Hesessä tapahtuu jotain outoa?
Hesen keskustassa kuuluu jotain pauketta, vähän kuin ilotulitteiden pauketta, mutta mitään ei näy. Onko muita paikalla?
Kommentit (176)
Siis mitä siellä oikein on tapahtunut? Oudolta kuulostaa.
Ne olivat täällä. Mut siepattiin muukalaisten alukseen kesken baari-illan. Muistini pyyhittiin tyhjäksi klo. 00:00 - 6:00 väliseltä ajalta ja havahduin haahuilemassa alastomana klo. 6 aamulla kaupunginosassa, jonne en ollut itse mennyt. Muukalaiset palauttivat minut sinne tehtyään minulla ilmeisesti jotain kokeita mutta vaatteni eivät palautuneet. Kauhea kokemus ja puoliso vaan huutaa ja uhkailee erolla. Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat täällä. Mut siepattiin muukalaisten alukseen kesken baari-illan. Muistini pyyhittiin tyhjäksi klo. 00:00 - 6:00 väliseltä ajalta ja havahduin haahuilemassa alastomana klo. 6 aamulla kaupunginosassa, jonne en ollut itse mennyt. Muukalaiset palauttivat minut sinne tehtyään minulla ilmeisesti jotain kokeita mutta vaatteni eivät palautuneet. Kauhea kokemus ja puoliso vaan huutaa ja uhkailee erolla. Mitä teen?
Otat pari loiventavaa.
Hesburgerin Heikki Salmela on saanut muutettua Turun nimeksi Hese. Gatorade Center (aka Turkuhalli) sijaitsee Hesessä.
Heseakatemia (ent. Turun akatemia) siirrettiin Helsinkiin 1927. Hesessä on nyt uusi yliopisto, joka on perustettu 1920.
Eikös se ikivanha historiallinen hollantilainen puulaivakin löydetty just sukelluksissa sieltä merestä 80 km syvyydestä, ei olis sillä mitään tekemistä asian ja valoilmiön kanssa? Vaikka onkin venetsialaiset kans, eli huvilakauden päättäjäiset. Vai onko?
Johan on taas joku saanut älynväläyksen. Provojen laatu se vaan laskee täällä.
Mitkä ihmeen huvilakauden päättäjäiset? Nehän on vasta viikon päästä.
No nyt taas mennään! Outo meteli mereltä päin.
Helsinki Jätkäsaari.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin juhlaviikot?
Ai niin, tosiaan tsadin juhlaviikot, se se voisi olla ollut.
Sama jatkuu täälläkin, Itäkeskuksen paikkeilla. Ihan kuin joku demoninen meteli. Alkaa jo melkein pelottaa.
Miks mitään ei ikinä tapahu siellä missä mä olen??? Konalassa ihan tylsän tavallista...
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa?
Hese = Hesburger
hese = hesa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa?
Hese = Hesburger
hese = hesa
hösö - olis paljon parempi, kun siellähän ne Suomen hösöttäjät budjaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on stadi.
Muualla Suomessa kutsutaan heseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks mitään ei ikinä tapahu siellä missä mä olen??? Konalassa ihan tylsän tavallista...
o ihmettelen Pitskussa samaa. Hälytysajoneuvojen ääniä kyllä kuului eilen enemmän kuin yleensä. Tänään varmaan ihan normimäärä tähän asti.
Taas on jotain helikoptereita hesen taivaalla. Onko tietoa mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on stadi.
Muualla Suomessa kutsutaan heseksi.
No ei kyllä kutsuta XD
Ei millään pahalla, ihan söpö tääs Hese-juttu :)
Koska totuus kiiihottaaa ja hys hys