Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri eka kerta -kysely!

Vierailija
05.12.2013 |

Minkä ikäinen olit, entä kumppanisi? (Minkä ikäinen, edes suunnilleen, olet nyt?) Kauanko olit seurustellut, jos siis seurustelit? Oliko kumppani kokeneempi vai myös ekakertalainen? Oliko hän hellä, itsekäs, innokas, jännittynyt, taitava, humalassa? Miten arvioisit hänen toimintaansa, ja omaasi? Oliko kokemus kokonaisuutena enemmän myönteinen vai kielteinen? Kadutko jotain tapahtuneessa? (Huom. en katso eka kerta -kokemuksiin kuuluvan, jos sinut on raiskattu. En katso sen olevan seksiä, vaan väkivaltaa.) 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v ja 8kk, poika vuoden vanhempi. Oli joulu. Oltiin oltu jonkin aikaa yhdessä, mutta tunnettu jo kauemmin. Oli hyvä kokemus. Olitiin niin love ja poika oli aivan ihana.Seurusteltiin puolisen vuotta

Vierailija
2/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja tyttö 15, ei jaksanut enää oottaa. Molemmat ekakertalaisia, muuta oltiin hommattu kyllä. Vapisevin käsin kortsuja ostamaan ja panemaan. Oikein hyv fiilis jäi, siitähän on jo yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 21-vuotias. Yksi avoliitossa ollut eli siis varattu mies iski minut baarista. Tapailimme kolmisen kertaa. Kadun sikäli, että minulla ei ollut mitään tunteita, vaikka muuten ihan ok kokemus.

Vierailija
4/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v täysin random tyypin kanssa laivalla (Finnjet), väli Helsinki-Travemunde, jossain Ölannin kohdalla niissä hyteissä, missä oli vaan petejä päällekkäin ja verhot vedettiin eteen. Ei siis ovia, ei mitään. Mies oli komea, vaalea, minua vanhempi, töissä laivalla. Nimi oli Mikko, muuta en tiedä.

Kokemus oli hauska, mielenkiintoinen ja jännittävä... sekä täysin yllättävä. Mistään orgasmista ei ollut toivoakaan, kumia käytettiin, vähän verta tuli. 

Vierailija
5/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 21 ja mies 31. Molempien eka kerta. Ei oltu kännissä. Seksi oli ihanaa! Tuntui heti ekasa kerrasta tosi hyvältä. Ei sattunut. Oli hyvin hellä. Pano tapahtui takaapäin. Emme seurustelleet vaan tapasimme vain jotta voimme harrastaa seksiä. Ehdottoman myönteinen kerta. Ei kaduta.

Vierailija
6/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16 ja hän 18. Nykyään olen 23. Ei seurusteltu, mutta siitä illasta alkoi parin vuoden suhde. Jätkä oli myös ensikertalainen. Humalassa siinä oltiin kumpikin, mutta herra oli uskomattoman hellä ja huomioonottava. Innokas joo, kuten minäkin silloin.:D Jätkä "suoriutui" hyvin. Eihän se mulle "järisyttävää" silloin ollut, mutta ei se myöskään sattunut tai ollut mitenkään epämukavaa. (olin kuullut kavereilta kauhujuttuja kivuista yms. miten poika vaan rynkyttää, mutta tää jätkä oli tosi ihana:)) Kokemus oli oikein myönteinen, enkä kadu ollenkaan. Ollaan edelleen puheväleissä tän miehen kanssa ja nähdään silloin tällöin. Ei siitä tullut vuosisadan rakkaustarinaa, mutta silti ihanat muistot jäi.:)

Vierailija
7/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v, jätkä 18. Nykyään olen 20v. Seurustelimme melkein kaksi vuotta ennen ensimmäistä kertaa ja seurustelemme yhä. Kummatkin olivat ensikertalaisia, mutta myönteinen kokemus. En kadu mitään.

Vierailija
8/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja poika 15, molemmille eka kerta. Seurusteltiin tuon jälkeen vielä yli 3 vuotta. En kadu, mutta toki olisin voinut odottaa pidempään.

Vierailija
9/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v, mies paljon vanhempi, kitaristina vielä nykyäänkin suositussa bändissä (ja etenkin nykyään, silloin vielä olivat vasta suuren Menestyksen kynnyksellä), ko bändin silloisena fanina hakeuduin keikan jälkeen bändin läheisyyteen, ottivat takahuoneeseen ja veivät keikkabussillaan mukanaan hotelliin, jossa tämä ko mies "varasi" mut (ulkonäköni perusteella, kuulin sivu"korvin" enkä silloin edes välittänyt muuta kuin positiivisesti, se oli teinille silloin niiiiiiiiiiiiin siistiä), alkoholia juotiin reippaasti, bändin piikkiin tietty. Muistan et olin alkuun aika paniikissa kun tajusin heti et se haluaa panna mua mutta kun olin neitsyt niin ajattelin et se siks pitää mua surkeena pettymyksenä - kerroin kännissä hälle tästä ja sanoi vaan et "kerta se on ensimmäinenkin", ei siis hätkähtänyt mitenkään Mies oli hellä kyllä ja kokemuksena jäi mieleen aika "neutraalina" (siis silloin oli tietty tosi WAU - juttu koska idolini mua pani, mutta nyt aikuisena kun ajattelen ihan puhtaasti seksikokemuksena muuten), sattui toki jonkun verran, muttei mitenkään kamalasti. Jälkikäteen myös piti hyvänä ja kehui miten kaunis ja upea olen.

Vierailija
10/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän alle 20v ja tulin siitä kerrasta raskaaksi, ei seurusteltu ennen eikä jälkeen. En voi katua. :)

Vierailija
11/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 17. Mies oli reilu parikymppinen. Ei oltu tunnettu kauaa, ja jotenkin kaikki johti seksiin tosi nopeasti. Kaduttaa jälkikäteen, että edettiin niin nopeasti. Olin ihan kokematon, halusin silti jo kokea millaista seksi on ja tunsin pientä painustusta.

Eka kerta tuntui fyysisesti ihan hyvältä ja mies oli hellä. Oltiin selvinpäin, keskellä päivää. Se oli sellaista aika intiimiä ja herkkää, mutta ei kovin romanttista.

Säätöä jatkui vielä tuon jälkeen ja sain myöhemmin kuulla, että mies oli NAIMISISSA. Vaikka kokemus oli ihan ok, se inhottaa ja oksettaa näin jälkikäteen ajateltuna, koska mies oli ihan täysi paska. Tuli hyväksikäytetty olo :(

Vierailija
12/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:03"]

Olin 16v, mies paljon vanhempi, kitaristina vielä nykyäänkin suositussa bändissä (ja etenkin nykyään, silloin vielä olivat vasta suuren Menestyksen kynnyksellä), ko bändin silloisena fanina hakeuduin keikan jälkeen bändin läheisyyteen, ottivat takahuoneeseen ja veivät keikkabussillaan mukanaan hotelliin, jossa tämä ko mies "varasi" mut (ulkonäköni perusteella, kuulin sivu"korvin" enkä silloin edes välittänyt muuta kuin positiivisesti, se oli teinille silloin niiiiiiiiiiiiin siistiä), alkoholia juotiin reippaasti, bändin piikkiin tietty. Muistan et olin alkuun aika paniikissa kun tajusin heti et se haluaa panna mua mutta kun olin neitsyt niin ajattelin et se siks pitää mua surkeena pettymyksenä - kerroin kännissä hälle tästä ja sanoi vaan et "kerta se on ensimmäinenkin", ei siis hätkähtänyt mitenkään Mies oli hellä kyllä ja kokemuksena jäi mieleen aika "neutraalina" (siis silloin oli tietty tosi WAU - juttu koska idolini mua pani, mutta nyt aikuisena kun ajattelen ihan puhtaasti seksikokemuksena muuten), sattui toki jonkun verran, muttei mitenkään kamalasti. Jälkikäteen myös piti hyvänä ja kehui miten kaunis ja upea olen.

[/quote]

utelias mamma kysyy tottakai mikä bändi?!

Vierailija
13/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17, mies 28. Nyt kun mietin niin toi kuulostaa tosi pervolta :O noh, siitä on yli 10 vuotta.

Vierailija
14/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15, mies 21. Takana muutaman viikon seurustelu ja edessä väistämätön ero (muutto toiseen maahan). Mies oli hellä, rakastava, itselläni myös tunteet pelissä. kännissä ei oltu. Kaunis muisto jäi, vaikka aikuisena ikäeromme hiukan on hämmentänyt. Ei kuitenkaan hyväksikäyttöfiilistä, olin ikäisekseni aika aikuinen (töissä, asuin omillani, jne).