Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko kieltää miestä olemasta exänsä ystävä???

Vierailija
21.08.2020 |

Olen seurustellut nyt vuoden mieheni kanssa ja olemme muuttaneet yhteen muutama kuukausi sitten. Kaikki muu on välillämme hyvin, mutta noh, mies on minua edeltäneen ystävä yhä.

Mies kutsuu tämän naisen illanviettoihin meille parin muun ystävän joukossa AINA ja viime viikolla, kun oli tämän naisen syntymäpäivät mies antoi hänelle korun lahjaksi... Soittelevat vähintäänkin päivittäin, tapaavat usean kerran viikossa vapaa-ajalla (sama työpaikkakin heillä) esim. lenkillä tai salilla. Myös kun tämän naisen kissa jouduttiin lopettamaan, mies vei heti kukkia ja auttoi hautaamaan kissan. Näitä tilanteita on oikeasti miljoona muutakin...

Ärsyttää kuitenkin niin suunnattomasti!!! Olen miehelle tästä puhunut, mutta hän sanoo olevansa ystäviä tämän naisen kanssa heidän suhdetaustastaan huolimatta. Mies ei kuitenkaan suostu näyttämään heidän viestejään, sanoo niiden olevan yksityisiä ja ei myöskään suostu kertomaan, että miksi he erosivat.

En haluaisi itse tämän takia erota, kaikki muu on suhteessamme niin hyvin. En kuitenkaan haluaisi mieheni viettävän aikaa tuon naisen kanssa, joten neuvoja, miten estää se?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei taida olla ns yhden naisen mies.

Vierailija
22/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? Mun suhde olis loppunut jo siihen ekaan kutsumiseen. Mies haluaa pitää 2 naista kerralla. Mua oksettaa ja hävettää sun puolesta, kun katsot tuollaista touhua. Tuleeko exästä myös tulevan lapsen kummi?

Sinuna menisin heti sun exän luo yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että sinua närästää. Jotenkin erikoista toimintaa. En jaksaisi katsoa.

Vierailija
24/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies valitsemaan: sinä vai exä?

Vierailija
25/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että olet pystynyt kattomaan tuollaista menoa. Itselle olisi ahdistavaa. En jäisi kattelemaan.

Vierailija
26/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi saada nähdä miehen viestit. Varmaan pettää

Vierailija
27/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas katkerat mammat vauhdissa😁

Koru on aika häilyvä käsite😅 Itsekin olen saanut ja antanut koruja kavereille lahjaksi, ei se tarkoita että ne on mitään tuhannen taalan timantteja. Voi hyvin olla vaikka perus Henkkamaukan parin euron rannekoru tms.

Toiseksi, jos ei ongelma ratkea puhumalla, ei se ratkea ollenkaan. Et voi alkaa aikuista ihmistä käskyttämään ja kieltämään. Jos hän ei ymmärrä/halua muuttua, etkä sinäkään halua/voi muuttua, on ero ainoa vaihtoehto.

Vierailija
28/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu kertomaan, että miksi erosivat. Heillä on oma kaveriporukkansa, johon minä en valitettavasti oikein kuulu. Ovat kaikki siis ammatiltaan sama, osa heistä samassa työpaikassa. Porukkaan kuuluu kolme naista, joista yksi exä ja neljä miestä, joista siis yksi mieheni. Ei kyllä kohtele noita kahta toista naista samalla tavalla.

Ja koru, jonka tuo nainen sai ei ollut mikään parin euron... Oli kaulakoru, jossa timanttina aito rubiini. Hintaa en tiedä tarkasti, mutta useampi satanen veikkaisin. Mies on nyt vieläkin lenkillä, puhelimensa on jättänyt kotiin ja harkitsen tässä, että yrittäisinkö murtautua sinne ja voisin lukea hänen ja exänsä väliset viestit. Tietäisin koodinkin suunnilleen... AP

Vierailija
29/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te edes olette yhdessä?

Vierailija
30/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää varmasti. Todisteita siitä on jo tarpeeksi.

Vierailija
31/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea sanoa aloituksen perusteella, ap. Tiedän ihmisiä joita ei pitäisi suoda exän seuraan. Sitten tiedän ihmisiä joiden exä on niin harmiton ja kiva ja näkee kilometrin päähän ettei mies ollut exästä alunperinkään kiinnostunut mutta kun nainen on niin mukava niin on reilua olla mukava häntä kohtaan. Kaikki on mahdollista.

Itse lähtökohtaisesti en haluaisi kenenkään exiä kuvioihin millään tavalla. Vedän myös puoleeni miehiä jotka tuntevat minua kohtaan samoin eli tiukka linja. :D

Vierailija
32/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo vähän outoa. Kumpi jätti kumman? Niillä on vielä tunteita...

Vierailija
33/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parisuhteessa käy niin että huomataan että ollaan huomattavasti parempia ystävinä kuin rakastavaisina. Minun paras ystäväni on eksäni (20 vuoden takaa) ja kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, kerroin että asia on nyt näin. Ja kaikki ok. Ja vuosien varrella ollaan oltu yhteisissä tilaisuuksissa ja esim. mieheni tietää että paras kaverini kuuluu siihen joukkoon joille pitää ilmoittaa jos minulle tapahtuu jotain, esim joudun sairaalaan.

Tuohon koruun voi liittyä joku juttu että mitä et tiedä mutta se on selvä jos kiellät (sic!) miehen ja eksän yhteydenpidon niin voit sanoa suhteellenne good bye.

Vierailija
34/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo.

Herää. 

Mitä saat tästä masokismista?

Olet aivan koukussa. 

Jos miehesi rakastaisi ja kunnioittaisi Sinua hän 1) ei olisi suhteessa exään 2) kun olet kertonut että et hyväksy nykyistä tilannetta, olisi jo lopettanut yhteydenpidon.

Useimmat ihmiset eivät hyväksy ollenkaan mitään yhteydenpitoa (jos ei ole yhteisiä lapsia).

Pointti tässä ei ole mitä hän tekee vaan se että mikä saa SINUT jäämään tähän suhteeseen. 

Nyt huomio itseen. 

Anna hänen jatkaa seurustelua eksän kanssa ja poistu suhteesta. Ansaitset jakamattoman huomion.

ps. En usko että "kaikki on hyvin" tässä suhteessa. Valitettavasti itsepetoksen maku. 

Herää.

Vierailija
35/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ite kyllä jatkaisi moista suhdetta. Tiedätkös voi olla hyvinkin mahdollista että salaavat sinulta jotakin. Haiskahtaa pahasti siltä, että miehesi rakastaa exääsi enemmän kuin sinua. Sinuna eroaisin. Kokemusta on....

Vierailija
36/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu kertomaan, että miksi erosivat. Heillä on oma kaveriporukkansa, johon minä en valitettavasti oikein kuulu. Ovat kaikki siis ammatiltaan sama, osa heistä samassa työpaikassa. Porukkaan kuuluu kolme naista, joista yksi exä ja neljä miestä, joista siis yksi mieheni. Ei kyllä kohtele noita kahta toista naista samalla tavalla.

Ja koru, jonka tuo nainen sai ei ollut mikään parin euron... Oli kaulakoru, jossa timanttina aito rubiini. Hintaa en tiedä tarkasti, mutta useampi satanen veikkaisin. Mies on nyt vieläkin lenkillä, puhelimensa on jättänyt kotiin ja harkitsen tässä, että yrittäisinkö murtautua sinne ja voisin lukea hänen ja exänsä väliset viestit. Tietäisin koodinkin suunnilleen... AP

Tarvitseeko sun edes tietää yhtään enempää? Eikö tuossa oo ihan tarpeeksi ongelmaa jo muutenkin.

Vierailija
37/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se ja ole voittaja.

Vierailija
38/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikanani äidiltä hyvän neuvon: älä koskaan ala suhteeseen miehen kanssa, joka ei pysty avaamaan edellisen suhteen päättymisen syitä.

Vierailija
39/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin, miksi ylipäätään on kanssasi, kun ex tuntuu olevan se tärkein.

Vierailija
40/55 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota, rakastan miestäni ja meillä on muuten kaikki hyvin. Mies on oikeasti the One minulle ja kaikkea, mistä olen ikinä unelmoinut - paitsi tämä juttu exänsä kanssa. En tiedä annoinko sellaisen kuvan, että mies ei huomioisi minua ollenkaan, sillä kyllä hän minuakin huomioi. Sitä en osaa sanoa, kumpaa huomioi enemmän, koska he ovat samassa työpaikassa kollegoina, joten en luonnollisesti voi tietää, paljonko mies siellä huomioi exäänsä. Toivoisin niin kovin, että tuo exä muuttaisi kauas tai heille tulisi riitaa. AP