Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä?

Vierailija
04.09.2013 |

Kerrostalomme läheisyydessä popittaa jatkuvasti nuoret autoistaan kovalla musiikkia. Tätä on keväästä syksyyn, viikolla ja viikonloppuisin yömyöhään asti. Jotkut ovat ilmeisesti ottaneet tuon viereisen paikan yleiseksi popituspaikaksi. Täällä esim. tuossa lähellä keskustassa ja monilla muilla alueilla ei saa öisin tietyillä kaduilla edes ajaa (ettei asukkaat häiriinny) mutta meidän talon edustalla saa parkittaa popittamassa joka yö tuntikausia? Tässä ei ole pysäköinninvalvontaa juuri lainkaan eikä öisin kulkua ole rajoitettu. Olen kerran soittanut poliisille ja en tiedä ehtikö partio edes käydä paikalla, on tuosta mennyt poliisit joskus ohi ilmeisesti samalla asialla mutta touhu jatkuu aina vain. Minua ei haittaa jos nuoret ajavat poppisautoillaan ohi, mutta miksi pitää talon viereen tulla lähes joka yö jumputtamaan, eivätkö voisi terrorisoida välillä muita... Oikeasti rasittavaa, en haluaisi olla kuormittamassa hätäkeskusta usein soittelemalla poliiseja enkä koe että se olisi minun jokailtainen tehtäväni...

Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään, esim. pyytää kaupungilta jotain yöllisiä autoilun rajoituskylttejä tms.? Jos esim. talon hallitus ehdottaisi? Tämä vaivaa monia muitakin kuin vain itseäni, on vain aika rasittavaa kun tuo on tosiaan niin jatkuvaa ja olisi kivaa joskus voida nukkua paremmin. En ymmärrä mikseivät nuo mene muualle edes välillä kun tilaa tässä kaupungissa on kyllä... Ymmärrän että nuoret pitää vaan hauskaa, mutta en kyllä itse olisi nuorenakaan kehdannut bilekyydissä jäädä "popittamaan" täysillä joidenkin talon eteen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole ollut yöterroristeja tai vastaavia ongelmia? Kellään mitään neuvoja?

Vierailija
2/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti naiset, eikö teillä ole koskaan ollut mitään yöllisiä rauhanhäiritsijöitä, mitä ihmettä oikeasti tuolle voi tehdä vai voiko mitään? Jos asian kehtaan ottaa puheeksi taloyhtiön kokouksessa, niin luuletteko että olisi mahdollista saada tuohon kerrostalon tielle sellainen rajoituskyltti autoille, että esim. ajaminen kielletty klo 22 jälkeen..? Ärsyttää tuo samp*rin jumputus nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko aidosti uskot, että se kyltti auttaisi? Ei auta. Soita vaan poliisit vaikka joka ilta, jos tarve vaatii.

Vierailija
4/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo nyt ärsyttää muitakin siellä asuvia, ehkä tosiaan kannattaa ottaa asia esille taloyhtiön kokouksessa ja miettiä jotain ratkaisua.

Täältä valitettavasti saat todennäköisesti vastauksia, että muuta pois, mitäs asut sellaisessa paikassa ym. muuta rakentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän