Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan naista todella paljon. Mutta mikä vika, kun ei saa orgasmia kanssani

Vierailija
21.08.2020 |

Olen ollut satojen naisten kanssa ja vastavaa ongelmaa ei ole ollut. Nainenkin sanoo rakastavanssa minua ja kaikki muu menee enemmän kuin hyvin.

Mitä ihmettä voi tehdä? Hän sanoo muitten kanssa saavansa, mutta kanssani on jokin "lukko". Miten tämän lukon voi avata?

Asia ei tunnu häntä häiritsevän, mutta minua kyllä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran muiden kanssa on saanut niin kyllä se sinunkin kanssa aikanaan sen saa.

Itselläkin hankaluuksia yleensä suhteen alussa, varsinkin kun tunteet pelissä.

Vierailija
2/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ehkä liikaa, kun asia on muodostunut kynnyskysymykseksi. 

Olet varmasti oikeassa, että sieltä se tulee, kun on tullakseen.... 

Harmittaa kuitenkin ja mitä enemmän harmittaa sen hankalampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin deittailin kerran miestä joka paljastui varsinaiseksi casanovaksi. Jostain kumman syystä panotaidot eivät kuitenkaan korreloineet mitenkään kumppanien määrän kanssa. Meno oli kuin katuporan kanssa olis touhuillut.

Vierailija
4/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ohut muna, nainen ei kiihotu.

Vierailija
5/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on kynnys ne "sadat muut" naiset. Ei vain koe sinua kiihottavana, vaan limaisena lihanpalana.

Vierailija
6/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt muna, ei yllä G-pisteeseen.

Vierailija
7/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavasti vanhempi kuin hän. Ikäero on 19 vuotta. Olen tutkaillut psyykeäni ja itsetuntoni ei ehkä ole kohdillaan tässä asiassa. 

Nuorempana olin oikea " panomies".  

Vierailija
8/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et painosta yhtään etkä kysele. Kohtelet naistasi hyvin ja annat aikaa että syvä luottamus kehittyy.

Minulla meni lähes vuosi, että sain ensimmäisen orgasmin mieheni kanssa. En mielestäni jännittänyt tai mitään, mutta se vaan otti aikaa että on täysin rento ja pystyy heittäytymään. Sen jälkeen olen saanut helposti lähes joka kerta. Minulla on ollut ennen nykyistä miestä 4 kumppania ja kenekään kanssa aikaisemmin en saanut orgasmia.

Vierailija
9/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei häntä häiritse, niin miksi sinua?

Naiselle tulee helposti paineita.

Vierailija
10/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on niiden satojen naisten jälkeen eka, joka ei sinun mieliksi teeskentele orkkua?

Vierailija
11/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehet harvemmin osaavat rentouttaa naisen hellästi niin, että hän kokee olonsa turvalliseksi ja rentoutuneeksi ja voi saada sen.

Vierailija
12/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää naamaasi niin rumana, ettei kiihotu tarpeeksi.

Vierailija
13/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni vähän ikävää häneltä sanoa suoraan että saanut muiden kanssa mut ei sinun.

Mutta joo, ehkä kannattaisi olla vähemmän suorituskeskeinen. Kyllä se tulee jos on tullakseen. Ja voihan orgasmin hankkia muulla tavalla kuin yhdynnässä..?

Vierailija
14/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miettiminen. Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

Vierailija
15/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on niiden satojen naisten jälkeen eka, joka ei sinun mieliksi teeskentele orkkua?

Hehe, sama tuli mieleen :D

Vierailija
16/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi LadyBoy ja olet pannut peppureikään?

Vierailija
17/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan muistanut tasaisin väliajoin kysyä:

"tuliksää jo, tuliksää jo?"

Ei kysyvä tieltä eksy.

Vierailija
18/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Rakastan miestäni ja seksi ollut ihanaa , mutta vasta yli viisikymppisenä, lasten muutettua kotoa ja kolmenkymmenen avioliittovuoden jälkeen, olen kokenut tämän huipentuman. Itsekin ihmeissäni ja miehen kanssa asiasta onnellisia. En myöskään kokenut nuorena , ennen miestäni olleiden kumppaneiden kanssa. Eli älkää hätäilkö.

Vierailija
19/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Minäkin olen satoja kertoja käynyt maksullisissa ja joka kerta neidit kiihkon vallassa kouristelee jo alle viiden minuutin, vaikka tunnin ajalla mennään..

Olen minä aika sonni.

Olen huomannut saman ilmiön omilla reissuillani :)

Kun ottaa huomioon että kyseessä olevat neitokaiset tekee tuota hommaa TYÖKSEEN, lienee selvää että vain todella taitava panomies osaa heissä sytyttää kiihkon täyteen roihuun.

Tulee aina hyvä mieli näistä sessioista, saa tukea suoraan paikallista elinkeinoa ja yrittäjiä ihan rahalla, ja kaupan päälle antaa vielä orgasminkin.

Tämä on sitä vastuullista kuluttamista ja "kehitysapua" parhaimmillaan :)

Vierailija
20/42 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi on tullut edes puheeksi? Et kai kysele Naiselta tuollaista. Kirjotit olevasi 19 v vanhempi. Minkä ikäsiä naisystäväsi panosuhteet ovat olleet? Itse olen nyt 50v aika mukavuudenhalunen, neljää eri asentoa mitä vaihdellaan. Nuorempana sitä vääns vaikka itsensä somuun ja jakso panna.