Kun nainen haluaa enemmän seksiä kuin mies.
Olenko kummajainen. Ikää meillä reilut 30. Minä olen kuitenkin naisena seksuaalisesti aktiivisempi ja teen lähes aina aloitteen seksiin. Jopa niin usein, että alkaa vaivaamaan, miksei mies halua niin usein kuin minä.
Kommentit (15)
Tuntuu koko ajan siltä, että suorastaan ahdistelisin miestä =(
Miehesi on tuhkamuna, hanki oikea mies tai rakastaja
Juuri näin, oikeaa miestä ei tarvitse houkutella pillun päälle, se vonkaa sitä aivan automaattisesti. Mun muija ei ainakaan halukasta ilmettä enempää ennätä himoaan tuomaan esille.
Toi on joka miehen unelma. Älkää nyt himokkaat naiset tuosta ottako nokkiinne, jos ei miehet ole aivan tuhkamunia niin naattivat varmasti huomiosta. Koen aivan äärettömän kiihottavana kun nainen tulee ehdottamaan ja sanoo rehellisesti että nyt panettaa. Voi jestas sitä seisokkia, ei voi verratakaan siihen kun oma ehdotus menee läpi just silleen ettei voi olla varma että tekeekö vaimon mieli nyt aivan oikeasti vai voisiko olla kyseessä säälipillua.
On se kumma että 20 vuoden jälkeenkin niin ei vaimon tarvitse laittaa kuin himokas tekstiviesti niin jo alkaa housussa kovettua.
Toki jos teidän halut kovasti poikkeaa niin onkin hankala tapaus kuten meillä. Jos toinen haluaa joka päivä ja toiselle riittää kerran viikossa niin ongelmia tulee väistämättä. Jos ei kompromisseja tehdä niin kyllä parisuhde on koetuksella.
Miehen pitää olla aina valmis mut hoitelemaan,jos sanon että nyt mene kontillesi maahan ja ala nuolemaan pillua niin se on silloin miehen tehtävä se hoitaa ja hoidella mut kielellään.Jos mun alkaa tekemään mieli imeä kyrpää kesken iltapalan laitoin niin sanon sen miehelle ja miehen pitäisi olla valmis tulemaan suuhuni vaikka wc:ssa jos lapset lähellä.Mielestäni ei ole liikaa vaadittu että pystyy kesken arjen touhujen kumppaniaan hemmottelee,se on vain seksiä ja erittäin ihanaa ja kaksi ihmistä joilla halut kohtaa niin ei tuon edellä mainitun pitäisi olla koskaan ongelmana!!!!
Näin minä kuvittelen unelmasuhteeni menevän,toivottavasti tämä mahdollista sen tulevan kumppanini kanssa!
naikkonen
mies vaan kiusaantuu ja alkaa tiuskia, jos sitä ei haluta ja mua haluttaa.
Muutenkin vituttaa ja tänään taas itkettää tää täysin läpipaska seksielämämme.
Mistähän nainen helpoiten löytäisi salaseuraa?
ja joskus kahdestikin. Herätän joskus miehen yöllä painautumalla ihoonsa kiinni ja sanon, että saisinkos..
Ja aina saan.
Mun vaimon ei ainakaan oikeastaan koskaan tee mieli. Tuntuu, että se joskus antaa ihan velvollisuudesta. Joskus sitä alkaa harmittaa, jos mä en vittuunnuksissani osoita mitään huomiota sille, niin se saattaa varpaalla hipaista mun varvasta, ja homma on sitä myöten selvä. Mutta tämä on ehkä kuukauden odottelun jälkeen. Itse pitää kyllä aina olla hieroskelemassa ja paijailemassa ja tehdä kaikki kotityöt, mutta ei se välttämättä mihinkään johda. Koskaan ei toinen kosketa tai osoita huomiota, aina vain valittamassa, vaikka mitä yrittäis. En jaksa enää edes vongata, kun sekin on aika paskaa, jos toista ei yhtään kiinnosta, vaan makaa kuin kuollut lahna ja antaa ymmärtää, että ei ollut kovin kiva ehdotus. Voisko välillä relata ja pitää hauskaa? En enää kauaa jaksa, vaan alan etsiä jotain, jolta saisi edes vähän vastakaikua. Sellaisiakin näyttää edellisten kirjoitusten perusteella olevan, jotka haluavat seksiä. Olisi mahtavaa, jos edes joskus toistakin haluttaisi!!!
Riittää, kun katsotaan vaikka jotain leffaa vierekkäin ja painaudutaan toisiamme vasten.
Pikku hipaisu tisuun saa aikaan reaktion, joka päätyy intohimoiseen rakasteluun.
täälläkin.
Suhteellisen aktiivista on avioelämämme, mutta tunenn kyllä naisena olevani se halukkaampi osapuoli.
Ja niinä hetkinä kun mies ei ole halukas tai läsnä, on onneksi omat kädet ja lelu.
Henk.koht. en ymmärrä, että joku voikin olla haluton..vieras käsite mulle ;-)
t. seksiä vaikka joka päivä
täälläkin.
Suhteellisen aktiivista on avioelämämme, mutta tunenn kyllä naisena olevani se halukkaampi osapuoli.
Ja niinä hetkinä kun mies ei ole halukas tai läsnä, on onneksi omat kädet ja lelu.
Henk.koht. en ymmärrä, että joku voikin olla haluton..vieras käsite mulle ;-)
t. seksiä vaikka joka päivä
joka päivä. Ellei miehen kanssa, niin sitten lelut esiin.
Joskus olen miettinyt olevani yliseksuaalinen lukiessani näitä juttuja "seksiä kerran kuukaudessa", mutta onneksi löytyy muitakin aktiivisia naisia.
Millaistahan seksi sitten on noissa suhteissa, joissa ei edes viikoittain harrasteta seksiä. Lähteekö seksi miehen tarpeista ja naisen toiveilla ei ole väliä. Ellei esileikit toimi, vaan siirrytään heti asiaan (korkeintaan mies kokeilee, onko nainen märkä ja olettaa sitten naisen olevan valmiina ja akti miehen näkökulmasta hyvää> oletetaan naisenkin nauttivan?)
Seksi on tapa rentoutua, olla lähellä ja jakaa upeaa kokemusta kerta toisensa jälkeen. Se vaan tuntuu joka kerran yhtä hyvältä.
Olisi kyllä melkoisen vaikeaa elää suhteessa, jossa seksiä pitää kerjätä.
Joskus olen miettinyt olevani yliseksuaalinen lukiessani näitä juttuja "seksiä kerran kuukaudessa", mutta onneksi löytyy muitakin aktiivisia naisia.Millaistahan seksi sitten on noissa suhteissa, joissa ei edes viikoittain harrasteta seksiä. Lähteekö seksi miehen tarpeista ja naisen toiveilla ei ole väliä. Ellei esileikit toimi, vaan siirrytään heti asiaan (korkeintaan mies kokeilee, onko nainen märkä ja olettaa sitten naisen olevan valmiina ja akti miehen näkökulmasta hyvää> oletetaan naisenkin nauttivan?)
Seksi on tapa rentoutua, olla lähellä ja jakaa upeaa kokemusta kerta toisensa jälkeen. Se vaan tuntuu joka kerran yhtä hyvältä.
onnen lahjat - antaisin heti ja huolella, kielikylvyn kera.
Monta tuntia menee kanssani, helposti. Ja minulla on iso. Olen täysin suomalainen mieshenkilö :)
Joskus olen miettinyt olevani yliseksuaalinen lukiessani näitä juttuja "seksiä kerran kuukaudessa", mutta onneksi löytyy muitakin aktiivisia naisia.Millaistahan seksi sitten on noissa suhteissa, joissa ei edes viikoittain harrasteta seksiä. Lähteekö seksi miehen tarpeista ja naisen toiveilla ei ole väliä. Ellei esileikit toimi, vaan siirrytään heti asiaan (korkeintaan mies kokeilee, onko nainen märkä ja olettaa sitten naisen olevan valmiina ja akti miehen näkökulmasta hyvää> oletetaan naisenkin nauttivan?)
pyytää sinua vaikka kahville, ihan vain vilpittömästi huumorilla? Voisiko meillä ehkä olla samat ajatukset? M.37
terv. Miettivä
Klubiin pääsy vapaa sukupuolesta riippumatta.