Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboseksiä

Vierailija
03.09.2013 |

Kyllä, olen raskaana ja kaipaan hulluna naisen kosketusta. En tajua mistä tää fiilis nyt johtuu. Muutenkin kokoajan panettaa suoraan sanottuna. Haluaisin kauheasti nuolla naisen pillua ja että mua nuoltaisiin myös. 
Kokemusta löytyy lesboseksistä, mutta nyt on ollut vähemmällä koska olen parisuhteessa ja raskaana. En vaan enää voinut olla ilmoittamatta tätä julki kun mulle ei toi aikuisviihde enää riitä ja haaveilu. Haluan konkreettista kosketusta jostain tai edes rivojen kirjoittelua ja kuvien vaihtoa. löytyiskö halukasta ja rohkeaa tällaiseen vaikkakin olen raskaana tällä hetkellä? 

Omasta mielestä ihan nätti nainen, vähän päälle 30-v ja normimitoissa edelleen :) vaalea. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuohon sähköpostiin voi kirjoitella jos uskaltautuu seikkailuun ;) en halua miehiltä yhteydenottoja!!

ruusunuppu@suomi24.fi

Vierailija
2/4 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin suurinpiirtein? sopiiko miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseutu, kerron sähköpostilla lisää. :)

Vierailija
4/4 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän keskustelunn sopivaa ajatelmaa.

olen 42  v naimisissa oleva nainen, eikä ole kokemuksia "tyttöseksistä" enkä oikeastaan ennen ole ajatellutkaan tuota sen enempää.

Kävinpähän tässä taannoin flaminossa kylpylässä ja pesutiloissa "törmäsin" suurinpiirtein samanikäiseen naiseen, jotain katseiden kohdatessa tapahtui, siinä oli jotain hyvin mielenkiintoista ... olin jännästi värinässä. jos olisi ollut rohkeutta avata peli, olisin tehnyt sen.

Se mikä tästä teki jollainlailla mukavan eroottisen latauksen, oli että molemmilla oli poslari, jo samanaikainen hymynkare värehti molemmilla.

Itselle jäi tunne että molemmat tunnisti toisessa samankaltaisuuta.

että olenko sittenkään niin hetero kuin ajattelen ? *hymyilee*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme