Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistoja sinulle on jäänyt äitisi tai isäsi rakkaudesta mieleen, jotain mistä tajuat nyt aikuisena miten paljon sinua rakastettu?

Vierailija
21.08.2020 |

Minulle vaikka mitä, mutta nyt tulee mieleen teiniajalta tämmöinen, kun olin lähtemässä linja-autolla kaupunkiin, ja äiti ei tiennyt yhtään keitä ne minun uudet kaverit on siellä, mutta ei voinut minua estääkään. Ennen kuin bussi tuli, äitini polki linja-autoasemalla jossa odottelin bussia ja antoi minulle pussin suolapähkinöitä, rahaa ja vesijuomapullon mukaan, halasi minua ja käski juoda vettä ja tulla pian kotiin.

Elettiin 80-lukua, ei ollut kännyköitä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäänyt mieleeni isäni teot, perinteinen suomalainen mies, joka näyttää rakkautta teoilla, ei sanoilla.

Kärsin teininä masennuksesta ja muistelen nyt aikuisena lämmöllä, miten isä yritti auttaa omalla tavallaan. Sopi lääkärikäyntejä, kuskasi minua sinne, vei mukanaan jääkiekko-otteluihin, vaikken niistä mitään tajunnutkaan (ja olisin mielummin ollut kotona). Katsoi kanssani elokuvia yömyöhään. Vaikkei juuri mitään puhuttukaan, jäi kuitenkin mieleen, että hän oli läsnä, varmasti ajatteli koko ajan parastani ja teki sen mitä osasi.

Vierailija
42/43 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä haki kipulääkkeitä apteekista, kun olin sairas ja raajarikko. Aikuisena sanoi, että minun pitäisi olla kiitollinen hänelle, kun kävi apteekissa. En kai osoittanut tarpeeksi kiitollisuutta, kun kysyin miksi aina hakkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi