kalastajan vaimo on päässyt pitkälle hoitajan tutkinnolla
Uudessa blogissa kv ratsailee hotelleja isolla liinalla.
Kommentit (23)
Ei herranjestas mikä alarvioiminen kommentti. Oletko kateellinen vai muuten vaan pienen elämän omaava juntti. Kalastajan vaimo on hienosti onnistunut elämässään ja tarjoaa lukijoilleen iloa ja onnea elämän arkipäivään.
Mä ihailen Johannaa ja se on paljon se. Muita huippubloggajia ei suomalaisista löydy ja jos joskus puutuu kyseisen blogin tarjontaan niin pienen tauon jälkeen se on taas mielenkiintoinen. Johanna näkee paljon vaivaa bloginsa eteen ja mainostaa harvasti ja valitusti itselleen sopivalla tyylillä.
Olen aina ihmetellyt mihin ko. blogin suosio perustuu. Muuta en ole keksinyt, kuin että Johanna on naimisissa ULKOMAALAISEN kanssa. Sehän on suomalaisten naisten mielestä kaikkein suurin saavutus, että on onnistunut saamaan oikein ULKOMAALAISEN miehen. Ja nimenomaan MIEHEN. Ulkomaalainen vaimohan on miehelle paremminkin luuserin merkki, ei ole saanut suomalaista.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:34"]
Olen aina ihmetellyt mihin ko. blogin suosio perustuu. Muuta en ole keksinyt, kuin että Johanna on naimisissa ULKOMAALAISEN kanssa. Sehän on suomalaisten naisten mielestä kaikkein suurin saavutus, että on onnistunut saamaan oikein ULKOMAALAISEN miehen. Ja nimenomaan MIEHEN. Ulkomaalainen vaimohan on miehelle paremminkin luuserin merkki, ei ole saanut suomalaista.
[/quote]
No itse tykkään tästä blogista vaikka joskus puuduttaa.
Tää on kyllä lähes ainoa suomalaisen blogi jota jaksan seurata.
Syyt:
- en tykkää kuluttamisesta ja tässä pääosassa on muut asiat
- harvinaisen taitava ihminen käsistään: mielettömiä käsitöitä ja tauluja
-harvinaisen ahkera ihminen, käy töissä, jaksaa olla kaikille kohtelias ja iloinen, tekee käsitöitä, laittaa ruokaa, lapset eivät näytä riekkuvan muiden vaivoina pitkin omakotialuetta räkä poskella kuten suomessa jo tuon ikäiset vaan vaikuttavat rauhallisilta ja hyvin kasvatetuilta joita oma äiti jaksaa tosi hyvin
-Mieletön ihminen, kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, mahtava itsekuri ja siis aivan mahtavan sielukas ja kaunis ja taitava ja mukava ihminen.
Niitä a-luokan ihmisiä, sellaisia harvoja, jtotka eivät tee toisille pahaa.
Toki blogi ei aina ole sama kuin todellisuus mutta kyllä tätä niin kauan on tullut seurattua että tuskin paljon voi erehtyä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:38"]
olisihan se päässyt lukemaan lakiakin oslon yliopistoon, mutta asetti lapset etusijalle..... tämä selviää kun lukee vanhaa blogia
[/quote]
Asetti lapset etusijalle? Tä? Onhan niitä opiskelevia vanhempia olemassa, myös siellä oikiksessa, ja ei lapset ole mikään este opiskelulle. Tai että lapset jäisivät jostain paitsi jos vanhempi opiskelee.
Herää kysymys, että onkohan vaan oikeasti minnekään oikikseen edes päässyt...
KV on bloggaaja. Ei mitään varsinaista rakettitiedettä johon kovin erikoisia koulutuksia tarvittaisiin...
Mihin se tarkkaan ottaen on sillä hoitajan tutkinnolla päässyt? Hotelliblogien kirjoittaminen voi olla kivaa, mutta ei se nyt mikään maalmanluokan tärkein ja arvostetuin työ ole, ja luulen, että sinne pääsyssä olennaista on ollut muut meriitit kuin takavuosien ammattikoulutus aivan eri alalta. Toki sillä varmaan on merkitystä, että ylipäätään joku koulutus on.
On päässyt hoitajan tutkinnolla hoitajaksi. Sulla on ap aika matala vastimustaso.
olisihan se päässyt lukemaan lakiakin oslon yliopistoon, mutta asetti lapset etusijalle..... tämä selviää kun lukee vanhaa blogia
Vähän sama kuin Tainolan kesällä iltapäivälehden nettisivulla olleet hotellihuoneiden testausvideot tai hotellin kerroshoitajat, jotka käyvät oman ketjun muissa hotelleissa lomillaan tekemässä testikeikkoja (vaikka näistä kommentit menevätkin vain sisäiseen jakeluun eikä asiakkaiden tietoon). Tooosi suurta ja ihmeellistä työtä.
? täällä on kyllä outoa jengiä. En lue mitään blogeja, mutta eihän bloggarilta mitään tutkintoa tarvita vaan jonkinlaista tarvetta ja kykyä kertoa tarinaa jostain osasta elämäänsä. Ja kaikki työ, jolla pystyy itsensä elättämään, on hyvin arvokasta. IMHO
Sen enempää puuttumatta kommenttien sisältöön,totean vain että voi tätä kateuden määrää. Happamia sanoi kettu pihlajamarjoista.
Mun mielestä sen blogi on ihan hyvä. Sen koti on nätti ja minusta on hauska katsella sen sisustusta ja vaatekuvia.
Mäkin olin tuollainen söpö nainen kolmekymppisenä ja mullakin oli ihanat pikkulapset. Vaikka sillä on aineellisesti kaikki paljon paremmin niin en tiedä miksi en tunne lainkaan kateellisuutta.
en tajua miten se hoitajan tutkinto liittyy asiaan mitenkään? On kiva ja mukava bloggaaja kyllä.
Ei kai ap:n viesti mitenkään kateellinen ollut? En minä sitä ainakaan niin kokenut.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:34"]
[/quote]
mä olen ihan samaa miettinyt. Jos nyt välillä jonkun huonekalun maalaa, ei siinä hirveesti mitään taitoja tarvitse.
Tekee osa-aika töitä, 2 lapsen äiti. Mies oli ainakin silloin kun luin paljon matkoilla, eli varmaan elää paljon lasten kanssa kolmisin, mutta Suomi on väärällään yh-ta, ei toikaan nyt mikään saavutus ole.
En ole katkera tai kateellinen, päinvastoin tosi kiva että on menestynyt ja saanut jalkaa myös Norjassa bloggaajana.
Ei herranjestas mikä alarvioiminen kommentti. Oletko kateellinen vai muuten vaan pienen elämän omaava juntti. Kalastajan vaimo on hienosti onnistunut elämässään ja tarjoaa lukijoilleen iloa ja onnea elämän arkipäivään.