Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun Katsomo ei toimi!!!

Vierailija
04.09.2013 |

Valittelevat joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi ja osa operaattoreista ei pääse sivuille. 

Eastendersiä tulee joka arkipäivä, saa nähdä kuinka monta jaksoa jää katsomatta. Monet jäävät maksamaansa bb:tä vaille jne.

Aika jännä, jos on oikeasti tuollainen hyökkäys, niin miksi siitä ei puhuta missään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä toimii vallan hyvin.

Vierailija
2/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin toimiikin, aika moni on kuitenkin ilman, vaikka väittävät, että vain osa pienistä operaattoreista on estetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kyllä mulla vaan toimii. Cromella kattelen...

Vierailija
4/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole toiminut päiväkausiin ja vasta tänään sain tietää, että sivut on estetty jonkun hiton hyökkäyksen takia.

Vierailija
5/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:57"]

Valittelevat joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi ja osa operaattoreista ei pääse sivuille. 

Eastendersiä tulee joka arkipäivä, saa nähdä kuinka monta jaksoa jää katsomatta. Monet jäävät maksamaansa bb:tä vaille jne.

Aika jännä, jos on oikeasti tuollainen hyökkäys, niin miksi siitä ei puhuta missään...

[/quote]

On siitä puhuttu. Ainakin minä luin siitä jo monta päivää sitten.

Vierailija
6/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 13:04"]

Mulla ei ole toiminut päiväkausiin ja vasta tänään sain tietää, että sivut on estetty jonkun hiton hyökkäyksen takia.

[/quote]

Minäkin tiesin ihan uutisia seuraamalla (ja vaikka asia ei minua edes koske). Harmillista toki.

Vierailija
7/9 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, multa jäänyt väliin. Joku jo epäillyt, että ovat ajaneet alas tahallaan osan operaattoreista ettei bb:n kanssa olisi taas niin isoja ongelmia. Tiedä sitten, mutta mua vituttaa.

Olen huomannut, että taidan olla aika lailla jäänyt kiinni muutamaan tv-sarjaan, kun ärsynnyn näin paljon, kun en ole saanutkaan päiväannostani.

Ap

Vierailija
8/9 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viikkoon ei ole toiminut. Lueskelin myös jostain hyökkäyksestä, ja osa syyttänyt silverlightia...mutta mm. ruutu.fi toimii moitteettomasti

Vierailija
9/9 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:12"]

Joo, viikkoon ei ole toiminut. Lueskelin myös jostain hyökkäyksestä, ja osa syyttänyt silverlightia...mutta mm. ruutu.fi toimii moitteettomasti

[/quote]

-> nyt toimii. Päivitin uuden Service Packin, en tiedä oliko syy siinä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi