaa 2 pvän ranneke, joten voi kyl parinakin päivänä käydä jos lapset haluaa.
Nyt Nyttynen tahtoo katsoa vetureita, pakko kai antaa kun ei oo moneen päivään katsonut. Veturipuiston mainosfilmiä katsovat varmaan 10 kertaa aina peräperää.
T. Veturifanien mamma
Olen tässä mietiskellyt ja tuumaillut. Taidan olla melkoinen valittaja. Aina vaan valivali ja väsyväsy. Ihme että ette ole vielä hermostuneet meikäläiseen.
Viime yönä ei taas paljon nukuttu. T on kuumeessa. Eilen illalla oli kuumetta yli 39. Miten on, viisaammat. Pitäisikö olla huolissaan T:n jatkuvasta kuumeilusta? 3-4 viikon välein nousee kuume, kestää 2-3 päivää. Joskus lisänä myös nuhaa ja yskää. Tiedänhän minä, että lapset jatkuvasti sairastelee, mutta että näin usein???? Laskeskelin tuossa, että taitaa olla jo 8. tai 9. kuumeilu tämän vuoden puolella.
Neiti oppi konttaamaan viikonloppuna. Hauskan näköistä taapertamista, kerta kaikkiaan. Myös lattialla istuminen on niin kuin merenneidolla, hauskasti sivuttain. :)
Onnea T-P:lle asunnosta ja terve tuloa suurten asuntovelallisten joukkioon!
Lapset päikkäreillä. Taidan oikaista itsekin hetkeksi.
Ai niin, puhuttiin miehen kanssa ja sovittiin riita. Ollaan sovussa, ainakin toistaiseksi... Tulimme siihen tulokseen, että yhteinen aika puuttuu. Lisäksi molemmat on väsyneitä. Huoli töistä ja myös rahan vähyys kiristää hermoja (on meitä Jatu muitakin " rahattomia" ...). Mutta yritämme yhdessä etiäpäin.
Jokohan Kukulus pääsee Ihmelapsen kanssa tänään kotiin? Jänskättää...
Mimmu ja lapset x3
Puistoilin tyttöjen kanssa tänään pari tuntia. Oli kivaa, kun itellekin oli juttuseuraa lomista huolimatta. Sää mitä mainioin!
T-P:lle unohtui sanoa onnittelut asunnosta! Millon teette kaupat ja millon muutto? Onko remontoitavaa?
Varasin parisuhdeloman Tallinnaan torstaiksi. Yksi yö, syysmammahotellissa (oli halvimpia). Mennään hitaalla laivalla, kun tuulta hieman luvassa. Ensi viikolla sitten Tampereen suunnalle jossain vaiheessa pariksi yöksi.
Mukavia kesäkelejä! Piletti, vieläkö lomailette, miten sujuu? Miten muiden lomailijoiden elämä sujuu? Meillä oikein mukavaa tällä hetkellä. Oulun reissu jätetään väliin. Aika- ja rahapula meinaa iskeä sen suhteen. Kivempi, kun saa vaan möllöttää kotonakin näillä mukavilla säillä (jotka tietenkin jatkuu loman loppuun saakka, eikö vain?).
T: Ynis
Eilen oppi meidän Antsakin (1v9kk ja vähän yli) konttaamaan :) Kävellä viipottanut on jo jonkun kuukauden, mutta ryömiminen ja konttaaminenhan jäi kokonaan välistä, eikä ole niitä semminkinkään tehnyt. Edellispäivänä oli kylässä naapurin hiukan alle 1v tyttö, joka konttaili menemään ja eilen sitten Antsakin innostui koiran perässä konttimaan.
Kerroinko jo, että siskonpoika 4kk oli oikein suloinen? Juo maitoa (pullosta) kovasti ja tuntuu tosin kärsivän mahavaivoista (puklailikin aika isoja pukluja). Nukkuu kyllä oikein makeasti klo 19-04, mutta siitä sitten siskoni päivä pojan kanssa alkaakin...Oli hiukan väsynyt siskorukka (yökyöpeli luonnoltaan).
Parisuhdeongelmat ovat kyllä kinkkisiä ja useimmiten niihin liittyy jotain ihan muuta (väsymys, stressi ym tai niinkuin meillä; miespoloisen tuhlaavaisuus ja huolettomuus contra meidän taloutemme.. ei ne pienet tulot, mutta ne suuret menot...). Jaksamista kaikille niiden kanssa ponnisteleville!
Jaksaisinko siivota..?
Kyselee,
Saamuska
Että terveiset vaan Jatulle :) Mies lähti töihin ja me tyttösen kanssa taasen päivät kahden. Puistoissakaan ei juuri ketään ole, kun kaikki tuntuvat olevan edelleen lomillaan ....
Voih, Kukkuu sai pienin tyttösen :)
MimmuK:lle kovasti edelleen voimia!! Et sinä vaan valita täällä :) Ja sitäpaitsi, saa valittaa kun siltä tuntuu. Minä ehkä viesin lapsosen lääkärille näytille - tai ainakin konsultoisin, että mistä kuumeilut voisivat johtua. Syy voi olla joku tosi simppeli mutta näin maalikkona ei tule mieleen.
Mimmu, minullakaan ei ole vauvakuumeesta tietoakaan vaikka ympärillä pyörii suloisia pieniä nyyttejä. Muutenkin jaan aika paljon samoja ajatuksia kanssani tällä hetkellä - syyt ovat vaan vähän erilaiset vaikka vaikeat nekin. (halaus).
Me ei sittenkään varmaan päästä huomenna sinne puistoon. Yhteydet ovat täältä sinne tosi huonot ja hitaat. Kesäaikataulut, jne. Vaikka kuinka veivasin YTV:n reittioppaan ehdotuksia, mitään järkevää en saanut aikaan :( Pitäkää te muut siellä todella hauskaa!!!!!
Yniskelle, tervetuloa takaisin kotiin! Minäkin täällä olen varaillut matkaa, mutta en parisuhde-sellaista. Ensi keväänä meidän poppoo lähtee Kyprokselle tätini perheen luokse. Pääsemme vierailulle myös miehitetylle alueelle eli pohjoiseen. Tätini miehen äiti on sieltä kotoisin mutta joutunut muuttaamaan pois miehittäjien alta. Muutenkin vierailu ei ehkä ole ns. tyypillinen etelän lomakohde-matka. Keväällä sääkin on meille parempi, ei niin kuumaa.
Voikaa hyvin!
Alli
Onko muita tulijoita???
T: Ynis ja villit kersat
Olen siis tulossa puistoilemaan. Tähtäämme hieman ennen kybää, mutta ikinähän sitä ei tiedä. Puolelta päivin kun meillä alkaa jo unoskat. Näillä näkymin julkisilla liikenteessä.
Ihanaa nähdä äitejä ja taaperoita, joista osan on nähnyt viimeksi vauvoina. Niisk.
Teretulemas Ynx matkoilta.
Minäkin kuulen innolla lisää muumimaasta, joskin meillä reissuun varmaankin aikaa vuosi ;)
jaahas, huuto kävi, syömään on mentävä,
hk
Eilen oli molempien vanhemmat käymässä. Miesväki laittoi meille räystäskouruja. Ne oli laajennuksen (04) jäljiltä laittamatta. En oikein muista, rahapulako vaivas viime kesänä, vai miksei niitä silloin laitettu. No, nyt saatiin tosi edullisesti. Mutta muuten oli aika rankka päivä, vaikken ite juuri mitään varsinaisesti tehnytkään.
Tänään kävi sitten terkka. Vauva painoi 3330g eli oli ylittäny syntymäpainonsa. Kuulemma virkeä ja jäntevä vauva. Ja terkka kysyi villiksistä, että onko nuo niitä Ruskovillan? Ja silmät pyöri päässä, kun vastasin, että ei kun ite oon kutonu :) Tuumi myös, että hän oli kuullu vasta viime pe töihin mennessään vauvasta, vaikka asuuu ihan lähinaapurissa.
Kukkuu. Tulehan kertomaan kuulumisia, kun ehdit ja jaksat.
Mimmu K: lle jaksamisia. Kyllä saa valittaa ja aika paljon on kyllä poika sairastanu. Eli ei ihme, että oot väsyksissä. Meillä ei oo koko poppoo sairastanu noin paljon.
Ynis. Tervetuloa takaisin. Toivottavasti nähdään joku toinen kerta.
Tuttis. Mitä kautta ajatte takaisin? Täällä ois vauvantuoksua tarjolla...
Tea, Huhuu! Ovet on yhä avoinna, mutta ois kiva tietää, missä päin liikutte.
