Minusta on ihanaa olla hullu!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei. Toki on ihanaa, ettĂ€ on elĂ€ke ettei tarvitse hakea työttömyysrahaa. Toinen hyvĂ€ puoli on, ettĂ€ omaa aikaa on riittĂ€vĂ€sti. SiinĂ€ se sitten olikin. ĂĂ€nien kuuleminen ja muut harhat ovat ahdistavia.
Minullakin on elÀke, mutta ei harhoja. Hulluus on vapauttavaa.
Minusta ei. TÀÀ ahdistus ja dissosiaatio on saaneet taas ajattelemaan ettÀ olis parempi poistua kokonaan. En koe, ettÀ kaltaisillani on oikeutta olla olemassa, joku muu olis kÀyttÀnyt tÀn elÀmÀn paremmin.
Antaisin aika paljon jos osaisin olla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei. TÀÀ ahdistus ja dissosiaatio on saaneet taas ajattelemaan ettÀ olis parempi poistua kokonaan. En koe, ettÀ kaltaisillani on oikeutta olla olemassa, joku muu olis kÀyttÀnyt tÀn elÀmÀn paremmin.
Antaisin aika paljon jos osaisin olla normaali.
ĂlĂ€ höpise! YhtÀÀn vĂ€hĂ€ttelemĂ€ttĂ€ kĂ€rsimystĂ€si ja oireittesi vaikeutta; kukaan muu ei olisi voinut kĂ€yttÀÀ _sinun_ elĂ€mÀÀsi mitenkÀÀn muuten. Eikö syöpĂ€sairaillakaan tai vammaisilla ole âoikeutta ollaa olemassaâ - koska joku âterveâ kĂ€yttĂ€isi elĂ€mĂ€nenergian kehittĂ€vĂ€mmin? Logiikka ontuu.
Universumi on luonut meistÀ kaikista tÀydellisiÀ. EhkÀ joskus tulevaisuudessa kykenemme olemaan henkisesti niin aikuisia ettÀ nÀemme itse myös tÀmÀn.
Olemme ihmisinÀ liian ankaria toisiamme ja itseÀmme kohtaan. Kilpailuyhteiskunta ja jatkuvan talouskasvun malli ei ole tervettÀ. TÀmÀ tulee romahtamaan omaan mahdottomuuteensa ennen pitkÀÀ.
SehÀn riippuu ihan siitÀ, millÀ tavalla hullu olet. Jos siihen liittyy harhoja, ahdistuneisuutta tai muuta pelottavaa, se ei todellakaan ole ihanaa.
Mutta kyllÀ se diagnoosin saaminen minullekin oli aikanaan vapauttava tuomio, vaikka en elÀkkeelle ole pÀÀssytkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olemme ihmisinÀ liian ankaria toisiamme ja itseÀmme kohtaan. Kilpailuyhteiskunta ja jatkuvan talouskasvun malli ei ole tervettÀ. TÀmÀ tulee romahtamaan omaan mahdottomuuteensa ennen pitkÀÀ.
Ja minĂ€pĂ€ olen niin hullu, ettĂ€ ole siitĂ€(kin) onnellinen! Romahda Paska! â€ïž
no vaan samakopa tÀÀlÀ !!!!!
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei. Toki on ihanaa, ettĂ€ on elĂ€ke ettei tarvitse hakea työttömyysrahaa. Toinen hyvĂ€ puoli on, ettĂ€ omaa aikaa on riittĂ€vĂ€sti. SiinĂ€ se sitten olikin. ĂĂ€nien kuuleminen ja muut harhat ovat ahdistavia.
Minullakin on elÀke, mutta ei harhoja. Hulluus on vapauttavaa.
Et sÀ sitten ole edes oikea hullu. Miten hulluutesi ilmenee?
MinÀkin olen hullu. Piereskelin kaupassa pyllistÀen muitten suuntaan ja kysyin kuulitko sinÀ? Ei voinut olla kuulematta kun oli niin kova törÀys. Sitten kauppakeskusksen vessan pisuaarissa sanoin vieressÀ olevalle ettÀ mulla ei tule. On ujopissa. sit kysyin et tuleeko sinulta, vaikka nÀin et se lorotti. Sit puristelin mangoja niin ettÀ nostin ne tissieni eteen ja pÀÀstelin ÀÀniÀ uh. ooh. kumman ottaisi. Enkö olekin hullu?
Diagnoosi on, vaa en ole "hullu". đ
MielestĂ€ni on ihanaa, ettĂ€ olen saanut omaan, geneettiseen sairauteeni apua ja hyötynyt siitĂ€. đ€
Hit me with your rhythm stick
Itâs nice to be a lunatic