Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin viherpiipertäjät ja ekoilijat- laman aiheuttajat

Vierailija
04.09.2013 |

Nää helvetin luomuilijat ja ekohipit ovat suurin syy tähän tämänhetkiseen lamaan! Tämä on fakta!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:31"]

Olen viherpiipertäjä ekohippi ja nimenomaan toivonut kauan kunnollista lamaa ja talouden romahtamista. Tämä kulutusyhteiskunta tuhoaa maapallon ja luonnon, eikä asia tule muuttumaan ennenkuin kaikki tajuavat, että tämän homman täytyy muuttua. Kaikki ei voi pyöriä rahan ympärillä jos täällä halutaan vielä esimerkiksi lapsenlapsillekin puhdasta juomavettä ja raitista ilmaa hengitettäväksi.

[/quote]

Oikein hyvä. Nyt mene ja tee asia selväksi intialaisille, pakistanilaisille, bangladeshiläisillä ja kiinalaisille. Siellähän se saastutus nimittäin tapahtuu. Miksi  vastustatte ydinvoimaa? Hiiliperäinen energia tappaa joka vuosi yli 200 000 ihmistä, mikä on yli 200 000 ihmistä enemmän kuin ydinvoima.

Vierailija
22/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:25"]

Kyl mä syyttäsin valtion johtoa enemmän. Ja siten itsekkäitä ihmisiä.

[/quote]

Valtion johtoon on päässyt vihreää puoluetta kannattavia eli ekohippejä!

He on nostaneet mm Suomen sähköveron niin korkealle että täällä ei kannata mikään teollinen tuotanto. Sama koskee polttoaineita ja jätteitä.

Teollisuus tarvitsee teitä ja niihin ei ole investoitu lainkaan ettei vaan autoilut lisäänny. Teolliset tuotteet eivät liiku julkisilla!

[/quote] juurikin näin! Ja työpaikat ovat karanneet Suomesta koska täällä ovat nämä typerät ympäristöverot ja -lait ja työsuojelusäädökset yms. turhat painolastit. Siksipä tuotanto on karannut niihin maihin jossa on vielä kunniassaan tuotanto ja kova työnteko edullisin kustannuksin.

[/quote]

Esimerkiksi Kiinassa on ollut tuotanto kunniasssa jo vuosikymmeniä. Mitä siitä jos puut kuolee pystyy, vedet saastuu ja lapset sairastuu syöpää. Tuottavuus on kunniallisempaa! Eikä niille lapsille tarvitse edes maksaa juuri mitään...

[/quote]

Paskapuhetta! täällä toimittiin vielä ihan samoin varmaan 70-luvulle saakka, jätevedet laskettiin vesiin jne. Mutta kyllä nyt osataan jo ottaa ympäristö huomioon eikä saastuteta tarpeettomasti. 

Kyllä luonto kestää myös sen että sitä käytetään, puita kasvaa uusia ja antaa se luonto myös anteeksi pieniä virheitä mitä ihminen on tehnyt ja tekee jatkossakin.

Talvivaarasta paljon kohistaan mutta 100 vuoden päästä siitä tuskin on muuta kuin muisto aikakirjoissa, luonto on vallannut takaisin ja vedet puhdistuneet nyt karkuun päässeistä aineista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten joku voi olla niin itsekäs, ettei tulevien sukupolvien elinolosuhteet kiinnosta pätkääkään?

Outoa on myös, miten harva oikeastaan tajuaa miten raiskattu Suomenkin luonto on: meillä ei oikeastaan ole luonnonvaraista/aarniometsääkään enää ollenkaan, kaikki metsät on valjastettu talouden käyttöön, joet padottu jne. Ja sitten suomalaiset kehtaavat kehua luonnolla? Monissa maissa, joissa sitä luontoa ei niin ole (koska sivilisaatio tuhonnut sen jo aiemmin), tajutaan suojella esim. vanhoja metsiä ja luonnon ainutlaatuisia paikkoja. Ei Suomessa, täällä talousperspektiivi on aina ykkönen.

Vierailija
24/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:30"]

Ekohipit ja luomuilijat eivät kuluta tarpeeksi ja KULUTTAMINEN nostaa elintasoa. Lamasta noustaan vain ja ainoastaan käyttämällä mahd. paljon hyödykkeitä, syömällä lihaa, kuluttamalla sähköä, vettä, luksustavaroita jne jne...niin luodaan työtä ja elintasoa! Sitäpaitsi se on KIVAA :) On ihan vitun yks hailee mitä tälle pallolle tapahtuu - koska jokatapauksessa tämä maapallo joku päivä räjähtää. On ihan perseestä jos täällä elämänsä sitten pitää vielä kärsiä kituuttamalla jollain vitun vegeruoalla ja ilman ylellisyyttä!

[/quote]

Kuluttaminen ja vihreä elintapa eivät ole vähimmässäkään määrin ristiriidassa keskenään. Jos taas tarkoitat kuluttamisella tuhoamista, niin sitten kyllä. Vaikea kyllä ymmärtää miksi joku haluaa tuhoa jotain mutta makuja on niin monenlaisia.

Vierailija
25/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:15"]Paskapuhetta! täällä toimittiin vielä ihan samoin varmaan 70-luvulle saakka, jätevedet laskettiin vesiin jne. Mutta kyllä nyt osataan jo ottaa ympäristö huomioon eikä saastuteta tarpeettomasti. 

Kyllä luonto kestää myös sen että sitä käytetään, puita kasvaa uusia ja antaa se luonto myös anteeksi pieniä virheitä mitä ihminen on tehnyt ja tekee jatkossakin.

Talvivaarasta paljon kohistaan mutta 100 vuoden päästä siitä tuskin on muuta kuin muisto aikakirjoissa, luonto on vallannut takaisin ja vedet puhdistuneet nyt karkuun päässeistä aineista [/quote]

Olet utopisti jos oletat että luonnon jama on parempi sadan vuoden päästä kuin nyt... Tiedoksi myös, ettei kaikki saasteet katso valtion rajoja.

Vierailija
26/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en mistään luovu, mutta ne kreikkalaiset laiskimukset sietävät menettää eläkkeensä. Purkoot vaikka juuria, eihän ne siestanpitäjät edes kuluta juuri mitään toisin kuin me raskaan työn raatajat täällä kylmässä luterilaisen työmoraalin pohjolassa.

Eiköhän tähän tilanteeseen ole syypäänä ihan me kaikki, joiden mielestä vika on aina jossain muualla eikä omassa toiminnassa ollenkaan.

Vierailija
27/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää, miksi elintason pitäisi jatkuvasti nousta ja talouden kasvaa. Miksi ihmeessä? Eikö nykyinen elintaso riitä? Vähemmän onnekkaat jäävät vain yhä enemmän jälkeen, kun varakkaiden elintaso nousee. Inhottavaa. Minne on hävinnyt henkinen pääoma? Materiaa vaan pitää haalia, ja maailma hukuttaa paskaan. Hävetkää!

Vierailija
28/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:21"]

Minä en voi käsittää, miksi elintason pitäisi jatkuvasti nousta ja talouden kasvaa. Miksi ihmeessä? Eikö nykyinen elintaso riitä? Vähemmän onnekkaat jäävät vain yhä enemmän jälkeen, kun varakkaiden elintaso nousee. Inhottavaa. Minne on hävinnyt henkinen pääoma? Materiaa vaan pitää haalia, ja maailma hukuttaa paskaan. Hävetkää!

[/quote]

TAAS tätä höpinää onnekkuudesta ja tasapuolisuudesta. Teidät tasapuolisuutta haluavat pitäisi laittaa omaan maahan, missä voitte harjoittaa sitä, että kaikki saavat effortista huolimatta saman. Sen rajat pitäisi panna kiinni ja antaa maalle nimeksi Neuvostoliitto. Eikun hups! Sehän olikin jo! Ja osoitti, ettei jokaiselta kykyjensä mukaan ja jokaiselle tarpeidensa mukaan onnistunutkaan.

Vierailija
29/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei roju takaa elintasoa. Elintasoa on puhdas ja terveellinen ruoka. Jos jonkun maailman romahtaa siitä, että ei saa enää ostettua jotain sadatta merkkilaukkua kaappiinsa, se on hänen ongelmansa, ei minun. Itse voisin tosiaan asua ihan luonnonvaraisena, se on salainen haaveeni. 

Vierailija
30/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse ostaa tavaraa pitääkseen omalta osaltaan talouden rattaita pyörimässä. Voi myös ostaa palveluja ja monenmoista aineetonta kokemusta. Lisäksi sitten enemmän saastuttavan ja paljon valmistuksessa luonnovaroja kuluttavan tavaran sijasta voi ostaa vähemmän saastuttavan tai vähemmän luonnonvaroja kuluttaneen.

Vierailija
31/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:31"]

Olen viherpiipertäjä ekohippi ja nimenomaan toivonut kauan kunnollista lamaa ja talouden romahtamista. Tämä kulutusyhteiskunta tuhoaa maapallon ja luonnon, eikä asia tule muuttumaan ennenkuin kaikki tajuavat, että tämän homman täytyy muuttua. Kaikki ei voi pyöriä rahan ympärillä jos täällä halutaan vielä esimerkiksi lapsenlapsillekin puhdasta juomavettä ja raitista ilmaa hengitettäväksi.

[/quote]

"Jee! Ihanaa kun ihmisiä jää työttömäksi! Luonto kiittää! Jee"

Vierailija
32/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas luulen et ahneet korkeapalkkaihmiset joille mikään ei riitä? 

Vierailija
33/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:42"]

Vegaanisafka maistuu paskalle ja viherhipit haisee hielle. Mitä muuta voi sanoa...kurjaa kun eivät osaa nauttia elämästä.

[/quote]

Hehheh. Ma olen kuule aarimmaisen nautinnonhaluinen hedonisti, enka paljoa muuta tee, kun nautin elamasta ja herkuttelen torkeesti vegaaniruoalla.

Vierailija
34/34 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites aloittaja selittää sen, että yksi harvoja aloja, joilla Suomen vientiteollisuudessa on pientä toivonkipinää liittyy ympäristöä säästäviin ja huomioiviin teknologisiin ratkaisuihin? Minä ekohippinä ainakin panisin nyt kaikki kortit tulevaisuuden fiksujen ratkaisujen kehittämiseen ja markkinoimiseen, enkä tappelisi siitä, onko tofu pahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän