Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämäni on tökkinyt koska minulla on mm epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
21.08.2020 |

Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja olen muutenkin ailahtelevainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten epävakaa näkyy sinulla töissä?

Vierailija
2/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joko a) epävakaa persoonallisuus tai b) persoonallisuushäiriö. Mutta ei epävakaa persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan ihmisten seurassa koska jännitän kokoajan tekemisiäni ja sitä tarkkaileeko joku niitä. En osaa jutella oikein kenenkään kanssa koska jutut tyrehtyvät jo alkuunsa. Saatan jäädä sairaslomalle helposti ja keksiä syitä. Ap

Vierailija
4/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa reagoida toisten sanomisiin ja tunteiden säätelyn ongelmia. Ap

Vierailija
5/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on joko a) epävakaa persoonallisuus tai b) persoonallisuushäiriö. Mutta ei epävakaa persoonallisuushäiriö.

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä esim. itsellänion nimenomaan vuosikymmenet kulkenut mukana tämä kuvitteellinen pseudo- dg ' epävakaa pers.häiriö' ja kohtelu onkin senjälkeen ollut kaikkialla terv.huollossa täyttä pas..kaa.

Vierailija
6/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä?

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietoha…

Vierailija
7/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä esim. itsellänion nimenomaan vuosikymmenet kulkenut mukana tämä kuvitteellinen pseudo- dg ' epävakaa pers.häiriö' ja kohtelu onkin senjälkeen ollut kaikkialla terv.huollossa täyttä pas..kaa.

Siinä on sitten sattunut taudin nimeäjälle kielivirhe.

Vierailija
8/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmessa ei paikassa todettu vakava persoonallisuushäiriö, mm. erään tunnetun psykiatrin toimesta, eläketutkimuksissa jne, mutta koronan tultua Kela pakotti silti minut takaisin työkkäriin pitkän tulottomuuden jälkeen. Tässä ei hyvin käy kellekään.

Vierailija
9/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sitten sattunut taudin nimeäjälle kielivirhe.

No vissiin Duodecimillekin on sattunut? Mitä ihmettä sekoilet.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
10/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolmessa ei paikassa todettu vakava persoonallisuushäiriö, mm. erään tunnetun psykiatrin toimesta, eläketutkimuksissa jne, mutta koronan tultua Kela pakotti silti minut takaisin työkkäriin pitkän tulottomuuden jälkeen. Tässä ei hyvin käy kellekään.

Persoonallisuushäiriö ei riitä eläkkeeseen. Oletko saanut mitään hoitoa?

Vierailija
11/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma.

En saa psykiatrista apua, kunnallani ei ole kuulemma resursseja, kun en ole harhainen skitsofreenikko.

Jokainen päivä on taistelua tavallisten asioiden hoitamisen kanssa. En osaa olla muiden ihnisten seurassa, kun lähinnä kaikkien kutut alkavat vain heti ärsyttää. Missä edes voisin olla töissä? Ei ole koulutusta enkä ikinä sellaiseen pystyisi sitoutumaan, saatika työhön. Kun mielialat ottavat ohjat, ei pysty ajattelemaan järjellä eikä otramaan muita huomioon.

Saatan välillä kiukutella ja itkeä kuin 4-vuotias.

Työkkärissä ei uskota, kun olen kuulemma niin asiallisen ja laittautuneen näköinen.

Vierailija
12/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt työkkäristä apua / sairaslomaa? saatat saada helpotuksia työnhakuun

Vierailija
13/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö ei riitä eläkkeeseen. Oletko saanut mitään hoitoa?

Ei riitä ei, mutta kymmenen vuotta se riitti Kelalle ettei tarvinnut olla työkkärin kirjoilla, enää ei. 90-luvulla olin suljetulla jne. Aikanaan yrittivät pitää mua kuntouttavassa, mutta olin liian hullu sinne, kieltäytyivät lopulta ottamasta vaikka se oli kuulemma vastoin lakia. Nyt kymmenen vuoden jälkeen ovat saaeet neronleimauksen, että yritetään miestä jälleen kuntouttavaam arvaan. Se ei toimi kohdallani.

Vierailija
14/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavassa pomo sanoi, että olet liian epävakaa, "sinä vaikutat negatiivisesti muihin", ja heittivät mut sieltä ulos vaikka lain mukaan niin ei olisi saanut tehdä. Tätä ympyrää tässä on kierretty kymmeniä vuosia.

Vierailija
15/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntouttavassa pomo sanoi, että olet liian epävakaa, "sinä vaikutat negatiivisesti muihin", ja heittivät mut sieltä ulos vaikka lain mukaan niin ei olisi saanut tehdä. Tätä ympyrää tässä on kierretty kymmeniä vuosia.

Et kuitenkaan ole terapiaan hakeutunut? Mikä persoonallisuushäiriö?

Vierailija
16/16 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan ole terapiaan hakeutunut? Mikä persoonallisuushäiriö?

Olen ollut terapioissa, mielisairaalassa ja vaikka missä. Olen ollut 30 vuotta yhteiskunnan ulkopuolella, ei tässä niin vain hakeuduta minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän