Olenko vanhin tänne kirjoittava?
Kommentit (28)
Minä otin käteeni maan tomua ja puhalsin siihen hengen.
Vierailija kirjoitti:
Isi?
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt jo 1950-luvulla.
Silloin vielä joutui pakenemaan dinosauriksia.
Muistan tuon ajan, juuri ennen jääkautta. Siitäkin selvittiin, mutta subjektiivinen päivähoito-oikeus aloitti lopun.
Vierailija kirjoitti:
En usko että palstan ajava voima on nuoret yliopistoneitoset. Harvoin olen nähnyt niin katkeraa nuorta neitoa että kirjoittaisi niin katkeraa settiä kuin palstalla. Eiköhän täällä ole kaikista ikähaitareista kivoja ihmisiä joilla ei ole hirveän paljon yhteiskunnallisen kritiikin taitoja ja sitten niitä hiton vihaisiä keski-ikäisiä akkoja jotka purkaa sapessaan kaiken kaikkiin. Monet palstan kommentit muistuttaa tasan niitä ikääntyneitä vihaisia akkoja jotka ei voi sanoa mitään hyvää asiaa muista ja käyttäytyvät kuin planeetan ylituomarit. On tavattu, koettu.
Päätit sitten näyttää mallia....
Vierailija kirjoitti:
Minulta pääsi hikka, ja siitä synnyit sinä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että palstan ajava voima on nuoret yliopistoneitoset. Harvoin olen nähnyt niin katkeraa nuorta neitoa että kirjoittaisi niin katkeraa settiä kuin palstalla. Eiköhän täällä ole kaikista ikähaitareista kivoja ihmisiä joilla ei ole hirveän paljon yhteiskunnallisen kritiikin taitoja ja sitten niitä hiton vihaisiä keski-ikäisiä akkoja jotka purkaa sapessaan kaiken kaikkiin. Monet palstan kommentit muistuttaa tasan niitä ikääntyneitä vihaisia akkoja jotka ei voi sanoa mitään hyvää asiaa muista ja käyttäytyvät kuin planeetan ylituomarit. On tavattu, koettu.
Ei tämä mikään hyvän mielen palsta ole, välillä ihan hämmöstyy, kun joku hauska ja asiallinen ketju ilmaantuu, kunnes pahoivoivat alkavat trollata ja oksentaa jos ei muutta, niin oikeinkirjoitusohjeita. Ikäväähän se on, nytkin tarvittaisiin tukea ja neuvoja moniin asioihin.
Kun itse huomaa vastaavansa yhtä myrkyllisesti kuin jotkut täällä, niin kannattaa pitää parin viikon tauko.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mää löysin tän paikan vuonna -98 kun odotin iltatähteämme. -68
Minäkin löysin tämän palstan edeltävälle -98, odotin esikoistani ja olen -71. Aika harvalla oli muuten netti kotona silloin.
1597 oon synynyt.