Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kalastajan vaimo on päässyt pitkälle hoitajan tutkinnolla

Vierailija
03.09.2013 |

Uudessa blogissa kv ratsailee hotelleja isolla liinalla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minäkin olen hoitaja ja mulla on oma menestyvä yritys. Ihmisillä ei useinkaan ole mitään tajua sairaanhoitajien vaatimuksista työelämässä ja koulutuksessa, joten en ymmärrä ko. tutkinnon aliarvioimista lainkaan. Lähtekää itse tälle alalle - useimmista teistä vain ei ole näin vaativaan työhön. Sairaanhoitajalta vaaditaan paljon enemmän osaamista kuin 50 vuotta sitten tai edes 20 vuotta sitten.

Vierailija
22/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:34"]

Olen aina ihmetellyt mihin ko. blogin suosio perustuu. Muuta en ole keksinyt, kuin että Johanna on naimisissa ULKOMAALAISEN kanssa. Sehän on suomalaisten naisten mielestä kaikkein suurin saavutus, että on onnistunut saamaan oikein ULKOMAALAISEN miehen. Ja nimenomaan MIEHEN. Ulkomaalainen vaimohan on miehelle paremminkin luuserin merkki, ei ole saanut suomalaista.

[/quote]

No itse tykkään tästä blogista vaikka joskus puuduttaa.

Tää on kyllä lähes ainoa suomalaisen blogi jota jaksan seurata.

Syyt:

- en tykkää kuluttamisesta ja tässä pääosassa on muut asiat

- harvinaisen taitava ihminen käsistään: mielettömiä käsitöitä ja tauluja

-harvinaisen ahkera ihminen,  käy töissä, jaksaa olla kaikille kohtelias ja iloinen, tekee käsitöitä, laittaa ruokaa, lapset eivät näytä riekkuvan muiden vaivoina pitkin  omakotialuetta räkä poskella kuten suomessa jo tuon ikäiset  vaan vaikuttavat rauhallisilta ja hyvin kasvatetuilta joita oma äiti jaksaa tosi hyvin 

-Mieletön ihminen, kaunis sisäisesti ja  ulkoisesti, mahtava itsekuri ja siis aivan mahtavan sielukas ja kaunis ja taitava ja mukava ihminen.

Niitä a-luokan ihmisiä, sellaisia harvoja, jtotka eivät tee toisille pahaa.

Toki blogi ei aina ole sama kuin todellisuus mutta kyllä tätä niin kauan on tullut seurattua että tuskin paljon voi erehtyä.

[/quote]

En nyt itse kyllä lähtisi tekemään kenestäkään näin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkän blogin perusteella. Blogit luovat usein kiiltokuvamaisen kuvan kohtestaan, ei siinä koskaan koko elämä näyttäydy sellaisenaan kuin se on. Siitähän se kateus bloggaajia kohtaan juuri syntyy, että heidän elämänsä näyttäytyy niin kepeänä ja iloisena - ei koskaan arkisen harmaana. Ihmiset eivät vain osaa harrastaa samanlaista lähdekritiikkiä blogeja lukiessa kuin esim. naistenlehtien haastattelujen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Didem on päässyt pitkälle, tosin kauneutensa avulla. Hän näyttää aivan kreikkalaiselta jumalattarelta, pari lisäkiloa ei olisi hänelle pahitteeksi mutta kelpaisi laihanakin minulle!   t. mies35v

http://bydidem.blogspot.com