T@hti, isommat, Pekka 1v 10kk ja Iika 11vrk
piipahdus.
Ymh. Kuului kopasta.
Liikuttuneena luen onnitteluitanne. Kiitos niistä. Takki tyhjänä sanoista, mutta tärkeimmän faktat tulee toki kertoa.
Neiti Nöpönenä syntyi siis 2 tuntia edellisen viestini jälkeen. Synnytyksen kesto 2,5 ja ponnistusta taisi olla minuutti. Hyvä minä! Vauva syntyi veteen kuten siskonsa ja kokemus oli hyvä lajiaan. Laulaen tehty lapsi, edes kaasua en tarvinnut. Ponnistaminen oli juuri niin kamalaa kuin muistin, kun pitää työntää, vaikka tuntee kuinka pahaa se tekee.
Vedessä kätilöt kysyvät, että kumpaan laitetaan raksi, eikä pystytty miehen kanssa heti sanomaan, kun vaan ihailtiin kuinka suloinen lapsi syntyi. Tyttönen hän kuitenkin oli, tuntemuksista huolimatta. Painoa 3880g, 51 cm pituutta ja 36 päänympärystä. Kätilö antoi kymmenennen pisteen kuulemma kauneudesta, heh, ja niin mekin.
Kotona ollaan ja ihmetellään mitä nyt. Kukkanen on hyvin innoissaan siskosta ja Poikastakin kiinnostaa vauva. Meno tuntuu vauvaan verrattuna vaan hurjalta.
Minulla on untelo olo. Tekisi mieli olla vaan hiljaa ja tassutella. Elämä ympärillä tuntuu kiireiseltä ja kovalta. Taitaa olla näkymättömät vaaleanpunaiset silmälasit päässä. Vai johtuuko se väsymyksestä? Vauvathan ei muuten nukkuneetkaan öitä ympäri, mitä ihmettä?
Kukulus ja kolme lasta
Tuli liikuttunut olo. Onnea vielä kerran! Yritän kuvitella pientä kääröä ja onhan ne aivan suloisia:)
Alli, meidän kyytiin pääsis huomenna! Laitoin sulle tekstaria!
T: Ynis
Ti-Pi: Onnea asuntokaupoista! Mukavaa, että oma koti löytyi. Harmillista, että isäsi vain arvostelee. Toivottavasti kosteusmittausasiat selviää. Jaksua!
Ankkis: Utelen niitä tuloksia?
Jatulle haleja!
Mimmulle haleja ja jaksua. Minen ainakaan ole kyllästynyt valituksiin. Olet täysin oikeutettu kertomaan, miltä tuntuu. Me ymmärrämme. Voimia.
Alli: harmillista, kun ette pääse huomenna. Haleja!
Kukkuu: Kiitos tunnelmien kertomisesta. Ihanaa vauva-aikaa!
Me tulemme huomenna. Onko kellään tietoa parkkipaikoista siinä lähellä?
-M
Meidän kesälomareissu on nyt alkanut. Viime yö oltiin Kokkolassa ja olipas kyllä ihana nähdä Kokkolan kavereita!!! Olis siellä voinut olla pidempäänkin. Automatkat meni paremmin kuin minä, ikuinen pessimisti, uskalsin ikinä odottaa.
Ynikselle tervetulotoivotukset!
Kukkuun raportti sai kyllä täälläkin mielen vähän herkäksi:) Onnea vielä prinsessan syntymän johdosta!
Meidän asuntoasia etenee jotenkin. Ens perjantaina olis se kosteusmittaus. Vähän tuntuu, että sieltä vois löytyä jotain. Katsellaan. Ankkis taisi kysyä; juu se on se kolmen makkarin asunto, tilaa siis 102m2. Ja muuttovalmis on. Ei tarvi remppailla. Sitten ajan kanssa, jos tahtoo, voi vaihtaa väliovia tms. mutta on siis ihan siistissä kunnossa. Rempattu tässä kymmenen vuoden sisällä.
Muuta en taaskaan muista.
Parisuhteen tai muiden juttujen kanssa taisteleville jaksua!!!
Torstaina matka jatkuu anoppilasta Tampereelle katsoon sitä 3kk ikäistä vauvaa. Kivaa!
Nyt suihkuun. Toivottavaa olis, että Onni nukkuis ensi yönä. Eilen meni se yöunille meno hotellissa 22.15 asti. Minä, tässä tilanteessa yltiöoptimistinen, ajattelin että ajatella jos vaikka myöhästytään aamupalalta kun se on " vain" kymmeneen. Juupa juu. Onni nukkui säädylliset 8h ja herättiin siis heti kuuden jälkeen. Heräten tietty 3 kertaa yöllä. MIkähän sillä nykyään on..?
T-P
Nostalgiaa saat Kukkuu tuntemaan - ja onnea vielä!!!
Jaahas, päästäänköhän me melkein kotipuistoon viimeisten joukossa. Typy vetäisi myöhäiset päiväunet ja heräsi kiukkuisena kuin herhiläinen. Oltiin ex tempore asuntomessuilla ja ihan mukavia asuntojahan siellä oli. Joku ötökkä pisti Typyä poskeen. Ensin se näytti asvaltti-ihottumalta, mutta myöhemmin paljastui pistoksi, kun punehtui ja turposi koko poski ja selkeä pistosjälki näkyi. Bepanthenia löytyi mun käsilaukusta, joten ensiavuksi sitä poskeen... Toivottavasti helppaa rassua.
Parkkipaikoista huomenna: ihan lähelle voi olla hankala. Kauppakeskukseen saa parkkeerata 3h ilmaiseksi ja sitten kv koulun takana saattaa olla samoin kuin sataman puolella kanavaa myös. Satunnaisia paikkoja Selkämerenkadun ympäristössä...
Muumimaailma toimi meillä yllättävän hyvin. Monet ovat haukkuneet pelkäksi rahastukseksi, ja kyllähän 17e on paljon, mutta Typy oli eniten onnessaan hahmojen tapaamisesta.
Viihdyttiin siellä reilut 4 tuntia, joten jotain jäi ensi kesällekin :-)
Päätettiin häippästä siinä vaiheessa kun tuntui, että Typy oli hiukka väsyneen oloinen eikä enää jaksanut innostua. Siinä mielessä siis kahden päivän lippu varmaan kannattaa - jos vaan itse jaksaa sitä ihmistunkua (minä olen huono vilinää sietämään enkä esim hulluilla päivillä jaksaa montaa hetkeä viihtyä :-)
Oltiin vasiten arkipäivänä liikkeellä ja paikalla oli paljon ruottalaisia ja yllättävän paljon norskeja. Myös muita kansallisuuksia oli edustettuna.
Syötiin Mamman keittiössä. Alkuperäisajatuksena oli tarkoitus syödä Naantalin satamassa (suurinpiirtein sama hinta, mutta laadukkaampaa ruokaa), mutta Typy oli sopivan rauhallinen niin ruokailtiin sitten kouluruuan tapaista lihapullia ja muussia á 8e annos.
Teatteriesityksiä ei ehditty katsoa. Muumitalossa Typy jaksoi kierrellä huoneita ja sieltä katsoi innoissaan hahmoja ulkosalla. Eipä sitten pelännyt Hemulia eikä Noitaakaan. Suurimmat suosikit olivat Nipsu ja Mamma ihkaelävinä.
Keilin
Täytys laitella iltapalaa,mut kone toimii nyt ni täytyy kävästä..Tällä rakkineella on hajoomisen merkit ilmassa!Pitäs ostaa uus mut tais olla rahapula tai jotain esteenä..kiitos myötäelosta!
Onnea vielä Kukkuulle ja neidille :-) Niin ihanalta kuulostaa vauva-elo..Mulla vauvakuumeen tekee (tai ei se mihinkää ole hävinny) jo lukeminen.Vklna kävi 11kuinen vauva kylässä ja seki oli niiiiin vauva et oih!
Tänää puistoiltii..omapuisto kiinni,joten oltii naapurissa.Siellä ei ole mitää aitoja vaa karkuu pääsee ja pitkälle jos ei kokoajan joukse perässä..ja uima-allas keskellä puistoa-jeee!!!!
Siellä on pieni " aidattu" pienten alue..portin osaa avata kuka vaa ja aidan yliki pääsee...Sinne ku mentii ni typy heittäyty lötköks ja huus älä kiusaa mua!
Nyt typy raivoo ku syleksi lattialle ja ärjäsin sille..Läpsimääki on alkanu taas enempi!Kiva pikku raivotar!
Huomista vieläki mietin,taitaa kaikki olla niin aikasia et jos tullaa ni muut on jo lähös..Ja jos tuo neiti ei pysy edes alueella ni onpa kiva!
Taidan mennä komeroo piiloo...
jatu
Kukkuulle onnittelut pikku prinsessasta!
Ynis tervetuloa takaisin koti suomeen.
Me ei varmaankaan olla tulossa huomenna puistoilemaan. Veeti herää noin 9 aikaan ja jouduttais tulemaan bussi+metro yhdistelmällä ja matkoihin menis aika kauan aikaa. Olisi kyllä ollut kiva nähdä teitä.
Viikonloppu oli aivan ihana mökillä. Veeti nautti kun sai olla ulkona niin paljon kuin halusi. Ei edes yrittänyt karkailla. Veeti on aivan mummin ja vaarin poika. Niiden perään oli koko ajan. Itse sain oikeestaan vaan nauttia ja olla.
Ens viikolla piti lähteä mun vanhempien mökille sulkavalle, mutta saa nyt nähdä lähdetäänkö ollenkaan. Meni tänään hermot äitiini ihan totaallisesti ja ei nyt huvita heidän kanssaan aikaa viettää. Mietimme tässä lähtöä tallinnaan tai ruotsiin. Miehellä kun on ens viikko lomaa.
Nyt jos menis iltapalalle.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv33+5
Oltiin viikonloppu juhlimassa kavereitten mökillä - kylläpä oli hauskaa kuten aina aiempinakin vuosina. Miten sitä aina sitten tulee todettua että lasten kasvamisesta näkyy vuosien kuluminen, vaikka itse ei vanhennuta yhtään :-) Nyt on kieltämättä väsynyt olo, sekä minulla että lapsilla. Kare on varsinkin kovin itkuherkkä ja väsyneen oloinen. Ellei sitten ole tulossa kipeäksi, eilen illalla piti antaa särkylääkettä kun valitti niin kovin korvaansa. Luulen että sukeltelusta on kipeytynyt.
Tästä syystä luulisin, että jätämme huomisen puistoilun väliin ja pysyttelemme pari päivää ihan vain kotiympyröissä, ellei hyvin nukuttu ensi yö tee ihmeitä. Kurjaa, olisi ollut tosi mukava tavata, mutta tässä tilanteessa kun ollaan viipotettu mökin ja kodin väliä viikkokaupalla niin lasten tarpeet täytyy laittaa omien edelle. En tosin ihan varmaksi sano...
Kiitos kysymästä T@hti ja Mimmuli, kyllä läpi meni ihan heittämällä. Pisteitä pääsykokeesta tuli 9/10, sisäänpääsyraja oli 4/10. Vähän hirvittää tuleva yhdistelmä: uusi työ, opiskelu, perhe, Lillin hoitoon meno, remontti... Mutta olen ajatellut, että opiskelun kanssa ei ole kiire. Etenee minkä etenee, kun ei tällä kertaa tarvii mitään minimiopintoviikkomääriä mihinkään opintotukiin, kun sellaista ei saa muutenkaan. Ja valmistuminen voi mennä vaikka vuosien päähän, mikäs kiire tässä on. Huomaatteko miten rauhoittelen itseäni...
Tervetuloa kotisuomeen Ynis!
Me oltiin muumimaailmassa kolme vuotta sitten. Pojat tykkäsi kyllä, ja minäkin. Mutta ruoka, oheiskrääsä ja muut oli kyllä hirveissä hinnoissa. Mutta onhan siellä moni asia voinut muuttua kolmessa vuodessa.
Mimmu, meillähän kaksi nuorinta lasta on olleet tuollaisia kuumeilijoita, yhdessä vaiheessa saattoi kalenterista katsoa valmiiksi että tuolloin sitten sairastetaan, ei tärkeitä työjuttuja niihin päiviin... Syyksi (tai osa-sellaiseksi) paljastui vanhassa asunnossamme piillyt home. En halua pelotella, mutta ehkä kannattaisi tutkia asiaa jos sellainen mahdollisuus on.
Onnea Mimmun neidille konttaustaidosta! Samoin Antsalle! ;-)
Öttis, veneiltiin tänään teidän mökkisaaren ohi :-) luulisin ainakin. Mikä niistä saarista se on, ja onko mökkinne millä puolella saarta?
Lasten iltatoimet tarvitsevat apuani...
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Toivottavasti teillä tauti helpottaa ja pääsette vielä lomasta nauttimaan!
Öitä
jatu