Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä pitää olla niitä "arvoja", jotka pitää olla samat parisuhteessa?

Vierailija
03.09.2013 |

No, tietty pitää olla sama käsitys uskollisuudesta. 

Mutta mitä muuta? Mitkä muut asiat pitää olla samoja parisuhteessa? 

puhun siis arvoista, en esim siitä, että toinen haluaa lapsia ja toinen ei, toinen haluaa asua kaupungissa ja toinen maalla, toinen haluaa ulkomailla ja toinen ei...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankäyttö, työnjako, siisteystaso. Nämä ovat sellaisia, joista tulee helposti riitaa, jos on erilaiset arvot ja odotukset.

Vierailija
2/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit tämän keskustelun jo eilen. Etsi se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn arvokin on tärkeä. Minä esim. olen ihminen, jolle työn tekeminen on tärkeää. Teen vapaaehtoisesti ylitöitä ja muutenkin mun mielestä on hyvin tärkeää, että tekee töitä, oli se työ mitä vaan. En pystyisi olemaan jonkun boheemin hipin kanssa joka vaan on tai downshiftaajan kanssa.

Vierailija
4/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajemminkin ihmisten yhdenvertaisuus. En voisi elää esim. rasistin tai seksistin kanssa. 

Mitä pitää "onnistumisena" elämässä, onko aineelliset asiat tärkeitä vai ei.

Itsenäisyys tai itsellisyys, eli miten paljon on riippuvainen muiden ihmisten arvioista ja arvottamisesta.

Sivistys.

Hyvä kysymys, ap. :) 

Vierailija
5/6 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä uskonnolliset arvot. Eli mitä lapsille opetetaan jumalasta, kuolemasta jne. Suhtautuminen rehellisyyteen. Mitkä asiat tärkeitä ( raha,työ, perhe, suku, kaverit) Myös asenteella aborttiin voi olla merkitystä. Esim. jos lapsi vammanen, ja toinen haluaisi pitää ja toinen ei, niin vaikea tilanne.

Vierailija
6/6 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys tasa-arvosta, miesten ja naisten töistä, sukupuolien kyvykkyydestä tehdä erilaisia töitä, yhdenveroisuus.

Eli ettei kumpikaan aliarvioi toisen mahdollisuuksia suoriutua erilaisista kotitöistä, perheen kasvattamisessa jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä