Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g. kenen työhön kuuluu turhaa työtä? Tuskastuttaako?

Vierailija
03.09.2013 |

JEP, molempiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:43"]

Paljon kuuluu. Ei tuskastuta yhtään, niin kauan kuin saan siitä 110 euroa tunnilta, ihan sama kuinka turhaa se on.

[/quote]

Heitetäänkö tässä yhteiskunnan rahoja hukkaan? ap

Vierailija
2/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:47"]

Vai meinaatko turhalla jotain josta itse et saa mitään merkitystä? Turhaahan ei kannata edes tehdä. Surffaa vaikka av-palstalla sen sijaan. Vaarana tosin, että pomo huomaa löysäilyso ja kantaa sulle lisää turhaa työtä.

[/quote]

'

Sellasta turhaa että pitää tuottaa älyttömästi tietoa, jolla kukaan ei tee mitään. Tai varmaan ihan satunnainen henkilö voi tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat kokoukset tuskastuttaa. Olen tutkija, ja joissain projekteissa pidetään kokouksia kokousten vuoksi, agendaa ei ole määritelty, ihmiset eivät ole valmistelleet omaa osuuttaan, hirveästi aikaa menee joka kerta siihen, että a) saatetaan kaikki ajan tasalle ja b) jutustellaan jostain kaukaisista tutkimusideoista, jotka jollekin sattuu tulemaan mieleen (mikä on ihan hyvä asia sinänsä, mutta jos 10 kiireistä ihmistä, joista 5 erittäin kovapalkkaista (professoritasoista), istuu kuuntelemassa niin ei tunnu oikein mielekkäältä.

Vierailija
4/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 15:08"]

Paljon kuuluu. Ei tuskastuta yhtään, niin kauan kuin saan siitä 110 euroa tunnilta, ihan sama kuinka turhaa se on.

[/quote]

Heitetäänkö tässä yhteiskunnan rahoja hukkaan? ap

[/quote]

Ei heitetä, ihan yksityinen pörssifirma kyseessä joka maksaa konsultinpalveluistani tuon. Ja itse määräävät turhan työnkin minulle.

Vierailija
5/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:30"]

JEP, molempiin.

[/quote]Olen valtiolla ja kaikki v***n työ on täällä ihan turhaa :/

Vierailija
6/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Repskops, sulla aikamoinen palkka sitten. Herää jo unesta

Vierailija
7/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 15:21"]

[/quote]

Repskops, sulla aikamoinen palkka sitten. Herää jo unesta

[/quote]

Teen konsultinhommia IT-alalla omalla toiminimellä, ihan normaali hinta, 100-120 euroa tunnilta olen saanut viime vuosina yleensä. Tämä siis se hinta mitä asiakas maksaa toiminimelleni, ei käyttööni jäävä summa. Lisäksi tämänluontoisissa hommissa aina on niin, että välillä on projektittomia kausia jolloin tulot on 0 euroa. Kyllä nyt silti paljon enemmän keskimäärin saan kuin ison alan talon vakityösuhteessa aikanaan, mutta ei niin paljon kuin tuntipalkan perusteella voisi kuvitella.

Vierailija
8/17 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:30"]

JEP, molempiin.

[/quote]Olen valtiolla ja kaikki v***n työ on täällä ihan turhaa :/

[/quote]valtiolla itsekin, mutta en tienny että kaik on turhaa. ap

Vierailija
9/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hukkasit g-pisteesi otsikkoon.

Vierailija
10/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ on turhaa, älä tee sitä, eihän kukaan huomaa, että jätät tekemättä, kun kerran on turhaa?

Vierailija
11/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:41"]

Jos työ on turhaa, älä tee sitä, eihän kukaan huomaa, että jätät tekemättä, kun kerran on turhaa?

[/quote]

On olemassa turhaa työtä, joka on kuitenkin tehtävä, koska niin on määrätty ja tehtävän laiminlyönnistä voi olla tosi ikävät seuraamukset. 

Vierailija
13/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko turhalla jotain josta itse et saa mitään merkitystä? Turhaahan ei kannata edes tehdä. Surffaa vaikka av-palstalla sen sijaan. Vaarana tosin, että pomo huomaa löysäilyso ja kantaa sulle lisää turhaa työtä.

Vierailija
14/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:41"]

[/quote]

.

On olemassa turhaa työtä, joka on kuitenkin tehtävä, koska niin on määrätty ja tehtävän laiminlyönnistä voi olla tosi ikävät seuraamukset. 

[/quote]

Eihän se silloin ole turhaa työtä vaan sillä on merkitystä jollekin. Jos tehtävä on aidosti turha, eiköhän se saa poistettua esimiehelle tai johtajalle perustelemalla

Vierailija
15/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:48"]

Eihän se silloin ole turhaa työtä vaan sillä on merkitystä jollekin. Jos tehtävä on aidosti turha, eiköhän se saa poistettua esimiehelle tai johtajalle perustelemalla

[/quote]

Isoissa organisaatioissa on usein paljon oikeasti turhaa työtä, siis esim. asiakastyytyväisen, laadun ja tuloksen kannalta turhaa työtä, jota pitää vaan tehdä että jotkut keskijohdossa on keksineet sellaista työtä määrätä.

Lattiatason johtajat kuten projektipäälliköt voivat  hyvin tietää että työ on turhaa, mutta se on tehtävä koska niin on ylempää määrätty. Ei niitä vastaan kukaan jaksa kapinoida, se on turhaa taistelua tuulimyllyjä vastaan. Velvollisuudet hoidetaan alta pois niin nopeasti kuin mahdollista että päästään oikeisiin töihin eli tekemään laskutettavaa asiakkaalle.

Vierailija
16/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen turhaksi työksi sellaisen, mikä ei todellakaan kuuluisi minun toimenkuvaani, mutta joudun sitä tekemään. Olen töissä neuvolassa ja talvella jouduin monesti luomaan lunta parkkipaikalla, vaikkei se minulle kuulukaan. Ja tietysti sellaista ns. hallinnollista hommaa on koko ajan enemmän ja enemmän, mikä tuntuu turhalta, koska se syö aikaa siltä ydintyöltä.

Vierailija
17/17 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen turhana työnä sen, kun joku on hoitanut hommansa huonosti ja minä joudun korjailemaan sitä. Jokaisen tulisi sen verran perehtyä työnkuvaansa, että opettelee hommansa kunnolla, kun siitä kerran palkkaa saa. Ei ole pätevä syy, ettei tiennyt tai ei osannut tai tullut ajatelleeksi tms. Per...e!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme