Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa kulkee jossain Hesan yliopiston paidoissa ?

Vierailija
03.09.2013 |

Tai roikottaa niitä logolla varustettuja kangas kasseja ???? Joku pätemisen tarve vissii???Kattokaa ku oon ihan akateeminen !!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä et vaan, amismamma, tajua.

Vierailija
2/29 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskassi on yhdyssana. Tainut ap:lta jäädä lukiokin käymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, ettet ymmärrä. On ne hesalaisten kangas kassit vaan niin rumia.

Vierailija
4/29 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu huh oli kersallekkin laitettu bodi jossa luki kissan kokoisin kirjaimin HELSINGIN YLIOPISTO!! :D Akateeminen vauvaki vielä :D   Ap

Vierailija
5/29 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten joku kehtaa pitää paitaa missä lukee joku Summer Loving Seaside University tms vastaavaa Hennes-kamaa. Tai joku pinkki paita missä lukee Indiana University. Juu, elävästi on siellä varmaan opiskeltu.

Vierailija
6/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmoinen paita on vähän nolo ja nörttimäinen. T: FM, Helsingin yliopisto

Vierailija
7/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan jonkun idiootin akateemisen tehtailema aloitus.

Vierailija
8/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä paitoja ja kasseja voi käyttää kuka vaan, kaupasta nitä voi ostaa. Itse käytän paitaa esim. päivinä, kun olen töissä esittely/infotilaisuudessa, jossa esittelen ko. yliopiston opintotarjontaa.

Vierailija
9/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksit. Samat jotka kuljettavat jopa vaatteitaan eri firmojen pahvipusseissa jos ovat ko. firmassa kahvinkeittäjiä :)

Vierailija
10/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ole mitään muuta tekemistä, luin tutkia mitä ihmisillä on päällään? Oletko itse niin tyylikäs, että omat kriteerisi varmasti täyttyvät? Lomamatkoilla ostetut feikki-merkkipaidat ja rantarolexit ym. lienevät kovassa kurssissa ja niitä yritetään väittää aidoiksi. Aitoja väärennöksiä siis. Nuo pahennustasi ja närkästystäsi aiheuttavat yliopiston paidat sentään ovat aitoja. Miksei saisi "tunnustaa väriä"?

Vierailija
11/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt ärsyttää? Yliopisto oli ainakin minulle mukavaa, yhteisöllistä aikaa. Siellä tuli istuttua usein pänttäämässä aatonaattona tai myöhään illalla, oltua ikimuistoisissa bileissä ja tutustuttua tosi mukaviin, kiinnostaviin ihmisiin. Tapasin elämänkumppaninikin yliopiston tapahtumassa. Melkein kaikki valveillaoloaika liittyi siihen ympäristöön tai sen opiskelijoihin noin kuuden vuoden ajan ja uskon, että sama koskee montaa muutakin yliopistossa opiskellutta. Myöhemmin monet samat naamat ovat olleet kanssani samoissa työpaikoissa. Minusta sellainen kaikille avoin ja tasa-arvoinen yhteisö jos mikä on paidan tai kassin arvoinen. Ei se ole minusta elitististä, vaan osoittaa kunnioitusta omaa opinahjoa kohtaan. Moni kantaa mukanaa jotain symbolia osoittaakseen, mihin kuuluu. Joillakin se on Suomileijona, toisilla risti ja kolmansilla jonkun firman tuotemerkki, mikä on ainakin minusta paljon pinnallisempaa. Minulle ne ovat yliopiston kassi (mukava varsinkin vieraassa kaupungissa ja ulkomailla) ja punk-taustasta muistuttavat tatuoinnit. Sellaisia ihmiset ovat, kaipaavat jotain "omaa porukkaa" jonka kautta rakentaa omaa identiteettiään. Aiemman kommentoijan huomautus noista henkkamaukan "Tennessee State University 1967" -paidoista on kyllä hyvä :D Se on kyllä naurettava tapa, mutta eipä se minulta ole pois sekään.

P.S. Itse ainakin toivon, että lapsenikin menee yliopistoon. Se tuo monille valtavasti harmaan sävyjä mustavalkoiseen ajatteluun.

Vierailija
12/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 08:27"]

Fuksit. Samat jotka kuljettavat jopa vaatteitaan eri firmojen pahvipusseissa jos ovat ko. firmassa kahvinkeittäjiä :)

[/quote]

On muuten vaikeuksia tiedossa jos noin samaistuu työpaikkaansa. Eikä tarvitse ihmetellä mistä joillain aloilla riittää nuoria riistettäväksi kellon ympäri työajoilla ilman korvauksia.

Vierailija
13/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yliopiston kangaskassi, mulla on Metropolia amk:n kangaskassi, mulla on Stockmannin kangaskassi, mulla on Alkon kangaskassi ja vielä Viikkarinkin kangaskassi ja lisäksi pari muuta. Yhtäkään en ole itse ostanut mistään, vaan ovat jollakin tavalla kaappiini kulkeutuneet. Ovat erittäin hyviä mm. lasten jumppakasseiksi, yhtä käytän omille uimakamoille, kolmas taas kestää isonkin läjän kirjaston kirjoja jne. Enkä ole yhtään tajunnut hävetä näiden kassieni kanssa!

Vierailija
14/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleinen juttu esim. USA:ssa nuo yliopistovaatteet (http://www.ecampus.com/merch/31713597). Mitäs pahaa niissä sitten on? Monet viihtyvät yliopistossaan; se on heille tärkeä viiteryhmä. Ei se ole mitään brassailua. Vauvan body on lähinnä vitsi. En ymmärrä, miten se ketään liikauttaa. Ihmisten paidoissa nyt yleensäkin lukee kaikenlaista. Kyllä saisi monta aloitusta täälläkin aikaiseksi niistä Anttilan alennusmyynnin paidoista, joita ihmiset pitää.

Vierailija
15/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistähän yritetään synnyttää nyt muotia. Siinä kevään suosikkileffassakin päähenkilö kulki Hesa-hupparissa. Liittyisikö siihen kun ihan kohta opiskelusta tulee maksullista? Helpompi olla maksavana asiakkaana kun on trendikkäästä tuotteesta kyse.

Vierailija
16/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se kangaskassi maksaa jotain 1-2e yliopiston kirjastossa. Se on näppärä ostaa samalla kun lainaa kirjoja, jos ei ole muuta väskää mukana. Niin ja ne t-paidat ym. ovat ihan hauskoja. Paita näyttää, että on rahan sijasta tietopääimaa :D!

Vierailija
17/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joku olla vähän katkera? ;) 

Vierailija
18/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 23:37"]

Hu huh oli kersallekkin laitettu bodi jossa luki kissan kokoisin kirjaimin HELSINGIN YLIOPISTO!! :D Akateeminen vauvaki vielä :D   Ap

[/quote]

Meidän tytöllä on nimenomaan sellainen pinkki body, jossa lukee University of Helsinki. Se on mielestämme hassu ja söpö.

Epäilen kyllä, että ap on akateeminen trolli...

Vierailija
19/29 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä lukee englanniksi?!

Vierailija
20/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näitä yliopistopaitoja oli ulkomailla opiskelleilla. Ilmeisesti preppy-hipsteri-50-luvun Usa - muotien mukana tuotu tännekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme