Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksun isä lähetti paimenkirjeen. Vastaus on tätä luokkaa

Vierailija
02.09.2013 |

Nyt paukkuu
Avoin kirje isälle:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

"Nyt menit kuitenkin liian pitkälle, joulun solvaukset sinulta vielä kestin koska tiedän että olet psyykkisesti sairas. "

"Et ole "heittämässä" minua Jollaksesta ulos minkään muun kuin sinun ja äidin taloudellisten ongelmien takia johon ITSE olette ajaneet itsenne. Itse olette velat itsellenne aiheuttaneet, ja kuten itse totesi "35 vuotiaana" minun pitää ottaa vastuu omasta elämästäni, joten minulle ei myöskään kuulu teidän velat, jotka ovat osittain sinun pelivelkojasi!!!! "

"Ettäs kehtaat mennä minua julkisesti arvostelemaan, minä kyllä annan takaisin, mutta satakertaisesti. Jos mielestäsi uskovainen ei saa tanssia vähissä vaatteissa tai juoda alkoholia (itse olet entinen alkoholisti joka syyllistää muita)"

"Nyt menit kuitenkin liian pitkälle, joulun solvaukset sinulta vielä kestin koska tiedän että olet psyykkisesti sairas. "

"Et ole "heittämässä" minua Jollaksesta ulos minkään muun kuin sinun ja äidin taloudellisten ongelmien takia johon ITSE olette ajaneet itsenne. Itse olette velat itsellenne aiheuttaneet, ja kuten itse totesi "35 vuotiaana" minun pitää ottaa vastuu omasta elämästäni, joten minulle ei myöskään kuulu teidän velat, jotka ovat osittain sinun pelivelkojasi!!!! "

"Ettäs kehtaat mennä minua julkisesti arvostelemaan, minä kyllä annan takaisin, mutta satakertaisesti. Jos mielestäsi uskovainen ei saa tanssia vähissä vaatteissa tai juoda alkoholia (itse olet entinen alkoholisti joka syyllistää muita)"

Että antakeepa armoo ihmisille, jotka pääsevät irti tuosta narsipaatista.

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1027,900

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla edes arvailla, miten tää kaikki vielä päättyy? Aivan käsittämätöntä sekoilua, ei edes pahin saippuasarja pystyisi samanlaisiin juonenkäänteisiin?

Vierailija
2/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tajuaisivat hakeutua hoitoon, ihan koko perhe. Ei ole kaikki ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas on koko perhe :(

Vierailija
4/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan juu, jää kauniit ja rohkeatkin kakkoseksi. aivan järkyttävää miten hakoteillä koko perhe on. 

Vierailija
5/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa vielä 35 vuotiaana asua vanhempiensa omistamassa talossa ilmaiseksi?

Vierailija
6/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Tuksu tjua, että isänsä oikeasti välittää ja on huolissaan hänestä? Monen 35v:n vanhempi ei edes yrittäisi auttaa, vaan suhtautuisi asenteella, "itsepä on aikuinen ihminen asiansa sössinyt ja selvitköön itse".

Vierailija
7/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:56"]

Kuka kehtaa vielä 35 vuotiaana asua vanhempiensa omistamassa talossa ilmaiseksi?

[/quote]

tuksu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi