Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko kieltää miestä olemasta exänsä ystävä???

Vierailija
21.08.2020 |

Olen seurustellut nyt vuoden mieheni kanssa ja olemme muuttaneet yhteen muutama kuukausi sitten. Kaikki muu on välillämme hyvin, mutta noh, mies on minua edeltäneen ystävä yhä.

Mies kutsuu tämän naisen illanviettoihin meille parin muun ystävän joukossa AINA ja viime viikolla, kun oli tämän naisen syntymäpäivät mies antoi hänelle korun lahjaksi... Soittelevat vähintäänkin päivittäin, tapaavat usean kerran viikossa vapaa-ajalla (sama työpaikkakin heillä) esim. lenkillä tai salilla. Myös kun tämän naisen kissa jouduttiin lopettamaan, mies vei heti kukkia ja auttoi hautaamaan kissan. Näitä tilanteita on oikeasti miljoona muutakin...

Ärsyttää kuitenkin niin suunnattomasti!!! Olen miehelle tästä puhunut, mutta hän sanoo olevansa ystäviä tämän naisen kanssa heidän suhdetaustastaan huolimatta. Mies ei kuitenkaan suostu näyttämään heidän viestejään, sanoo niiden olevan yksityisiä ja ei myöskään suostu kertomaan, että miksi he erosivat.

En haluaisi itse tämän takia erota, kaikki muu on suhteessamme niin hyvin. En kuitenkaan haluaisi mieheni viettävän aikaa tuon naisen kanssa, joten neuvoja, miten estää se?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte, pitäisikö minun vaatia miestä kertomaan heidän eronsa syyn, kun mies tulee kotiin? En hänen puhelintaan nyt kuitenkaan viitsinyt avata... AP

Vierailija
42/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vaatimista jatkuvasti. Mitä se oikeastaan sinulle ap kuuluu, että miksi miehesi on eronnut exästään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vaatimista jatkuvasti. Mitä se oikeastaan sinulle ap kuuluu, että miksi miehesi on eronnut exästään?!

Niin. Varsinkaan kun se ei ole eronnut siitä. Joko täällä oli se mitä ap tekee itse miehensä kanssa?

Vierailija
44/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuuko mies, kun kyselet eksästä tai eron syystä? Haluaako ex tutustua sinuun aktiivisesti? Kuinka kauan he ehtivät seurustella ja oliko se vakavaa? Mä en kattelisi tuollaista. Mä haluan olla miehelleni selkeä ykkönen. Enkä koe, että minulla olisi erityisen huono itsetunto tai muuta vastaavaa selitystä, minusta tuo vain on väärin. 

Tämähän ei välttämättä ole provo, kyllä tuollaisia miehiä on olemassa. Koruasiaa on tosin vaikea uskoa, aika arvokas lahja, oli sitten koru tai mitä tahansa.

Vierailija
45/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu kertomaan, että miksi erosivat. Heillä on oma kaveriporukkansa, johon minä en valitettavasti oikein kuulu. Ovat kaikki siis ammatiltaan sama, osa heistä samassa työpaikassa. Porukkaan kuuluu kolme naista, joista yksi exä ja neljä miestä, joista siis yksi mieheni. Ei kyllä kohtele noita kahta toista naista samalla tavalla.

Ja koru, jonka tuo nainen sai ei ollut mikään parin euron... Oli kaulakoru, jossa timanttina aito rubiini. Hintaa en tiedä tarkasti, mutta useampi satanen veikkaisin. Mies on nyt vieläkin lenkillä, puhelimensa on jättänyt kotiin ja harkitsen tässä, että yrittäisinkö murtautua sinne ja voisin lukea hänen ja exänsä väliset viestit. Tietäisin koodinkin suunnilleen... AP

Aijai, oikein rubiini! Ja sattuipa somasti että puhelinkin jäi! Ihan ok aloitus mutta liian kovaa lähti provo keulimaan😁

Vierailija
46/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suutu kysellessäni exästä, erosta hän sanoo vain, että se on heidän välisensä ja henkilökohtainen asia, joka ei kuulu ulkopuolisille. He seurustelivat seitsemän vuotta, joista he olivat kaksi kihloissa, eli kyllä, vakavaa se oli.

Mies tosiaan tuli vähän aikaa sitten lenkiltä ja sanoin hänelle taas, että minua ärsyttää ja ahdistaa se, kuinka paljon hän viettää aikaansa exänsä kanssa. Tähän mies sitten sanoi vähän samaa kuin aina, eli että ex on vaan ystävä ja kuulemma tykkää lenkkeillä hänen kanssaan, kun on hyvä "kirittäjä". Mies myös sanoi, että häntä alkaa kuulemma ärsyttämään, kun puhun aina vain exästä ja että ei kuulemma olisi kanssani ellei rakastaisi minua. AP

Vierailija
47/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suutu kysellessäni exästä, erosta hän sanoo vain, että se on heidän välisensä ja henkilökohtainen asia, joka ei kuulu ulkopuolisille. He seurustelivat seitsemän vuotta, joista he olivat kaksi kihloissa, eli kyllä, vakavaa se oli.

Mies tosiaan tuli vähän aikaa sitten lenkiltä ja sanoin hänelle taas, että minua ärsyttää ja ahdistaa se, kuinka paljon hän viettää aikaansa exänsä kanssa. Tähän mies sitten sanoi vähän samaa kuin aina, eli että ex on vaan ystävä ja kuulemma tykkää lenkkeillä hänen kanssaan, kun on hyvä "kirittäjä". Mies myös sanoi, että häntä alkaa kuulemma ärsyttämään, kun puhun aina vain exästä ja että ei kuulemma olisi kanssani ellei rakastaisi minua. AP

Taisivat käväistä puskapanolla.

Vierailija
48/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin en kyllä ymmärrä mitä se eksä tuosta kuviosta saisi? Siis jos olisivat jonkinlaisessa suhteessa keskenään.

Vierailija
49/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi se ex roikkuu miehessä? Lahjojen takia, seksin takia, seuran takia? Jos se on niin mahtavaa seuraa niin kai sillä jotain muutakin elämää on kuin entinen sulhanen. 

Vierailija
50/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa oma exäsi siihen pyörimään taustalle, käy lenkillä ja kutsu kylään .Mitäpä mies tästä sanoo, käykö sama meininki hänelle.

Vierailija
51/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää sinut heti kun eksä näyttää vihreää valoa.

52/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä ole normaalia että soittelee jonkun kanssa päivittäin, jota vielä näkee päivittäin töissä ja sen lisäksi muutaman kerran viikossa vapaa-ajalla.

Itsekin olen eksäni kanssa ystäviä. Oltiin ystäviä jo ennen kun alettiin seurustelemaan, ja ero ei ollut riitaisa. Viisi vuotta yhdessä.

Vierailija
53/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttina oikea rubiini.

Kiitos illan nauruista.

Vierailija
54/55 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on varmaan hyvätuloinen, ehkä siinä yksi syy miksi ap ei halua eroa ;)

Vierailija
55/55 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista tuossa on, millainen suhde miehen kans on sinulle. Saatko mitä tarvitset? Jos et, eikä mies reagoi toiveisiisi, lähde. Muuten pilaat elämäsi. Minä en olis päivääkään miehen kans jolla on tuollainen suhde exäänsä. Hänhän antaa valtavasti itsestään exälle, ei sinulle. Joka on se kumppani jonka kans elämä yleensä jaetaan. En tajuu saamiasi vastauksia myöskään. Vaikee kuvitella että suurelle osalle naisista tuollainen olis ok. Ihme kiusaamista.