En tajua.. postilta tuli ilmoitus, että minulle on tulossa paketti
Sain siis seurantakoodin ja tiedoissa luki, että paketti on todellakin tulossa meille kotiin.
No.. tiedän kyllä mitä paketissa on, mutta siis. En tilannut pakettia postiin, vaan halusin hakea sen itse ko. liikkeen varastosta. Kyseinen liike ei ole kaukana ja tosiaan tein vain tilauksen netin kautta.Tilatessa pystyi siis valitsemaan postipaketin tai nouto paikanpäältä.
Nyt sit haen paketin postista, joka yhtä kaukana, kun se liike, josta sen paketin olisin itse hakenut. Ja nyt sitten vissiin maksan sen postimaksunkin??
Kommentit (6)
Mulle kävi just noin, mutta lopulta olinkin saanut väärän seurantakoodin. Paketti tuli liikkeeseen, jonne olin sen tilannut.
Mitä sä tänne siitä kirjottelet, ole yhteydessä siihen liikkeeseen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 22:02"]
Mitä sä tänne siitä kirjottelet, ole yhteydessä siihen liikkeeseen.
[/quote]Mahtaako olla auki klo 21 illalla?
Samoin kuin kolmosella, S-ryhmän nettikaupasta kaksi kertaa tullut toisen henkilön paketin seurantakoodi tai tieto että saapunut myymälään toiselle puolelle Suomea.
Minä olen saanut kaksi kertaa ilmoituksen että Yves Rocher on lähettänyt minulle paketin Kälviän postiin, ikinä en ole Yves Rocherilta tilannut enkä edes tiedä missä on Kälviä, sinne jäi paketti postiin.
Mulle kävi kerran niin, että olin tilannut paketin toimitettavaksi lähikauppaan, mutta se menikin Matkahuoltoon jonnekin hornan kuuseen. Laitoin nettikauppaan viestiä asiasta ja ihan mukisematta toimittivat paketin sinne minne pitikin. Jos näyttää siltä, että joudut postimaksun maksamaan, niin ota yhteyttä sinne firmaan, korjaavat kyllä virheensä jos osaavat hoitaa asiakaspalvelun asiallisesti.