Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tällä treenillä tiukka vartalo?

Vierailija
04.09.2013 |

Body pump kerran viikossa ainakin, joskus kahdesti, juoksua kolmesti viikossa puolituntia kerralla. Normaalia kotiruokaa hieman pienemmillä annoksilla kuin yleensä, päälle maitorahkaa purkki päivässä, vähän pähkinää ja paljon vettä. Käyn töissä päivät.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo ei mulla tule tällä: juoksua 45min 4 kertaa viikossa + 1-2 kertaa kahvakuulaa.

Ruokavalio pitäisi vetää aika kireälle?

Vierailija
2/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta itse onnistuin tällä aika kivasti:

ma: sali 1h + vapaauinti 1h

ti: sali 1h

ke: sali 1h + vapaauinti 1h

to: sali 1h + vapaauinti 1h

pe vapaa

la sali 1h, lepo, sali 1h + uinti 1h.

su vapaa

Annan onnnistumistakuun. En tiedä lähtötasoasi, mutta tuolla treenillä et kyllä kivaa kroppaa kovin helposti ainakaan saa aikaiseksi. Tiukka vartalo vaatii lihaksia ja niitä tuosta treenistä ei kyllä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppi väh kahdesti-kolmesti viikossa, juoksu ei suuremmin lihaksia muokkaa. Pumppikaan ei kuin tiettyyn pisteeseen.

Vierailija
4/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sokeri, vehnä ja rasvat pois, näin ilmeisesti fitness piireissä, että lihakset näkyy. Itse haluaisin olla solakka, laiha olen jo, mutta kananluukäsivarret ei näytä hyvältä... :). - ap

Vierailija
5/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:11"]

Olen mies, mutta itse onnistuin tällä aika kivasti:

ma: sali 1h + vapaauinti 1h

ti: sali 1h

ke: sali 1h + vapaauinti 1h

to: sali 1h + vapaauinti 1h

pe vapaa

la sali 1h, lepo, sali 1h + uinti 1h.

su vapaa

Annan onnnistumistakuun. En tiedä lähtötasoasi, mutta tuolla treenillä et kyllä kivaa kroppaa kovin helposti ainakaan saa aikaiseksi. Tiukka vartalo vaatii lihaksia ja niitä tuosta treenistä ei kyllä saa.

[/quote]

+ tietysti ruokavalio oli oma lukunsa sekä nukuin 9h yössä. Lopputulos on sekä peilistä katsottuna sekä kvantifoituna (esimerkiksi penkkipunnerrus) melkoisen erinomainen.

Ei väliä oletko nainen vai mies, toimii taatusti.

Vierailija
6/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pÄäsis salille joka päivä ja uinti päälle. Lapset haettava ja mies on nyt niin tiukilla töiden kans että ei hammaspesua edes jaksa tehdä. Lenkillä käyn illalla lasten nukahdettua, mies hoitaa jos nyt sattuu siinä puolen tunnin aikana herään, aika harvinaista että herää.

okei, eli ei toivoa kauheasti timmiytyä :) Kuntoilen sit oman hyvänolon vuoksi. -ap

Vierailija
7/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:13"]Niin, sokeri, vehnä ja rasvat pois, näin ilmeisesti fitness piireissä, että lihakset näkyy. Itse haluaisin olla solakka, laiha olen jo, mutta kananluukäsivarret ei näytä hyvältä... :). - ap [/quote]

Unohda sitten pumppi ja mene salille! Pumppi kehittää lihaskestävyyttä, se ei juurikaan kasvata lihasmassaa. Salilla teet isoilla painoilla 8-12 toiston sarjoja, syö PALJON proteiinipitoista, laadukasta ruokaa, lihas ei kasva miinuskaloreilla. Ota mielellään pt:ltä ohjelmat salille.

T. entinen erittäin hoikka joka on 1,5v saanut huikeasti lihasta ja muotoja

Vierailija
8/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:13"]Niin, sokeri, vehnä ja rasvat pois, näin ilmeisesti fitness piireissä, että lihakset näkyy. Itse haluaisin olla solakka, laiha olen jo, mutta kananluukäsivarret ei näytä hyvältä... :). - ap [/quote]

Unohda sitten pumppi ja mene salille! Pumppi kehittää lihaskestävyyttä, se ei juurikaan kasvata lihasmassaa. Salilla teet isoilla painoilla 8-12 toiston sarjoja, syö PALJON proteiinipitoista, laadukasta ruokaa, lihas ei kasva miinuskaloreilla. Ota mielellään pt:ltä ohjelmat salille.

T. entinen erittäin hoikka joka on 1,5v saanut huikeasti lihasta ja muotoja

[/quote]

Tämä on totta. Olen tehnyt itsekin pumppia välillä vain erilaisena treeninä, mutta noilla toistomäärillä ei ole avain oikeestaan mihinkään onneen.

t. 3&6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi