Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eroa mihin optikkoliikkeeseen menee?

Vierailija
04.09.2013 |

Onko hinnoissa (kun vähän kaikki mainostaa huimia tarjouksia, mikä sitten se tarjonta pokissa kuitenkaan on...) ja kehyksissä huimia eroja eri liikkeissä? Mistä ja mitkä on parhaat merkit (siis kehykset) jotka on in ja kauniit (laaja valikoima).

Ja missä menne raja SUN mielestä että on liian kalliit lasit ja et ostaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa. Mut mä käytän nykyään piilareita ja halpisketjuliikkeeseen en optikkoani enää vaihtaisi. Eli mulla on niin päin että mä maksan mieluusti vähän enemmän kun koen, että nyt mun näköä oikeesti hoidetaan. Aiemmin asioin aina sieltä mistä halvimmalla sain. Kerran eksyin tämmöiseen yhden liikkeen firmaan, jossa onkin erittäin kouluttautunut ja pätevä optikko omistajana. Ikinä eläessäni en ole mistään saanut yhtä asiantuntevaa palvelua. Tuolta ei vain saa laseja ja linssejä, vaan siellä oikeesti mietitään mikä vaihtoehto silmille on parhaaksi ja kaikkeen saa perustelut. Lisäksi mun luottamusta hommaan lisää se, että heillä ei ole mitään piilareita hyllyssä valmiina myytävänä. Vain kokeilukappaleita. Silmät tutkitaan ja piilareita koekäytetään ja tsekataan miten silmä siihen on reagoinut ja vasta sitten tilattiin niitä piilareita jotka parhaiksi osottautu.

Silmälasitkin jatkossa ostan tuolta vaikka selvästi kalliimpia ovatkin kuin jossain ketjussa mistä saa satasella lasit. Uudet lasit tulee hankittua sitä verta harvoin että päätin, että se on sitten "melkein sama" mitä ne maksaa, sit niihin säästetään.

Vierailija
2/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin vaativat lasit (miinusta ja hajataittoa), etten saa niitä edullisesti edes halpisliikkeestä. Siksi käytän mielummin pienempää opitikkoliikettä, mistä olen aina saanut hyvää palvelua. Ostan mielummin yhdet kunnon lasit kuin kolmet epäsopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannatta kysyä. Minä tiesin lasien vahvuudet yms, joten kävin nopeasti katselemassa pokia ja kysyin sit, että kuinka paljon hintaa tulis koko paketille. Mulla linssit on kallein osa, koska on monitehot. Erot ovat suuria.

Vierailija
4/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain tiettyä merkkiä pokissa jota suositaan tms.? Björn Borg?

Vierailija
5/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä ensin liikkeet ja sovittele pokia, pyydä mieleisistä tarjous paperille. Vain näin voit tehdä oikeaa vertailua. Ota näöntarkastus sitten samasta paikasta, mistä löysit mieleisimmät pokat mieluisaan hintaan. Mulla on itsellä 400 euron lasit, olen tyytyväinen, maalit on pysyneet ja linsseissäkään ei ole vielä naarmuja, vuoden on ollut nämä.

Vierailija
6/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sen merkin mukaan mene, vaan ota ne, mitkä näyttää sun nenällä hyvältä. Hyviä merkkejä kun on useita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan