Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v. lapseton, myyntialalla työskentelevä sinkkumies, onko playeri?

Vierailija
02.09.2013 |

Tapasin tällaisen nettideittinä..oli tosi vaikea sanoa, mikä oli miehiään. Oli jonkin verran lipevä tyyppi. Onko teillä kokemusta, miksi tällainen mies on lapseton?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäinen sinkku on joku luuseri tai playeri. Onko eronnut? Se, että ei ole lapsia ei nyt ole se oudoin seikka mielestäni.

Vierailija
2/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vela?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:48"]

Ton ikäinen sinkku on joku luuseri tai playeri. Onko eronnut? Se, että ei ole lapsia ei nyt ole se oudoin seikka mielestäni.

[/quote]

No onhan hänellä suhteita ollut tietty. Ja kuka tahansa voi olla sinkku 40v. ikäisenä, kyllähän ihmiset nyt menee yhteen ja eroaa..

Olen itse viime vuosina ollut suhteessa nörttimiesten kanssa tai tekemisissä ylipäätään sellaisten peruspökkelöiden miesten kanssa, jotka ei ole olleet niin taitavia puhumaan. Tästä tuli oikein sellainen vaikutelma, että tietoisesti teki kaikenlaisia siirtoja että yritti vedellä oikeista naruista. ap

Vierailija
4/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myyntialalla työskentelevä (varattu) nainen, ja tämän ammatin varjopuolia on se, että myyntimoodi jää helposti päälle yksityiselämässäkin. Aika usein on vierestä tullut seurattua, kun miespuolinen työkaveri  "pitchaa" siinä baaritiskillä itseään kiinnostavalle naiselle ihan samalla tavalla kuin tuotetta asiakkaalle. ;-) Ei kyllä silti tarkoita sitä, etteikö mies olisi aidosti kiinnostunut. sinusta tai suhteesta.

Vierailija
5/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se supliikkimies aina välttämättä ole playeri, se on vaan luonteessa sellainen höpötys ja ammatti tekee osansa. Ota avoimin mielin ensin selvää miehestä.

Itsellä myyntimies miehenä eikä ole playeri, vaikka juttua tulee kovasti.

Vierailija
6/8 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin kyllä kaukana näistä myymtimiehistä. Itsekin kerran tällaiseen langenneena en toiste tee samaa virhettä... Mies ihan kirjaimellisesti"myi" itsensä minulle (joka olen aina pitänyt itseäni tosi kriittisenä ja immuunina pelimiehille) ihan 6-0, totuus, tässä tapauksessa narsistinen ja väkivaltainen persoonallisuus, paljastui onneksi suht nopeasti eli 1-2 kk seurustelun jälkeen. 

Näiden itsensä "myyjien" strategiahan on nerokas: Ensin ne kartoittavat "tarpeesi" kuuntelemalla tarkkaan ja tekemällä sinusta "case-analyysin" ja sen jälkeen tarjoilevat juuri Sinun tarpeisiisi räätälöidyn "ratkaisun," eli itsensä...

Vierailija
7/8 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimeisistä kommenteista. Koen, että on vaikea hahmottaa, onko mies missään kohtaa vilpitön ja mun on vaikea luottaa toiseen, jos toinen tuntuu kuin pitelisi liukasta saippuaa käsissään, ei saa oikein kiinni toisesta. Tai jos ajattelee saavansa, joutuu miettimään, onko tää jotain peliä..

Mietin kuitenkin, että eipä kukaan paljasta huonoja puolia itsestään tapaamisen alussa, ei edes ne sosiaalisesti kömpelömmät miehet. Eli pitäis vaan ottaa selvää tästäkin tyypistä. ap

Vierailija
8/8 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Koeta pitää alussa tunteesi kurissa ja katsele rauhassa. Itse tapasin juuri netissä kivan miehen ja ehdin jo vähän ihastuakin, mutta playeriksihän tuo paljastui. Harmittaa, kun ehdin jo vähän ihastua. Mies ei ollut varsinainen myyntimies mutta taitava liike-elämässä toimija kuitenkin, hallitsi suhdetoiminnan, ja sillä sai minutkin nopeasti haaviin.

Jaiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän