Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua aina petetään?

Vierailija
02.09.2013 |

Ensimmäinen poikaystäväni ja rakkauteni petti teini-iässä. Päälle parikymppisenä taas. Kolmaskin seurustelusuhde päättyi pettämiseen. Viimeeksi kaatui avioliitto, ja sen jälkeen en ole enää edes kiinnostunut kenestäkään. En yksinkertaisesti uskalla, en halua.

Olen aina tahtonut uskoa rakkauteen ja kumppanuuteen. Mielestäni olen valinnutkin järkeviä, tasapainoisia kumppaneita. Itse olen aivan tavallinen nainen, sanoisin että seurustelukumppanina/vaimo mukava, en pihtaava nalkuttaja. Pitänyt itsestäni huolta ja ihan kivan näköinenkin olen. Kerta toisensa jälkeen silti olen tullut petetyksi, enemmän tai vähemmän. Miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valikoit vääränlaisia miehiä.

Vierailija
2/13 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitset sellaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoverisi. Sinkkuna elelen kolmatta vuotta eroni jälkeen ja uutta suhdetta tuskin koskaan enään uskallan aloittaa. Nyt olisi aikaa, varallisuutta jne. panostaa täysillä kumppaniinkin ja suhteeseen, mutta parempi näin, eipähän tarvitse kärsiä enään sydänsuruista.

Vierailija
4/13 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, Miksi alkoholistin tytär nai alkoholistin?

koska miehessä on jotain tuttua. Siksi häneen rakastuu. Ja tämä tuttuus nousee lapsuudesta. 

Luepa kirja kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu, harville hendrix

Vierailija
5/13 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kysynyt miehiltä sitä?

Vierailija
6/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 21:19"]

Ensimmäinen poikaystäväni ja rakkauteni petti teini-iässä. Päälle parikymppisenä taas. Kolmaskin seurustelusuhde päättyi pettämiseen. Viimeeksi kaatui avioliitto, ja sen jälkeen en ole enää edes kiinnostunut kenestäkään. En yksinkertaisesti uskalla, en halua.

Olen aina tahtonut uskoa rakkauteen ja kumppanuuteen. Mielestäni olen valinnutkin järkeviä, tasapainoisia kumppaneita. Itse olen aivan tavallinen nainen, sanoisin että seurustelukumppanina/vaimo mukava, en pihtaava nalkuttaja. Pitänyt itsestäni huolta ja ihan kivan näköinenkin olen. Kerta toisensa jälkeen silti olen tullut petetyksi, enemmän tai vähemmän. Miksi?

[/quote]

Missä on tutkittu, että nalkuttavia ja pihtaavia naisia petettäisi? Ehkä se onkin ne mukavat, joita petetään, kun ovat niin mukavia, että pettämisestäkään ei nouse sellainen maailmansota kuin sen nalkuttajan kanssa.

Vierailija
7/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä kaikkia miehiä yhdistää?

Vierailija
8/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 08:35"]

[/quote]

Missä on tutkittu, että nalkuttavia ja pihtaavia naisia petettäisi? Ehkä se onkin ne mukavat, joita petetään, kun ovat niin mukavia, että pettämisestäkään ei nouse sellainen maailmansota kuin sen nalkuttajan kanssa.

[/quote]

hyvä pointti. Minäkään en pihdannut, enkä edes osaa nalkuttaa. Ja petettiin.

Vierailija
9/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 08:35"]

[/quote]

[/quote]

hyvä pointti. Minäkään en pihdannut, enkä edes osaa nalkuttaa. Ja petettiin.

[/quote]

Sama vamma kuin ap:lla. Olen suurimman osan aikuisuudestani elänyt yksin, joten ilman miestä pärjääminen on varmaan paistanut liikaa mun asenteissa. Ja tosiaan, en ole ollut suhteissani koskaan mustasukkainen, nalkuttaja enkä pihtari. Ehkä mut on mielletty liikaa kaveriksi? 

Täytynee seuraavassa suhteessa opetella em. toimintatavat :/

Vierailija
10/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi perusmies- tylsä ja uskollinen

t. perusmiehen kanssa 25 v naimisissa ollut

Vierailija
11/13 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla liian kiltti vaan pitää olla "sopivasti vaativa ja vaikea" että miehellä riittää haastetta ja "saalistettavaa" kotona ;)

Vierailija
12/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin tässä nuorena miehenä, että ette te naiset ole niitä ainoita joita petetään...ite päälle 20 vee kundi, jonka kolme viimeistä suhdetta on kaatuneet siihen et mua on petetty... Menee halu elämään ja usko rakkauteen... Et ehkä ne teidän pettäjä miehet ovat kokeneet pettämisen nuorena ja kostavat sen vanhempana... Toivottavasti en itse tule tekemään sitä koskaan... Sillä petetyksi tuleminen... Niin... Ainakin edelliset kirjoittajat ovat kokeneet sen...

Vierailija
13/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valinnut miehet tietyn kriteereiden mukaan. Älä valitse enää koskaan samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän