Ärsyttää, kun Katsomo ei toimi!!!
Valittelevat joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi ja osa operaattoreista ei pääse sivuille.
Eastendersiä tulee joka arkipäivä, saa nähdä kuinka monta jaksoa jää katsomatta. Monet jäävät maksamaansa bb:tä vaille jne.
Aika jännä, jos on oikeasti tuollainen hyökkäys, niin miksi siitä ei puhuta missään...
Kommentit (9)
Joissakin toimiikin, aika moni on kuitenkin ilman, vaikka väittävät, että vain osa pienistä operaattoreista on estetty.
Täh, kyllä mulla vaan toimii. Cromella kattelen...
Mulla ei ole toiminut päiväkausiin ja vasta tänään sain tietää, että sivut on estetty jonkun hiton hyökkäyksen takia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:57"]
Valittelevat joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi ja osa operaattoreista ei pääse sivuille.
Eastendersiä tulee joka arkipäivä, saa nähdä kuinka monta jaksoa jää katsomatta. Monet jäävät maksamaansa bb:tä vaille jne.
Aika jännä, jos on oikeasti tuollainen hyökkäys, niin miksi siitä ei puhuta missään...
[/quote]
On siitä puhuttu. Ainakin minä luin siitä jo monta päivää sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 13:04"]
Mulla ei ole toiminut päiväkausiin ja vasta tänään sain tietää, että sivut on estetty jonkun hiton hyökkäyksen takia.
[/quote]
Minäkin tiesin ihan uutisia seuraamalla (ja vaikka asia ei minua edes koske). Harmillista toki.
Ok, multa jäänyt väliin. Joku jo epäillyt, että ovat ajaneet alas tahallaan osan operaattoreista ettei bb:n kanssa olisi taas niin isoja ongelmia. Tiedä sitten, mutta mua vituttaa.
Olen huomannut, että taidan olla aika lailla jäänyt kiinni muutamaan tv-sarjaan, kun ärsynnyn näin paljon, kun en ole saanutkaan päiväannostani.
Ap
Joo, viikkoon ei ole toiminut. Lueskelin myös jostain hyökkäyksestä, ja osa syyttänyt silverlightia...mutta mm. ruutu.fi toimii moitteettomasti
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:12"]
Joo, viikkoon ei ole toiminut. Lueskelin myös jostain hyökkäyksestä, ja osa syyttänyt silverlightia...mutta mm. ruutu.fi toimii moitteettomasti
[/quote]
-> nyt toimii. Päivitin uuden Service Packin, en tiedä oliko syy siinä vai ei.
Läppärillä toimii vallan hyvin.