Rakastan naista todella paljon. Mutta mikä vika, kun ei saa orgasmia kanssani
Olen ollut satojen naisten kanssa ja vastavaa ongelmaa ei ole ollut. Nainenkin sanoo rakastavanssa minua ja kaikki muu menee enemmän kuin hyvin.
Mitä ihmettä voi tehdä? Hän sanoo muitten kanssa saavansa, mutta kanssani on jokin "lukko". Miten tämän lukon voi avata?
Asia ei tunnu häntä häiritsevän, mutta minua kyllä.
Kommentit (42)
Kasvata ittelles edes jonkinlaiset pallit.
Vierailija kirjoitti:
Sille on kynnys ne "sadat muut" naiset. Ei vain koe sinua kiihottavana, vaan limaisena lihanpalana.
Ajattelin aivan samaa! "jotain vikaa on kun on ollu sata naista"
Joo. Se.
Nainen ei välttämättä ole saanut muidenkaan kanssa. Sitä voi olla liian häpeällistä myöntää. Omasta kokemuksesta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin ammattilaisen kertomana , että kokevat aktin näytelmänä ja esittämisenä. Ja että ainoa asia joka aktissa kiinnostaa häntä on raha.
Varmaan näillä uransa "ehtoopuolella" olevilla se homma menee näin, kaipa siihen ehtii ajan kanssa leipääntyä tähänkin hommaan.
Oletteko kokeilleet harrastaa seksiä?
Mä suosittelen että käytät kieltäsi ensimmäiset 5 min. Kun oot lipetellyt ton 5 min niin sormetat ja jatkat lipittämistä. Vasta kun kouristelee niin työnnät sisälle. Parasta tässä taktiikassahan on että nainen on tyytyväinen kun on tullut, jotenka brappuukin pistäytyminen voi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin ammattilaisen kertomana , että kokevat aktin näytelmänä ja esittämisenä. Ja että ainoa asia joka aktissa kiinnostaa häntä on raha.
Varmaan näillä uransa "ehtoopuolella" olevilla se homma menee näin, kaipa siihen ehtii ajan kanssa leipääntyä tähänkin hommaan.
Totta.
Tästä syystä kannattaakin valita sieltä nuoremmasta päästä, vaikka maksaakin vähän extraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen että käytät kieltäsi ensimmäiset 5 min. Kun oot lipetellyt ton 5 min niin sormetat ja jatkat lipittämistä. Vasta kun kouristelee niin työnnät sisälle. Parasta tässä taktiikassahan on että nainen on tyytyväinen kun on tullut, jotenka brappuukin pistäytyminen voi olla mahdollista.
Siis tarkoitatko, että nainen heittää sut aktin jälkeen rappukäytävään? Toisin sanoen ulos?
Käsitinkö nyt oikein, että se orgasmi ei tule yhdynnässä? vai ei muullakaan tavoin? Siis miksi miehet arvottelee naisen orgasmit johonkinkategorioihin? Jos saa millätavoin vain eikö se ole pääasia! Vai miehenkös egoa tässä pitääkin pitää pääasiana, ei sitä naisen nautintoa? Hyvin iso osa ei saa sitä yhdynnässä, ja siihen ne syyt olemassa. Anna naisesi rauhassa nauttia kuinka haluaa, äläkä mene se kaluaojossa ja kalu ensimmäisenä. Etkö voisi hyväillä naisesi orgasmiin muillatavoin. Tai vaikka molemmin tavoin yhtäaikaa, se on se klitoris kuitenkin se naisen nautintaelin, jos et sitä tiedä. Kauheita paineita tosiaan naiselle, pitäs tässäkin mennä miten mies haluaa.
Ise sain tänään varmaan elämäni parhaimman ja pisimmän orgasmin, kun mies pani sivulta ja samalla hipelöi sitä klitorista. Huusin suoraa huutoa!
Mitä ihmeen väliä saako se nainen vai ei?
On teillä ja ongelmat. Olen ollu 18 v naimisissa ja en edelleenkään tiedä onko tuo saanut koskaan. Eikä vois vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
On teillä ja ongelmat. Olen ollu 18 v naimisissa ja en edelleenkään tiedä onko tuo saanut koskaan. Eikä vois vähempää kiinnostaa
On se saanut, mutta ei sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä ja ongelmat. Olen ollu 18 v naimisissa ja en edelleenkään tiedä onko tuo saanut koskaan. Eikä vois vähempää kiinnostaaOn se saanut, mutta ei sun kanssa.
No hyvä että tämäkin selvisi👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä ja ongelmat. Olen ollu 18 v naimisissa ja en edelleenkään tiedä onko tuo saanut koskaan. Eikä vois vähempää kiinnostaaOn se saanut, mutta ei sun kanssa.
No hyvä että tämäkin selvisi👍
Eihän sua pitänyt kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on niiden satojen naisten jälkeen eka, joka ei sinun mieliksi teeskentele orkkua?
Tämä tuli kyllä mullekin ensin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on niiden satojen naisten jälkeen eka, joka ei sinun mieliksi teeskentele orkkua?
Tämä tuli kyllä mullekin ensin mieleen.
Mieleen tulemista ei lasketa.
Sä et vaan osaa.. "satojen naisten kanssa"... Jopa joo... 3 taitaa olla maksimi...maksullisia ei lasketa🤷♂️
Just joo. Jos on ollut satojen naisten kanssa ja kaikki on saaneet, niin joko on joku ihme velho, joka osaa maagisia temppuja tai sitten totuus on toisenlainen.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ei saa siis mitenkään, ei suuseksissä, ei sormettamalla eikä yhdynnässä. Tunnen, että hänestä alkaa tuntua hyvältä, mutta jotenkin lopettaa nauttimisen.
On kuitenkin niin muuten rakas, että jatkan suhdetta loputtomiin vaikka tämä ei täyty. On kyllä halukas seksiin ja itse saan aina täyden nautinnon. Hänen nautintonsa olisi tietysti yhtä tärkeä, mutta ei vain onnistu.
Ja tämä "satoja" naisia oli vähän liioittelua, ehkä vähän provoilua. Mutta on toki ollut useita, koska olen jo yli 50-vuotias. Ehkä n. 100 on lähemmäksi totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ei saa siis mitenkään, ei suuseksissä, ei sormettamalla eikä yhdynnässä. Tunnen, että hänestä alkaa tuntua hyvältä, mutta jotenkin lopettaa nauttimisen.
On kuitenkin niin muuten rakas, että jatkan suhdetta loputtomiin vaikka tämä ei täyty. On kyllä halukas seksiin ja itse saan aina täyden nautinnon. Hänen nautintonsa olisi tietysti yhtä tärkeä, mutta ei vain onnistu.
Ja tämä "satoja" naisia oli vähän liioittelua, ehkä vähän provoilua. Mutta on toki ollut useita, koska olen jo yli 50-vuotias. Ehkä n. 100 on lähemmäksi totuutta.
Taisit laskea Anttilan postimyyntikuvaston tytötkin mukaan?