Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajauduit av:lle ja jäitkö heti koukkuun

Vierailija
21.08.2020 |

Itse ajauduin 15-vuotta sitten, kun odotin esikoistani ja googlasin ”seksi raskausaikana”. Loppuraskaus menikin sitten palstalla. Ja täällä ollaan vieläkin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla niin, että googlasin jotain autoihin liittyvää ja ihmettelin, miksi osumissa on niin paljon tuloksia vauvapalstalta. Tai sitten jokin ip-lehden artikkeli. Jäin koukkuun, mutta olen välillä ollut myös kuivilla.

Vierailija
42/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 10 vuotta sitten. täällä oli joku ketju jossa nainen oli laittanut kuvan hyvin karvaisesta alapäästään ja sitten sielä killui pienet kassit. Sellaiset pukamat ja hän kysyi onko normaali näky tms. Aivan hirveä näky kerrassaan, en vieläkään ole unohtanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miksi täällä pitäis käydä, menee kiinni illalla, satoja sanoja on sensuurin vallassa, ketjut poistuu. Ennen tänne sai postata kuvia mutta koska uuuuuuulilautalaiset tulivat postaamaan härskejä kuvia, alkoivat av-mammat sekoamaan ja järjestivät protestin. EN KYLLÄ ENÄÄ IKINÄ TULE TÄNNE JOS KUVAT JÄÄVÄT!!!!!!!!1 Se oli yks hauskimmista päivistä, mutta seuraavana päivänä tämä mahdollisuus oli poissa. Tietenkin :/ Ennen palstalle sai kirjoitella öisinkin, mutta koska silloin ei ole ketään valvomassa niin tänne ei voi kirjoitella. Muistan että tänne tuli öisin joku lapo-postaaja ja sitten se outo tyyppi joka kirjoitteli kaikkia PEPPuuN!-juttujaan.

Vierailija
44/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli myös kerran ketju joka sai olla aika kauan peräti täällä. Aijaaseen pistivät naiset alapäänsä kuvia. :D Yks oli hinkannu alapäänsä ihan verille hiivan takia, se jäi mieleen. Toinen oli tosi lihava postaaja, iso kamelinvarvas ja ryppyinen häpyhuuli näkyi.

Vierailija
45/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku 10 vuotta sitten. täällä oli joku ketju jossa nainen oli laittanut kuvan hyvin karvaisesta alapäästään ja sitten sielä killui pienet kassit. Sellaiset pukamat ja hän kysyi onko normaali näky tms. Aivan hirveä näky kerrassaan, en vieläkään ole unohtanut

"Hyi v mikä v!"

Vierailija
46/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyi v mikä v!"

tais olla muuten just joku tollanen otsikkona tms :D

Vierailija
47/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa parisuhdeogelmat ja ihmisten vaikeus tai helppous  saada kumppani. Kuinka erilailla ihmiset suhtauu  raha-asioihin perheessä, aina siihen liittyy jotain tunteita. Ja ihmisten  ehdottomuus joskus ihmetyttää. Jäin tänne kun luin aikoinaan tytöstä joka oli loukannut nilkkansa ratsastuleirillä, eikä kukaan vienyt lääkäriin  eikä ottanut mitään vastuuta tytöstä.   Lapsen " heitteille jättö " ratsuleirillä vielä nykyään jäi kaivelemaan.

Vierailija
48/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin oli pep-pu. pep-pu alkoi valittaa. Ja se joka sanoi että naisten täytyy antaa hänelle, se  on  ihmisoikeus saada naista.

Vierailija
49/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa parisuhdeogelmat ja ihmisten vaikeus tai helppous  saada kumppani. Kuinka erilailla ihmiset suhtauu  raha-asioihin perheessä, aina siihen liittyy jotain tunteita. Ja ihmisten  ehdottomuus joskus ihmetyttää. Jäin tänne kun luin aikoinaan tytöstä joka oli loukannut nilkkansa ratsastuleirillä, eikä kukaan vienyt lääkäriin  eikä ottanut mitään vastuuta tytöstä.   Lapsen " heitteille jättö " ratsuleirillä vielä nykyään jäi kaivelemaan.

Ihmisillä on hassu tapa, myös itsensä kohdalla, suurennella joku pikkuvaiva välittömästi hoitoa vaativaksi. Sitten aidosti isompi ongelma, rintakipu, kävelykyvyttömyys jne. "menee lepäämällä ohi".

Vierailija
50/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-6 vuotta sitten löysin tänne. En muista miten (olen lapseton), mutta jäin aika nopeasti koukkuun. Taukoja ajoittain pidän, mutta jotenkin tulee sitten kuitenkin tultua taas tänne. XD

Vierailija
51/51 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on sellainen työ että      siinä on pitkiä katkoja joskus jopa 3 tuntia,  joutuuu sen ajan jotenkin kuluttamaan.  Minulla  on useampi näyttö  auki yhtäaikaa.  En  kuitekaan halua olla kauan pois työpisteestäni, vaikka niitäkin on kaksi,  tämä on hyvää ajakulua silloin. Ja olen myös öisin ja viikonloppuisin työssä.  Ennen oli tapana puhua pitkiä    puheluja            kavereiden tai siskon , tai äidin kanssa ajan tappamiseksi.   Monet päivystäjät ovat kavereita ja silloin pitkinä kesäöinä pidämme hauskaa keskenämme. Jonkunhan nekin työt on hoidettava. Monet eivät edes uskalla olla yksin työpaikalla. Välillän ihan kiva olla yksin työssä, mutta siitä   voi tehdä ihan mukavaa, kun  sen oikein ohjelmoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi