Montako kännykkää sulla on ollut ja ikäsi?
Kommentit (53)
6 kpl ehkä, ensimmäinen 12-vuotiaana, nyt olen 28v. Noista kaksi tai kolme on vaihdettu sen takia, että edellinen on levinnyt. Loput sitten ihan muuten vain.
Ero ensimmäisen halkomallin ja nykyisen älypuhelimen välillä on aika huima :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 02:04"]
Olen tullut siihen ikään, etten ole katsonut tarpeelliseksi laskeskella puhelimiani.
[/quote]
Samat sanat. Jos ensimmäista arp:ia ei lasketa eikä muita perheen yhteisiä, niin ei niitä kovin monta ole ollut.
seitsemäs menossa.
Eka oli 3210, sitten 3310, sitten joku missä oli melodiset soittoäänet, sitten simpukka, sitten joku perusnokia kaikilla mausteilla, sitten pinkki nokia liukuvalla kuorella (oisko 72joku0) ja nyt kesän alusta asti elämäni eka muu kuin nokia, samsung s3. Paras oli ehottomasti eka tai toka puhelin.
6 omaa (yksi lainakännykkä välissä jonkin aikaa), 25 vuotta.
Ostin ekan kännykän -97 kun muutin ennen perhettä toiselle paikkakunnalle töihin, olin tuolloin 26 vuotias. Nyt olen 42 vuotta.
Sen jälkeen on ollu 6 puhelinta työn puolesta (yksi kerrallaan).
16 vuotta / 7 puhelinta, eli keskimäärin reilu pari vuotta per kapula. Tosin yksi puhelin eli vain muutaman viikon kun se tuhoutui. Nykyinen luuri täyttää kohta kolme, joten alkaisi olla uuden aika.
t. inssi
Viisi. Olen 34v. Ekan sain lahjaksi 18-vuotiaana muuttaessani pois kotoa, Siemens-merkkisen, sitä käytin kuutisen vuotta. Sitten ostin nokialaisen, jota käytin myös monta vuotta. Kun se hajosi, sain lainaksi miehen vanhan työkännykän. Sitten ostin uuden ja käytin sitä neljä vuotta. Nyt hankin juuri ensimmäisen kosketusnäytöllisen älypuhelimeni, koska tarvitsen sitä työssäni. Muuten olisin vielä mennyt vanhalla kännykällä.
En tiedä. Tuoreimmasta päästä 3 iPhonea, Nokia E7, 3 kommunikaattoria. Siitä taaksepäin vaikka mitä malleja NMT-aikaan saakka.
Neljäs käytössä, ikää 31 (ensimmäisen sain 16-vuotiaana). Nykyinen on ollut käytössä 2 vuotta. Olen hidas oppimaan käyttämään uutta tekniikkaa, joten sinnittelen tutulla puhelimella pitkään. Kaikki on olleet Nokian halpoja perusmalleja. Yhden olen saanut hajalle, loput olen vaihtanut siksi että halusin jonkun uuden ominaisuuden joka muiden puhelimissa oli ollut jo pitkään (yhden hankin värinähälytyksen takia, viimeisen kameran takia).