Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihmiset ovat periosynnin saastuttamia, miksi jeesus halusi syntyä ihmiseksi?

Vierailija
21.08.2020 |

Miksi syntymään tarvittiin neitsyt?
Eikö idea ollut syntyä syntiseksi ihmiseksi???

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätkää tähän maailmaan ja lakatkaa lukemasta aikuisten satukirjaa!!

On paljon oikeitakin ongelmia ja te mietitte jonkun satukirjan asioita!!!

Itse olet satukirja. Tuskin ymmärrät mistään mitään.

Vierailija
22/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinulle on tullut käsitys, että Jeesukselta jotenkin olisi tuossa prosessissa kyselty, että haluutko vai etkö? 

Kukaan ei sitä minulta ota, vaan minä annan sen itse. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se takaisin. Tämän käskyn minä olen saanut Isältäni.”

Johannes 10:18 FINRK

Jeesuksen kavaltaja oli antanut heille merkin sanoen: ”Hän on se, jota minä suutelen. Ottakaa hänet kiinni.” Mutta yksi niistä, jotka olivat Jeesuksen seurassa, ojensi kätensä, veti miekkansa esiin ja iski ylipapin palvelijaa sivaltaen häneltä korvan irti. Jeesus sanoi hänelle: ”Pistä miekkasi tuppeen! Sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan tuhoutuvat. Vai luuletko, etten voisi pyytää Isääni lähettämään heti minulle enemmän kuin kaksitoista legioonaa enkeleitä?

Matteus 26:48‭, ‬51‭-‬53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksestahan sanotaan monessa kohtaa että "hän suostui taivaallisen isänsä tahtoon." Tästä tehtävästä on käyty keskustelua taivaassa ennen Jeesuksen maanpäälletuloa.

Syntymällä parkuvaksi ja kakkivaksi avuttomaksi pikkurääpäleeksi naisesta hän näyttää että on itse valmis elämään ihmisen elämän, eikä laskeutua suoraan kirkkauden valtaistuimelta majesteettisena tänne meidän keskuuteemme. Tässä kohtaa hatunnosto Jumalan ajattelulle.

https://osr.org/fi/tahtikuvioita/virgo/

Joku asia on ymmärretty aikojen saatossa vähän eri tavalla, mutta tuolla se paremmin.

Vierailija
24/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa vanhoissa uskonnoissa uhrattiin jumalille. Kukkia, hedelmiä, ruokaa, eläimiä, aarteita... kaikkea kaunista ja arvokasta.

Koska kristinusko otti paljon vaikutteita vanhemmista uskonnoista, ei ole ihme, että ajatus jumalalle uhraamisesta tuli myös mukaan. Se nyt vain kuului asiaan.

Mutta koska kristinuskon jumala oli Jumala isolla J:llä, hän tarvitsi paremman uhrin kuin jonkun kämäisen hopealautasen tai kateenkorvan, mikä kelpasi rahvaanomaisille vanhoille pakanajumalille. 

Paras uhri on luonnollisesti Jumalan poika.

Kyse on siis egoistisuudesta.

Vierailija
25/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnit annettin anteeks kun jeesus kuoli. Nyt vain uudet synnit lasketaan.

Öö... Ei. Jos joku uskoo Kristukseen, hänelle ei lasketa yhtään syntiä.

Itse asiassa ainoa keino pelastua on, että sinulle ei lasketa yhtään syntiä. Ja Jeesuksesta raamattu sanoo: ”Hän voi TÄYDELLISESTI pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalaa lähestyvät.”

Yksikin sinulle syyksi katsottu synti vie kadotukseen. Oikea tapa pelastua ei ole täydellinen vaellus vaan yhteys Vapahtajan kanssa.

Silloin ei hyvistä teoista kerry ansioita eivätkä pahat teot vaaranna pelastusta.

Vierailija
26/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätkää tähän maailmaan ja lakatkaa lukemasta aikuisten satukirjaa!!

On paljon oikeitakin ongelmia ja te mietitte jonkun satukirjan asioita!!!

Ei se ole satua vaan totta. Sinäkin tapaat Jeesuksen kuolemasi jälkeen halusit sitä tai et.

Vierailija
27/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on täytetty" tarkoitti kyllä sitä verikuuta, kunpimennystä, ei mitään tuollaista. Käännösteksteissä tietysti on muuttunut monenlaiseksi, kun ei ole ymmärretty kuun kiertävän maapalloa. Lutherhan ei uskonut Kopernicuseen ollenkaan.

Vierailija
28/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... Ei. Jos joku uskoo Kristukseen, hänelle ei lasketa yhtään syntiä.

Itse asiassa ainoa keino pelastua on, että sinulle ei lasketa yhtään syntiä. Ja Jeesuksesta raamattu sanoo: ”Hän voi TÄYDELLISESTI pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalaa lähestyvät.”

Yksikin sinulle syyksi katsottu synti vie kadotukseen. Oikea tapa pelastua ei ole täydellinen vaellus vaan yhteys Vapahtajan kanssa.

Silloin ei hyvistä teoista kerry ansioita eivätkä pahat teot vaaranna pelastusta.

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole.

Vierailija
29/33 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko neitsyt nainen synnitön?

Ymmärsinkö oikein?

Minkä takia kiusaat itseäsi ja toisia kun et voi uskoa etkä kunnioittaa etkä edes halua uskoa . Kylvät vaan epäuskoa . Kaikki on syntisiä luonteeltaan ,siksi Jeesuksen piti hoitaa asiat . Et edes tiedä mitä neitsyt tarkoittaa et voi tietää .

Vierailija
30/33 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on täytetty" tarkoitti kyllä sitä verikuuta, kunpimennystä, ei mitään tuollaista. Käännösteksteissä tietysti on muuttunut monenlaiseksi, kun ei ole ymmärretty kuun kiertävän maapalloa. Lutherhan ei uskonut Kopernicuseen ollenkaan.

Voitsä lopettaa . Se on täytetty tarkoittaa tehtävä tehty . Profetiat täyttyi jo Jeesuksessa . Jos jäit pois siitä älä vaivaa muita .

Vierailija
31/33 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea oli syntyä synnittömäksi ihmiseksi .

Vierailija
32/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on täytetty" tarkoitti kyllä sitä verikuuta, kuunpimennystä, ei mitään tuollaista. Käännösteksteissä tietysti on muuttunut monenlaiseksi, kun ei ole ymmärretty kuun kiertävän maapalloa. Lutherhan ei uskonut Kopernicuseen ollenkaan.

Löysin tuot tulevan tekstin 1955 painetusta kirjasta. Siinä on selvästi samaa:

"--Mitä korkeammalle aurinko nousi, sitä kuumemmaksi kävi ilma, ja ristiinnaulittujen kärsimykset suurenivat.

--Kuudennella hetkellä, klo 12, tuli kolme tuntia kestävä pimeysyli maan. Ei voida täysin selittää, mistä se johtui.

---Selitetään, että näillä seuduin vallitsevat kevätsirokon tomupilvet, erämaatuulet, vivat pimentää auringonkin. Silloin on kärpäsiäkin laumoittain liikkeellä. Myös ovat jotkut tähtientutkijat laskeneet, että sinä päivänä on voinut olla auringonpimennys Syyriassa ja Palestiinassa."

sivulla 188 kirjassa Hyvän paimenen askelissa, Lauri Pohjanpää & Saimi Kaskimies

Vierailija
33/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuot tulevan" pitäisi olla "tuota tukevan". Sori!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi