Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa kulkee jossain Hesan yliopiston paidoissa ?

Vierailija
03.09.2013 |

Tai roikottaa niitä logolla varustettuja kangas kasseja ???? Joku pätemisen tarve vissii???Kattokaa ku oon ihan akateeminen !!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuka vaan, joka on yli 15v.

Vierailija
22/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokultturissa on pitkät periteet oman yliopiston logojen edustamisessa. Suomessahan ollaan tämän suhteen ihan lapsen kengissä sillä

Kansainvälisellä tasolla nämä ovat ihan perusasia vaatekaapissa kun olet osa jotain tiedeyhteisöä. En ihan ymmärrä miksi sinussa aiheuttaa noin voimakkaita tunteita ihmisten vaatteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa sanoa Hesa?

Vierailija
24/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oman yliopiston paita kuin joku Hard Rock Cafe tai joku muu nolo.

Vierailija
25/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään Hesan yliopistoa!

Vierailija
26/29 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva mikä aihe aloitus :( !! Mitä tämä on keneltäkään pois mitä kassia/paitaa kantaa??

Aloittaja kantaa Prisman/K-market kassia kotiin kaupasta, onko sama asia?!

Vierailija
27/29 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarvii varmaan alkaa käyttää Lidlin grillimaisteriturneen pikeepaitaa.  Löytyisi useassa koossa ja parin eri vuoden kiertueelta.  Löytyy kyllä fleece ja olkalaukkukin kyseiseltä puljulta,  kaikki yhdessä olisi varmaan tarpeeksi nöyrää aloittajan mielestä. :)

Vierailija
28/29 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että kuka viitsii tai kenestä on noloa ? Riippuu siitä mistä päin Suomea olet...

Vierailija
29/29 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yliopiston kangaskassi, mulla on Metropolia amk:n kangaskassi, mulla on Stockmannin kangaskassi, mulla on Alkon kangaskassi ja vielä Viikkarinkin kangaskassi ja lisäksi pari muuta. Yhtäkään en ole itse ostanut mistään, vaan ovat jollakin tavalla kaappiini kulkeutuneet. Ovat erittäin hyviä mm. lasten jumppakasseiksi, yhtä käytän omille uimakamoille, kolmas taas kestää isonkin läjän kirjaston kirjoja jne. Enkä ole yhtään tajunnut hävetä näiden kassieni kanssa!

Mulla on

Sievin jalkine ( sai kaupan päälle, hyvä kassi )

Alko

Kemijärvi ( koskaan en ole käynyt, harmi! )

Praha

S-market

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi