Eilen tuli vastaan koiranulkoiluttaja, joka ei väistänyt minua!!
Käveli omassa suunnassaan VASEMMALLA, minä kävelin oikealla omassa suunnassani. Luin joskus juttua palstalla näistä päin kävelijöistä, mutten muistanut heitä nähneeni. No nyt olen nähnyt. Mikä tuollaisia vaivaa??
Kommentit (12)
Olisit pysähtynyt ihailemaan maisemia.
Näitä mulkeroita tulee vaikka molemmilla olis koira
Jos koiranulkoiluttaja kävelee vasemmalla, niin hän kävelee siinä sen takia, että koira kävelee penkan puolella. Väistä sinä silloin, niin sinun ei tarvitse ohittaa koiran puolelta, vaan ihmisen puolelta.
Kävellä voi kummalla puolella vaan. Turha provo
Olen törmännyt tällaisiin koiranomistajajuntteihin todella paljon, kävelen joka päivä lenkkejä ja näitä riittää. Väistän itse, koska juntti ei osaa.
Voisihan ap itsekin väistää ja seuraavalla sekunnilla unohtaa koko jutun. Miksi pitää ajatella noin jyrkän jäykästi vähäpätöisistä asioista? Kävikö tilanne jotenkin egon päälle? Miten reagoit tilanteeseen?
Aika herttaista, että olet tässä elämänvaiheessa törmännyt ihmiseen joka ei sinua väistä ja nyt on loukattu olo. Kyllä se siitä.
Tiellä saa kävellä ihan vapaasti. Ehkä se koira haisteli sitä puolta tiestä ja omistaja meni koiran ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt tällaisiin koiranomistajajuntteihin todella paljon, kävelen joka päivä lenkkejä ja näitä riittää. Väistän itse, koska juntti ei osaa.
Siis haluaisitko sä, että koira kiertää sut, vai?
Vierailija kirjoitti:
Tämä osoittaa vaan itsestäsi jotain. Kävelyteillä ja ulkoilureiteillä ei ole mitään lakisääteistä velvoitetta jalankulkijoille kulkea jossain. On tietysti hyvä tapa kulkea reunassa. Jos koira haistelee penkassa jotain tai kulkee muuten omistajan vasemmalla puolella (jota esim palvelukoirat tekevät) niin voit hyvin ohittaa itsestäsi katsoen vasemmalta, niin ei tarvitse ohittaa koiran puolelta.
Sellainen raivoprovo tällä kertaa. Miksi teet noin vähäpätöisestä asiasta aloituksen?
Kannattaa keksiä jotain uutta sisältöä elämään. Miten olisi matka? Mökki? Muutto uudelle paikkakunnalle? Haastava uusi työ? Uusi koulutus?